Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, "skyt først, tenk etterpå" kan nå sette en uheldig presedens for det siviliserte samfunn. Om man skal være konsekvent.

 

Men jeg lurer fortsatt på begrunnelsen til politiet. Media gjorde ikke jobben sin med å presentere saken godt nok fra begge sider, så jeg lever fortsatt litt i uvitenhet her.

Lenke til kommentar

http://www.kjendis.no/2008/08/31/545336.html

 

- Gustav er et bevis på at det finnes en gud i himmelen, sier han [Michael Moore] i et intervju med MSNBC.

 

"Han mener orkanen beviser at gud er imot John McCain og republikanerne. Han viser til President George Bush' sene reaksjon da orkanen Katrina rammet samme område i 2005, da han holdt seg til sitt planlagte reiseskjema istedet for å vise omtanke for de mange orkanofrene."

 

Prøver han å være morsom, eller mener han faktisk dette seriøst? Hvis sistnevnte må det jo være et tegn på at mannen er forstyrret.

 

Og hva har egentlig skjedd med fyren, har han vært litt for mye på McDonalds i det siste, eller er han blitt syk ?

Lenke til kommentar
http://www.kjendis.no/2008/08/31/545336.html

 

- Gustav er et bevis på at det finnes en gud i himmelen, sier han [Michael Moore] i et intervju med MSNBC.

 

"Han mener orkanen beviser at gud er imot John McCain og republikanerne. Han viser til President George Bush' sene reaksjon da orkanen Katrina rammet samme område i 2005, da han holdt seg til sitt planlagte reiseskjema istedet for å vise omtanke for de mange orkanofrene."

 

Prøver han å være morsom, eller mener han faktisk dette seriøst? Hvis sistnevnte må det jo være et tegn på at mannen er forstyrret.

 

Og hva har egentlig skjedd med fyren, har han vært litt for mye på McDonalds i det siste, eller er han blitt syk ?

 

Nå er jeg som regel fan av usmakligheter, men selv jeg rynker på nesen av en kommentar som dette.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Nå er jeg som regel fan av usmakligheter, men selv jeg rynker på nesen av en kommentar som dette.

Hva er det som er så usmakelig ved dette?

 

 

:dontgetit:

 

 

 

Michael Moore, kan ikke du bare holde kjeft? Du vil at Obama skal vinne, ikke sant? Da hjelper det ikke med sånt pisspreik. At han tør å si noe sånt kan forhåpentligvis tyde på at han tas mindre på alvor i statene enn han gjør her.

Ja, og den de har tatt på skikkelig alvor de siste åtte årene er jo bærre lækkre!

 

 

:love:

 

Edith Piaf

 

 

medium_edith_piaf-792035.jpg

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Hva er det som er så usmakelig ved dette?

 

 

:dontgetit:

Dette er en stor katastrofe som kan ødelegge livet til svært mange mennesker, men så kommer Michael Moore og finner ut at det skal være en gave fra Gud, bare for at republikanerne skal ha bittelitt trøbbel på landsmøtet sitt...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva er det som er så usmakelig ved dette?

 

 

:dontgetit:

Dette er en stor katastrofe som kan ødelegge livet til svært mange mennesker, men så kommer Michael Moore og finner ut at det skal være en gave fra Gud, bare for at republikanerne skal ha bittelitt trøbbel på landsmøtet sitt...

Dette er ikke en katastrofe ENDA (moder jord har seg bare en liten fest) , og det kan være at Mikke peker mot like store eller større skjulte katastrofer ved sitt utsagn, fordi hans "hjemmebane" heter PROVOKASJON!?

Lenke til kommentar
Nå er jeg som regel fan av usmakligheter, men selv jeg rynker på nesen av en kommentar som dette.

Hva er det som er så usmakelig ved dette?

 

 

:dontgetit:

 

 

Sett at mange mennesker dør, så er det usmakelig å bruke dette politisk. En slik katastrofe er ingen menneskeliges feil.

 

Nuvel, det blir nok brukt politisk uansett hva som skjer. Men det "sendt av gud" greiene kunne han spart seg. Han er tross alt ikke WBC.

Lenke til kommentar
Michael Moore, kan ikke du bare holde kjeft? Du vil at Obama skal vinne, ikke sant? Da hjelper det ikke med sånt pisspreik. At han tør å si noe sånt kan forhåpentligvis tyde på at han tas mindre på alvor i statene enn han gjør her.

 

Nah, la Moore plapre i vei. Jeg håper ingen stemmer eller får sin overbevisning basert på noe som helst den klovnen kommer med. Jeg håper virkelig Obama vinner, men gjerne basert på litt mer vett enn slike som Moore.

 

Men han bør så absolutt ytre sine tanker og idéer. Om ikke annet så viser det vel at det finnes idioter på begge sider. Han er jo som et speilbilde av Bush. Same shit, different wrapping :wee:

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig ikke at folk som ham kommer til å ødelegge for mye for demokratene. Det neste er vel at Tom Cruise står frem og sier at Obama er det beste på jord :(
Michael Moore, kan ikke du bare holde kjeft? Du vil at Obama skal vinne, ikke sant? Da hjelper det ikke med sånt pisspreik.

Det er nok få som ser på Moore som en talsmann for Obama eller demokratene generelt, så jeg tror ikke dette vil ha noen nevneverdig negativ effekt på hans valgkamp. Mulig at unyanserte høyrevridde republikanere ser på alle "liberals" som samme ulla, men jeg vil ikke tro at det kunne ha falt inn noen i denne gruppen å stemme demokratisk uansett.

 

Moore prater bare før han tenker, så jeg tviler på at folk vektlegger hans ord noe særlig. Jeg vil ikke karakterisere ham som en slags venstresidens Bush, men at han derimot er Bill O'Reillys motstykke på venstresiden kan nok være en passende beskrivelse. Både Moore og O'Reilly har mistet gangsynet i ensidigheten sin over flere år.

Lenke til kommentar
Hva er det som er så usmakelig ved dette?

Sett at mange mennesker dør, så er det usmakelig å bruke dette politisk. En slik katastrofe er ingen menneskeliges feil.

Kanskje det er nettopp det Moore spiller på. Republikanere er jo flinke til å vise til Guds vilje til stadighet.

 

Folk kan gjerne skylde på Gud om de vil. Provoserende, men trangsynt og kollektivistisk religiøs tankegang er iallefall ikke rasjonelt betinget. Jeg blir først forbannet når førstemann sier "biler har skylden for Gustav".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...