Gå til innhold

Diskusjon rundt doping innen idrett.


Utestengelse etter å ha testet positivt  

22 stemmer

  1. 1. Er det greit med kun 2 års utestengelse etter å ha blitt tatt for doping?



Anbefalte innlegg

Desperat.com på han der ja.

 

tror han rett og slett sier det fordi det er noe i det. hva ville vært vitsen hvis det hadde vvært tull alt han sier? greit eksempel på det.

 

 

Vet du hvor mange millioner kroner, år, rettsaker, forskjellige historier Landis brukte på å late som at han var ren?

 

Og han var absolutt ikke ren. Den mannen burde aldri få lov til å sykle igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desperat.com på han der ja.

 

tror han rett og slett sier det fordi det er noe i det. hva ville vært vitsen hvis det hadde vvært tull alt han sier? greit eksempel på det.

 

 

Vet du hvor mange millioner kroner, år, rettsaker, forskjellige historier Landis brukte på å late som at han var ren?

 

Og han var absolutt ikke ren. Den mannen burde aldri få lov til å sykle igjen!

 

har ikke fulgt med på Landis-saken i det hele tatt. uansett om han gjorde alt dette så er saken så enkel som at har en person dopet seg så blir saken tatt opp og har man ikke dopet seg så blir saken ikke tatt opp.

Lenke til kommentar

- Doping burde legaliseres

 

Håpløs uttalelse av denne Torri.

 

 

Dette viser jo bare hvor italia har vært når det gjelder doping(spania er verre!)

Disse organisasjonene bla. UCI har jo ikke akkurat vært direkte forebyggende.

 

 

At en av de mest sentrale skikkelsene i antidopingarbeidet i Italia sier noe sånt er jo skremmende.

 

Antidoping Norge: - Fullt mulig å lure oss

 

Denne artikkelen sier jo litt. Utrolig bra av Kohl å komme fram med sitt eget bruk, og fortelle litt om hvor lett han har sluppet unna de "99" andre gangene. Etter min mening burde han aldri sitte på et sykkelsete i proffsirkuset igjen, men det er bra han kommer fram med dette. Det minsker ikke akkurat mistankene rundt andre toppsyklister og generelt idrettsfolk som har vært i ilden den siste tiden.

 

Jeg digger folk som kan si at de var dumme og dreit seg ut, ta straffen sin og være ydmyk.

 

Hva mener dere? en gang dophue, alltid dophue?

Lenke til kommentar

Er jo nesten naturlig det. Om du vinner mye, blir tatt og så prøver deg igjen uten doping og er en middelmådig rytter blir du nok fristet igjen ja.

 

Ja, det er klart. Og i tillegg så sykler man med andre folk som er dopa. er en ond sirkel det der.

 

Jeg må nesten si jeg tviler veldig på Vinokourov. Eller så har han gjennomdopet seg så godt de to årene med utestengelse og trent som faen. Og da gikk det opp for meg en ting: Tester man utøvere under utestengelsen også? det burde man jo gjøre da de kan trene seg opp noe inni granskauen med doping. da har de jo en sjanse i sammendraget når de er tilbake igjen.

 

Nei, skakke være alt for dum på det der. Men jeg blir aldri overrasket lenger. det blir heller: "endelig er han tatt, tvilen er borte"

Lenke til kommentar

2 års utestengelse for doping syns jeg selv er ALT for lite.

 

Folka som doper seg, fortjener ikke å få konkurrere igjen spør du meg. Juks er utrolig feig og usselt, og appåtil når folk tjener seg styrtrike på juks, blir det enda verre. Man kan nesten blande svindel inn i bildet her. Alle de store utøverne blir jo tatt før eller senere. Marion Jones, Contador, Chambers, Vino, Landis osv osv. Det er kvalmt, og jeg syns ingen av de burde fått konkurrert igjen.

 

Og at Contador skylder på en biff, er bare helt på trynet. Makan til latterlig fyr. Håper han legger opp om han blir utestengt. Da viser han selv hvor patetisk og desperat han er. Tror dessuten det kommer til å bli et helvettes til texas om UCI klarer å frikjenne Contador. Ser for meg en illsint asiater i Radioshack da iallefall.

 

Og at du forsvarer doping step_up, er egentlig ganske teit.

:thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

hvis det kommer frem at han bevisst har tatt prestasjonsfremmende midler som beviselig har hatt påvirkning og gitt resultat i touren, da vil jeg nok fremdeles være fan av mannen, men ikke av det han har gjort. Men nå tror jeg han snakker sant da, så tror ikke at det siste scenarioet er tilfelle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...