Gå til innhold

Eksplosiv Facebook Supertirsdag hos NetShop - 28.09.2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om det er slik som forrige gang. Altså at man får alt sendt i en forsendelse som postoppkrav. Det irriterte meg grenseløst!

 

Regner egentlig med at netshop er innom forumet og leser dette. Da kan de sikkert gi info om dette.

 

Fra bildet til netshop sitt facebook supersalg-bilde:

Ønsker du samlet levering merker du ordrene med "timesalg" (NB kan kun levere samlet ved kontant betaling).

Lenke til kommentar

Lurer på om det er slik som forrige gang. Altså at man får alt sendt i en forsendelse som postoppkrav. Det irriterte meg grenseløst!

 

Regner egentlig med at netshop er innom forumet og leser dette. Da kan de sikkert gi info om dette.

Hei. Du kan gjerne bestille og betale med kort, men dersom du gjør det så kan vi ikke slå sammen flere ordre. Dvs at dersom du skal handle flere ganger i løpet av dagen og få dette sendt samlet er oppkrav eneste muligheten. Grunnen til det er at vi ikke kan øke trekket på et kort og det går ikke an å samle reservasjonen på flere bestillinger til en felles reservasjon.

Lenke til kommentar

Lurer på om det er slik som forrige gang. Altså at man får alt sendt i en forsendelse som postoppkrav. Det irriterte meg grenseløst!

 

Regner egentlig med at netshop er innom forumet og leser dette. Da kan de sikkert gi info om dette.

Hei. Du kan gjerne bestille og betale med kort, men dersom du gjør det så kan vi ikke slå sammen flere ordre. Dvs at dersom du skal handle flere ganger i løpet av dagen og få dette sendt samlet er oppkrav eneste muligheten. Grunnen til det er at vi ikke kan øke trekket på et kort og det går ikke an å samle reservasjonen på flere bestillinger til en felles reservasjon.

 

Takk for forklaringen! :thumbup:

Lenke til kommentar

Den ssd'n så ok ut, men prisen var knapt noe tilbudspris, mener nå jeg. Jeg vet heller ikke hvordan ytelsen er på den i forhold til lignende modeller.

Hvorfor er det ikke et godt tilbud, sjekket på prisjakt.no og det var ingen 60gb/64gb ssd-er til noe lavere pris der.

 

Fordi det er snakk om 100kr fra eller til, når du tar med fraktpris er det ikke sikkert den er billigst lenger. Den er satt ned 200kr, ikke akkurat et pangtilbud (skal jo liksom være eksplosivt dette..)

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ikke et godt tilbud, sjekket på prisjakt.no og det var ingen 60gb/64gb ssd-er til noe lavere pris der.

De har hatt den samme prisen i en måned. Jeg ville heller kjøpt Crucial RealSSD C300 64GB.

Som koster 200kr mer? Ser ikke helt poenget... Tenker du ikke legger merke til ytelsesforskjellen på de to i 99,9% av vanlige brukstilfeller. :)

Lenke til kommentar

Skal være bra den SSD'en.

Greit tilbud og siden jeg har hatt SSD i tankene et par måneder så slo jeg til :)

Samme her, burde egentlig kjøpt SSD for lenge siden.

Nå er 2x2TB disker og 1xSSD disk på vei til meg :)

Kjipt at økonomien min er ekstremt dårlig nå, men får ta det problemet når det kommer...

Lenke til kommentar
Som koster 200kr mer? Ser ikke helt poenget... Tenker du ikke legger merke til ytelsesforskjellen på de to i 99,9% av vanlige brukstilfeller. :)

Mystisk, de må ha noe aggressiv caching. Jeg fikk ikke opp prisen på 995 før jeg startet nettleseren på nytt, så jeg trodde den var 1195. Da er det ikke så galt.

Endret av Naranek
Lenke til kommentar
Hvorfor er det ikke et godt tilbud, sjekket på prisjakt.no og det var ingen 60gb/64gb ssd-er til noe lavere pris der.

De har hatt den samme prisen i en måned. Jeg ville heller kjøpt Crucial RealSSD C300 64GB.

Som koster 200kr mer? Ser ikke helt poenget... Tenker du ikke legger merke til ytelsesforskjellen på de to i 99,9% av vanlige brukstilfeller. :)

 

Okay. Sjekka prisguide.no, der er det en Kingston SSDNow V Series V+ Gen2 64GB til 950,-

Igjen så er man tilbake til flisespikking angående fraktpris og ytelse i promille. Mao, det der er ikke et reelt tilbud.

Prisguide Kingston SSDNow 64GB

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ikke et godt tilbud, sjekket på prisjakt.no og det var ingen 60gb/64gb ssd-er til noe lavere pris der.

De har hatt den samme prisen i en måned. Jeg ville heller kjøpt Crucial RealSSD C300 64GB.

Som koster 200kr mer? Ser ikke helt poenget... Tenker du ikke legger merke til ytelsesforskjellen på de to i 99,9% av vanlige brukstilfeller. :)

 

Okay. Sjekka prisguide.no, der er det en Kingston SSDNow V Series V+ Gen2 64GB til 950,-

Igjen så er man tilbake til flisespikking angående fraktpris og ytelse i promille. Mao, det der er ikke et reelt tilbud.

Prisguide Kingston SSDNow 64GB

 

Nå er jeg ikke 110% stø på hva som er best av SSD om dagen men ser jo ut som ytelsen på OCZ sin ligger godt over Kingston og det blir vel da litt som å sammenligne Porsche med Lada.

Lenke til kommentar

Er noe annet som gjør det da, tror jeg må ta en liten gjennomgang av HW på mediecenteret og se om det trenger en forbedring :)

 

Du bør i alle fall sjekke disken, kontrolleren og kabelen. Har selv noen Samsung F2 5400RPM som enkle disker på ICH og har samme ytelseserfaringer som siddis, overføringshastighet på ca 110 MB/s.

 

Tror jeg holder meg unna Supertirsdag denne gangen, sist kjøpte jeg forsterker til 3,5k bare for å se den til 3k uken etterpå og 2,5k nå. DOH! Jeg skulle uansett ha noe fra Netshop, så de gikk litt opp i opp. Jeg synes det er bra at de kjører sånne kampanjer, selv om kanskje ikke tilbudene er like ville som for et par år tilbake.

Lenke til kommentar

Er noe annet som gjør det da, tror jeg må ta en liten gjennomgang av HW på mediecenteret og se om det trenger en forbedring :)

 

Du bør i alle fall sjekke disken, kontrolleren og kabelen. Har selv noen Samsung F2 5400RPM som enkle disker på ICH og har samme ytelseserfaringer som siddis, overføringshastighet på ca 110 MB/s.

Har laget en egen tråd for det under "mediesenter-pc og htpc", får se hva jeg får som svar der.

Kan godt være noe annet enn disk også, f.eks skjermkortet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...