Gå til innhold

Er denne brukte gaiming pcn verdt prisen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, jeg er litt forvirret her. PCen du har satt opp kommer verken med skjerm eller grafikkort? Skjønner ikke helt tegninga.

 

Den brukte PCen er helt grei. Den er ikke super, men mtp at du får med W7, skjerm og Antec 1200(forøvrig er kabinettet her det som er verdt mest) så er ikke dette et alt for dårlig kjøp.

 

Sørg for at Windows 7 ikke er piratkopiert. Mulighetene for litt oppgraderinger er jo også der så det er ikke det verste kjøpet i verden, men personlig ville jeg spart opp 2000 mer og laget et eget nytt knalloppsett.

Lenke til kommentar

Virker som et kupp for meg hvis du skulle kjøpt de spillene uansett

Det du får er et helt ok hovedkort som vil kunne ta de beste AMD-prosessorene ute nå, altså bra oppgraderbart der.

Hvis du ikke har planer om å oppgradere på en stund kan du vente til AMD lanserer HD6-serien sin om noen uker, HD5770 er et greit grafikkort akkurat nå og vil fortsatt vare en stund til tross for at det er nesten et år gammelt.

Harddisken er ikke akkurat det beste du får, men du får en strømforsyning som vil takle det meste og et meget bra kabinett som har muligheter og plass til hva du enn måtte ønske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...