Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836
Skrevet

Høres ut som et badeland :)

Skrevet

Huff, har allerede kanselrt en rute, og satt opp en annen mer effektiv en. Noen som gjorde at jeg fikk ganske god tid til overs til en kort rute til. Men nå er jeg 1,3 i minus og må vente "1 dag" før jeg får satt opp siste ruten slik at jeg kan få over 400,000 per dag.

Skrevet

Fyrer opp liste over de som har betalt for å sjekke at alt er som det skal være, inkludert de flyplasser jeg har sett blitt reservert

Hong Kong - McHansern

Dallas: Fort Worht? - cruzader

Denver - Endors

Dallas: Fort Worht/Minneappolis? - Alt-Ctrl

Beijing - MagicSpeed

Rome LDV - untouch4ble

Frankfurt - M3rcutio

Paris: Charles De Gaulle - Iskaldcola

London: Heathrow - Hanza

Chicago O'Hare - Zetheus

New York JFK - saftsus

Amsterdam Schipol - eivind84

Los Angeles Int. - Hentrik C

Hvem er Øyvind?

Hugol og gorber, har dere betalt allerede? Send meg PM med fornavn i alle fall :) Om noen til all formodning har betalt, men ikke mottatt passord, send også en PM.

Du har glemt meg på Hartsfield - Jackson Atlanta Intl. :(

Kunne ikke inkludert meg i reserverte flyplasser også da?

Tokyo - Hugol

Hva heter serveren? :)

Skrevet

Jau, da har jeg en DOC på rett under 600k. Får la spillet putre og gå til i morgen, så har jeg vel tjent opp nok penger til et lite fly. :)

Skrevet (endret)

Endelig hadde jeg råd til flere gates, og DOC er nå på € 886,357.. Flyr til masse småflyplasser i kort avstand fra basen pluss et par store. Ikke så verst med et lite ATR :D

Btw: Noen som trenger mellomstore jetfly på #1152 FAIR GAME?

Selger straks 3x Fokker F-28 Fellowship 6000. Hadde glemt den verdenen litt i farten, og plutselig var det 4x Fokker 100 og 400 mill som ventet på meg :p

Endret av iskaldcola
Skrevet

DOC på litt over 400k her...brukt opp all tiden på flyet  :thumbdown:  Flyr bare til 25M+ flyplasser.

Jeg flyr til en del flyplasser med litt over 1M, og får inn ca 50.000 på hver av de.. Kanskje det kan være et tips? Bedre med mange små enn en stor rute  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...