Gå til innhold

Intervju personen under deg


T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kva er det som bekymrar deg?

 

For øyeblikket er det vel hovedsaklig ei jente som jeg liker. Det jeg bekymrer meg over er at jeg ser henne så sjeldent, og jeg får nesten aldri snakka med henne. Jeg er også bekymra for at jeg kanskje ikke har et høyt nok karaktersnitt til at jeg kan gjøre det jeg vil etter VGS. (Studere juss)

 

also: kvifor var Ajaco sitt forrige spørsmål så gale?

 

Kanskje ikke alle som har lyst til å spytte ut alt mellom himmel og jord på et nettforum som alle kan lese. :p

 

Hva gjorde du på nyttårsaften og hvem feira du med?

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

På nyttårsaften så jobba jeg fra 14-22, gikk deretter hjemover til svigerfamilien i et helvetes til glatt føre. Da jeg ankom dit var jeg grinete og hadde på meg finstasen og jeg og dama gikk til et par kompiser av meg hvor vi drakk ei lita stund og deretter gikk ut på byen. Kvelden gikk hovedsaklig i å snakke med folk i en behersket tilstand.

Etter at vi hadde vært på byen så gikk vi hjem til nevnte kompiser, spiste restemiddag og prata skit utover natta. Lå over på gjesterommet og det var alt i alt en trivelig kveld.

 

Hvor ser du deg selv om 5 år?

Lenke til kommentar

Det føler jeg er et mer upassende spørsmål enn mitt onaneringsspørsmål over. Velger derfor å ikke svare på det. Om noen andre (etter meg) vil svare på det, feel free.

^ Politikerspørsmålet.

 

Var selvfølgelig en som klarte å snike inn en post sekunder før min egen. Ganske godt jobba, mtp at trafikken i denne tråden ikke er så stor.

 

Har aldri møtt noen av oldeforeldrene mine. De døde nok litt for tidlig.

 

 

Når var sist gang du gjorde en aktivitet på fritiden med en venn?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...