Gå til innhold

Intervju personen under deg


T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjølv om personen er ukjent for meg, betyr ikkje det at eg ikkje vil at han skal ha det bra. :)

Ga deg pluss for det :) Den innstillingen burde fler hatt. Da hadde verden vært et bedre sted. Virkelig. Jeg har vært litt i det emosjonelle hjørnet de siste dagene, så mulig jeg blir fortere berørt av andres tanker og meninger enn vanlig, men sånt som det der varmer å lese.

 

--

 

Største premien jeg har vunnet... hmm... Norges beste (ungdoms)kulturbedrift 2010, vil jeg tro. Det var en premie jeg delte med 4 andre. Individuelt vil jeg si at det er for beste webside i Buskerud og Telemark. Noe jeg lagde for moroskyld for bedriften min, slo andre bedrifter som eksklusivt fokuserte på webdesign. Moro :) Ja, begge var del av et ungdomsbedriftsprosjekt.

 

Hvor mange timer søvn tenker du å få i natt?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

For meg var det ganske stort å vinne NM-sølv. Jeg kaller den den største :)

-------------------------------------

 

EDIT: Tenker jeg får omkring 7-14 timer søvn i natt. Alt avhengig av formen og om hvorvidt det blir jobb i morra.

 

Hva liker du best å gjøre på fritida? :)

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Kommer ann på humøret. Slappe av med en snus mens jeg ser på en god film er alltid en slager! Spille SC2 eller WoW med venner er også superkos. Samtidig er jeg veldig, veldig glad i å bruke tiden min på grafisk design. Det er en økende interesse, som mest sansynlig spiser opp gamingen min om ikke så alt for lenge.

 

Hva studerer du? Hvis du er ferdig utdannet; hva jobber du med?

Lenke til kommentar

Sjølv om personen er ukjent for meg, betyr ikkje det at eg ikkje vil at han skal ha det bra. :)

Ga deg pluss for det :) Den innstillingen burde fler hatt. Da hadde verden vært et bedre sted. Virkelig. Jeg har vært litt i det emosjonelle hjørnet de siste dagene, så mulig jeg blir fortere berørt av andres tanker og meninger enn vanlig, men sånt som det der varmer å lese.

:love: Tusen takk. Er litt idealistisk av meg, men prøvar å ha ein tankegang med at alt hjelpar.

 

Eg er ikkje ein student, eg går vg2 realfag, men eg tar faga r-matte, fysikk, kjemi og teknologi og forskningslære.

 

Er du glad i pyroteknikk og/eller fyrverkeri?

Lenke til kommentar

Er veldig lite glad i fyrverkeri av fler grunner. Det bråker. Det skremmer uttalige dyr (tenker på nyttårsaften nå), og det er dessuten ikke så fantastisk å se på som mange skal ha det til. Er mye annet som er mye penere å se på, men samtidig støyfritt.

 

Favorittband/artist?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...