Gå til innhold

Intervju personen under deg


T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det aller første jeg hadde gjort er nok å finne nærmeste sportsbutikk/villmarks-butikk for å hente våpen, har en lei følelse av at det kan være veldig nødvendig også et godt middel for å kunne få seg ting som mat og vann og ikke minst folk som man kan være sammen med under denne apokalypsen.

Så hadde jeg nok også ha forhørt meg med dette litterære verket:

51kfZ29lrGL._BO2,204,203,200_PIsitb-sticker-arrow-click,TopRight,35,-76_AA300_SH20_OU01_.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Zombie_Survival_Guide

 

 

Hvordan er ditt syn på vindmøller?

Lenke til kommentar

Smilet, om det regnes som en kroppsdel. Hvis det ikke regnes: øynene. Men det er jo en helhet.

 

Hvor mange timer tilbringer du forran PC-skjermen daglig?

 

(LAN = LAN party. Gjerne med noen få venner. Altså, samles med PCene våres og spiller dataspill mot hverandre. Gjør gjerne mye annet tull også. Diskusjon.no f.eks)

Lenke til kommentar

Det varierer veldig fra hvilken ukedag det er. På mandager, tirsdager og torsdager er det vel kanskje bare én eller to timer pga lange skoledager. På onsdager er det vel oppi 3-4 og på fredager og i helgene er det vel rundt 5 (dersom jeg ikke er ute med folk på kvelden eller gjør noe annet).

 

Hva er det største ønsket ditt akkurat nå?

Lenke til kommentar

Mitt største ønske akuratt nå er å virkelig få til prosjektet jeg har startet med grafisk design. At selvpromoteringssiden min blir en suksess og at jeg vil få oppdrag - så jeg kan tjene penger på det, istedet for deltidsjobben min.

 

Hva er det du er mest redd for her i verden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...