Gå til innhold

Intervju personen under deg

T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sove.

Uttrykt i en enkel setning; Hvordan ville du forandret hverden i dag dersom du satt med all makt?

Vel jeg ville ha prøvd å kaste ut bråkmakerne ut av skolen. Også ville jeg ha kjøpt masse ting ti meg..biler..fly.osv. Jeg ville ha satset mye på IT- Delen. Også ville jeg prøve å utrydde fattigdom/jobbledighet.

Hva er drømme jobben din?

Skrevet

Bøddel, kystvakt -- utrykk med chopper, musikkartist i band, sektleder, gjengleder, "internal affairs" norge, økokrim, datatilsynet, KRIPOS, ... mer kommer jeg ikke på akkurat nå.

Hva er ditt verste minne?

Skrevet

Uttrykt i en enkel setning; Hvordan ville du forandret hverden i dag dersom du satt med all makt?

Vel jeg ville ha prøvd å kaste ut bråkmakerne ut av skolen. Også ville jeg ha kjøpt masse ting ti meg..biler..fly.osv. Jeg ville ha satset mye på IT- Delen. Også ville jeg prøve å utrydde fattigdom/jobbledighet.

Det var fire setninger, hvorav halvparten var svar på spørsmålet. :shrug:

Skrevet

Bøddel, kystvakt -- utrykk med chopper, musikkartist i band, sektleder, gjengleder, "internal affairs" norge, økokrim, datatilsynet, KRIPOS, ... mer kommer jeg ikke på akkurat nå.

Hva er ditt verste minne?

Da jeg kjørte i fylla og ble tatt (26 år siden). Eller helst dagen derpå da.. :roll:

Hvor høy er du?

Skrevet

Spionasje på det norske folk av vår egen regjering burde være ulovlig, så lenge det ikke er mistanker om kriminell aktivitet, enten det er snakk om overvåking av telefoni, post eller pc.

Hva synes du om øl?

Skrevet

Helt ok det. Kan bli litt kjedelig om det er en lang flytur, men ellers helt greit. Hater å lette/lande, grunnet smerter i ørene.

Hvilken TV-serie foretrekker du?

Skrevet

Jeg er ikke ensom! jeg bor sammen med en fantastiske kjæreste :D

Hvis du skulle nevne én ting fra toppen av hodet som du virkelig angrer på at du (ikke) har gjort - Hva skulle det vært?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...