Gå til innhold

Sniktitt: Nokia E7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

conflict: Det vi fikk ut av Bjørn Egil Brekke var at optikken iallfall var dårligere. Et bevisst valg, ettersom telefonen vil ligge flatt på bord ofte når det tastes på den. Dermed ble det ikke plass til skikkelig opptikk, og man hadde dessuten risikert at det ble skrapete og stygt om det stakk ut av telefonen.

 

Vi skal forsøke å få 100% klarhet i brikkestørrelsen, men alt tyder på at den er mindre enn for N8.

Lenke til kommentar

Denne var faktisk litt sjesk. Nokia har nok en business-telefon mange dressfolk og andre dødelige kommer til å sjeske etter, men jeg tviler på at de vil klare å lage hysteri ala Eplefonen. Men hva skjer med femi-blå business telefon????

 

Ellers må det være teit å lansere denne før N8 er ute i butikkene, nå blir det vel mange som vil holde på lommeboka enda 2-3 måneder?

 

Og så kan ryktebørsen angående neste Meego-enhet vende helt tilbake til scratch, det var jo denne som visstnok skulle bli nye N9. :hmm:

Endret av skripis
Lenke til kommentar

conflict: Det vi fikk ut av Bjørn Egil Brekke var at optikken iallfall var dårligere. Et bevisst valg, ettersom telefonen vil ligge flatt på bord ofte når det tastes på den. Dermed ble det ikke plass til skikkelig opptikk, og man hadde dessuten risikert at det ble skrapete og stygt om det stakk ut av telefonen.

 

Vi skal forsøke å få 100% klarhet i brikkestørrelsen, men alt tyder på at den er mindre enn for N8.

Litt skuffende, men vi kan sikkert forvente helt OK bilder. Vil heller ha slank telefon enn superbilder. Trenger jeg det, så bruker jeg kompaktkameraet.

 

Dette virker forøvrig som en perfekt arvtaker til min N97 mini :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fjarle + skripis:

 

Dette er ikke N9. :) Jeg kan ikke si så mye konkret, men E7 har vært lekket på nettet i omtrent like lang tid som N9, med et ganske ulikt design, og har gjerne hatt påskriften C0. Google litt, så ser dere det.

 

Nokia's "milestone device" N9 er utsatt noe, og sliter med å nå julesalget som opprinnelig planlagt.

Endret av genser
Lenke til kommentar

HTC har laget en HTC Desire + fysisk qwerty + mer internt minne for Tmobile (UK). Den virker *veldig* lovende.

 

Men aner ikke hvordan sjansene er for en nordisk utgave. for uten egne taster for æ, ø og å er det jo ikke noe vits i fysisk tastatur - da blir skjerm-qwery med ordliste raskere.

Lenke til kommentar

Genser: Jepp, vet at dette ikke er N9 - den har en ganske annen design. Men enkelte medier har omtalt den som det, og vi har selvsagt bitt på et av ryktene i forkant :)

 

Lionel_luthor: Ja, E7 skal ha samme innmat under panseret. Forskjellene er skjerm og kamera. Prosessor skal være samme. Iallfall ut fra det Bjørn Egil Brekke svarte kjapt og uformelt da vi spurte ham.

 

ngz: Det finner vi sannsynligvis ut av i morgen. En kort seanse hos Nokia blir avbrutt av en tur til HTC for å se hva de har "drømt opp" litt utpå dagen. Jeg regner med at Desire HD og Desire Z kan være blant produktene vi får se. I sniktitten sier vi "selvfølgelig" om norsk tastatur. Det er en selvfølgelighet for nordiske Nokia, men det er absolutt en ting vi vil spørre om dersom HTC har en "pro"-utgave på plass i morgen :)

Endret av fjarle
Lenke til kommentar

Genser: Jepp, vet at dette ikke er N9 - den har en ganske annen design. Men enkelte medier har omtalt den som det, og vi har selvsagt bitt på et av ryktene i forkant :)

 

Lionel_luthor: Ja, E7 skal ha samme innmat under panseret. Forskjellene er skjerm og kamera. Prosessor skal være samme. Iallfall ut fra det Bjørn Egil Brekke svarte kjapt og uformelt da vi spurte ham.

 

ngz: Det finner vi sannsynligvis ut av i morgen. En kort seanse hos Nokia blir avbrutt av en tur til HTC for å se hva de har "drømt opp" litt utpå dagen. Jeg regner med at Desire HD og Desire Z kan være blant produktene vi får se. I sniktitten sier vi "selvfølgelig" om norsk tastatur. Det er en selvfølgelighet for nordiske Nokia, men det er absolutt en ting vi vil spørre om dersom HTC har en "pro"-utgave på plass i morgen :)

 

ahaa. tusen takk for svar..

 

Vil den komme med Æ-Ø-Å? eller må man bruke en ekstra knapp?

 

EDIT: ja det svarer du egentlig på litt lengre opp :p

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...