Gå til innhold

Kinect - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De slakter softwaren, som jeg har sagt til det kjedsommelige, ikke hardwaren. Det er en viktig forskjell! At Kinect hardwaren i seg selv ikke er problemet lover godt for framtiden.

 

Fra Aftonbladet:

 

När vi spelade ”Kinect adventures” och ”Kinect sports” fick Xbox-avatarerna spasmer så fort de missförstod våra rörelser. Men framförallt tog de en mindre evighet på sig att reagera. Det hann bli både jul, nyår och påsk innan Kinect hann översätta gesterna, hoppen och armviftandet.

 

Grejen är bara att det här inte nödvändigtvis är Kinects fel, utan spelens. ”Dance central” är utmärkt eftersom det undanröjt problemet med fördröjning genom att spelaren härmar figuren på skärmen, inte tvärtom. ”Your shape: Fitness evolved” – motionsspelet från Ubisoft – är smått sensationellt. Förutom att spelet, med hjälp av annan mjukvara än Microsofts egen, utan några som helst problem exakt återger dina rörelser är fördröjningen inte alls lika besvärande.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

@Woltox:

 

Hverken PS Move eller Xbox Kinect kan kalles revolusjonerende.

 

PS Move har tatt ideen fra Wiimote.

Xbox Kinect fra PS Eye Toy.

 

Håper Kinect og Eye Toy blir tilleggsfunksjoner til i mange spill (og Move valgfri form for kontroller), for de som ønsker å benytte dem. Kult om man for eksempel spiller et spill der du må taste inn en adgangskode ved en dør og du kan bruke fingeren til å trykke inn koden eller avgi fingeravtrykk. De fleste spillene som er laget spesifikt for disse enhetene har ikke appellert til meg så langt.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Hva så (uavhengig av hvor mye holdbarhet det er i den påstanden)? Gjør jo ikke Xbox noe dårligere av den grunn. Det vil alltid være noen som gjør det bedre enn andre, også varierende suksesser geografisk. Har du noe imot Wii også da den har solgt vesentlig mer enn både PS3 og Xbox360?

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

@Woltox:

 

Hverken PS Move eller Xbox Kinect kan kalles revolusjonerende.

 

 

Det kan hende men Move selger i alle fall utrolig bra her. Det vil ikke kinect gjøre.

 

Bare å ta en titt på vg forumet så ser man hvor liten interesse det er for kinect i norge. Her er det Move og PS3 som gjelder.

 

Er du senil? Eller er du bare sånn?

http://www.itavisen.no/855330/massiv-lansering-for-kinect her har du fra lansering i New York. Så interessen er jo der, tydelig å se!

 

Det mest morsomme med å lese kommentarene dine er hvordan du, som sikkert er 12 år, kan fortelle oss alle hvordan Kinect vil selge. Jeg er fasinert av dine evner å gå fremover i tid. Oii, fra nå av, hvis jeg er i tvil, besøker jeg VG forumet å ser hva de mener. Takk for tipset..

 

Kinect er ikke ute i Norge engang, det eneste du baserer deg på er svensker og VG forumet. Kan vi ikke vente til folk har prøvd det? PS Move har faktisk vært ute i snart 2 mndr.

 

Så håper du kan klare å holde deg til fakta og kanskje finnne mer seriøse kilder en et forum på VG?

..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Woltox:

 

Hverken PS Move eller Xbox Kinect kan kalles revolusjonerende.

 

 

Det kan hende men Move selger i alle fall utrolig bra her. Det vil ikke kinect gjøre.

 

Bare å ta en titt på vg forumet så ser man hvor liten interesse det er for kinect i norge. Her er det Move og PS3 som gjelder.

 

Er du senil? Eller er du bare sånn?

http://www.itavisen.no/855330/massiv-lansering-for-kinect her har du fra lansering i New York. Så interessen er jo der, tydelig å se!

 

Det mest morsomme med å lese kommentarene dine er hvordan du, som sikkert er 12 år, kan fortelle oss alle hvordan Kinect vil selge. Jeg er fasinert av dine evner å gå fremover i tid. Oii, fra nå av, hvis jeg er i tvil, besøker jeg VG forumet å ser hva de mener. Takk for tipset..

 

Kinect er ikke ute i Norge engang, det eneste du baserer deg på er svensker og VG forumet. Kan vi ikke vente til folk har prøvd det? PS Move har faktisk vært ute i snart 2 mndr.

 

Så håper du kan klare å holde deg til fakta og kanskje finnne mer seriøse kilder en et forum på VG?

..

 

Du er tydeligvis ikke klar over at MS ga bort 2 kinect spill og 1 års Live til de 3000 første kundene i New York. Selvsagt kommer det da en del folk, pluss at de hadde stort show.

 

I norge vil det bli ganske annerledes fordi her er alt motsatt fra USA. PS3 dominerer, Move har solgt fantastisk bra og befolkningen er negativt innstilt til alt som har med xbox å gjøre.

 

Du skal få se jeg får rett.

Endret av Trondenils
Lenke til kommentar

Hva så (uavhengig av hvor mye holdbarhet det er i den påstanden)? Gjør jo ikke Xbox noe dårligere av den grunn. Det vil alltid være noen som gjør det bedre enn andre, også varierende suksesser geografisk. Har du noe imot Wii også da den har solgt vesentlig mer enn både PS3 og Xbox360?

 

Jeg liker ikke Wii særlig nei. Men den selger 4 ganger dårligere enn PS3 i Norge og er nærmest et annet marked enn ps3 og 360 så jeg bryr meg ikke særlig om den.

 

IQen din kan umulig være høy.

 

Mulig, men jeg er i alle fall mer informert enn du er.

Lenke til kommentar

Du er ikke informert. Du sitter her å sier mætt dritt om Kinect får å få deg som person til å føle deg bedre. Du er sjalu fordi du ikke har råd til en Xbox og dermed en Kinect, og du må nøye deg med Move. Som er så mye "billigere" enn Kinect er. Du har tydeligvis prøvd Kinect og siden du har anmeldt den og sagt hva ALLE rundt deg og her inne vil mene om Kinect.

Lenke til kommentar

Du er ikke informert. Du sitter her å sier mætt dritt om Kinect får å få deg som person til å føle deg bedre. Du er sjalu fordi du ikke har råd til en Xbox og dermed en Kinect, og du må nøye deg med Move. Som er så mye "billigere" enn Kinect er. Du har tydeligvis prøvd Kinect og siden du har anmeldt den og sagt hva ALLE rundt deg og her inne vil mene om Kinect.

Tror ikke du finner noen PS3 hjemme hos Trondenils, han er bare veldig veldig sint på PS3 :p eller kun en troller.

 

En av mange kilder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1267351

Lenke til kommentar

Du er ikke informert. Du sitter her å sier mætt dritt om Kinect får å få deg som person til å føle deg bedre. Du er sjalu fordi du ikke har råd til en Xbox og dermed en Kinect, og du må nøye deg med Move. Som er så mye "billigere" enn Kinect er. Du har tydeligvis prøvd Kinect og siden du har anmeldt den og sagt hva ALLE rundt deg og her inne vil mene om Kinect.

Tror ikke du finner noen PS3 hjemme hos Trondenils, han er bare veldig veldig sint på PS3 :p eller kun en troller.

 

En av mange kilder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1267351

 

Jeg misliker bare fanboys. Selv er jeg bortimot 100% upartisk, en av få.

 

Derfor tror noen jeg er PS3 fanboy, noen tror jeg er 360 fanboy, fordi DE selv er fanboys mens jeg kritiserer alle spill og konsoller som fortjener det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...