Gå til innhold

Kinect - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke vet jeg. Men jeg vet at det kommer jo f.eks Rise of Nightmares og du må jo kunne skyte. Det jeg ser for meg, er at det blir noe som på Wii, en gjenstand som pistol, fiskestang, o.l. Bare at man skanner det inn på spillet, og Kinect kjenner igjen gjenstanden, så når du drar frem f.eks pistolen så sikter du med den. Og at dette da følger med spillet, e.l.

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, eid. Men har sett litt av folk på YouTube, og er mange som liker det. Og de fleste syntes det funker bedre en Wii, faktisk. Men vi får vente og se hvordan det blir. Det jeg er mest spent på er hvor fort det reagerer. Om det blir laggy eller ok, men jeg tror det blir kult uansett. Definitivt skaffe meg det.

Lenke til kommentar

Jeg lo av tegneserien, men å sammenligne Kinect med Wii er en fornærmelse mot Kinect, vi snakker teknologi av et helt annet kaliber enn det Wii og dildoen til Sony leverer.

 

Hva software angår så holder Dance Central for meg i massevis ved launch, og det er fra en som synes dans generelt er totalt uinteressant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om vi skal ha en "kjipeste software"-konkurranse så blir både Kinect, 360, Wii, PS3, PC og alle andre spillenheter flaue. Sugen software skjer overalt og det er åpenbart at FPS på kinect uten noen kontroller er en vanskelig oppgave. Men du vet at man ikke trenger å tvinge FPS-spill inn i alt som lanseres av ny spillteknologi? Hva blir det neste, spille FPS med keyboardet til Rock Band 3?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om vi skal ha en "kjipeste software"-konkurranse så blir både Kinect, 360, Wii, PS3, PC og alle andre spillenheter flaue. Sugen software skjer overalt og det er åpenbart at FPS på kinect uten noen kontroller er en vanskelig oppgave. Men du vet at man ikke trenger å tvinge FPS-spill inn i alt som lanseres av ny spillteknologi? Hva blir det neste, spille FPS med keyboardet til Rock Band 3?

Kan ikke si meg mer enig.

Kinect er designet for familiespill, og nei, jeg ville ikke ha sammenlignet PS MOVE og Kinect.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om vi skal ha en "kjipeste software"-konkurranse så blir både Kinect, 360, Wii, PS3, PC og alle andre spillenheter flaue. Sugen software skjer overalt og det er åpenbart at FPS på kinect uten noen kontroller er en vanskelig oppgave. Men du vet at man ikke trenger å tvinge FPS-spill inn i alt som lanseres av ny spillteknologi? Hva blir det neste, spille FPS med keyboardet til Rock Band 3?

Kan ikke si meg mer enig.

Kinect er designet for familiespill, og nei, jeg ville ikke ha sammenlignet PS MOVE og Kinect.

Enig med dere begge.

 

Lurer på hvordan Forza 4 til Kinect blir. :p Tror jeg skal ha meg det etterhvert som det kommer.

Lenke til kommentar

Forza 4 kan bli bra, om man bruker Kinect som en "enhancer" og ikke som kjernen i spillet. Det vil si at man spiller med ratt/pedaler eller med s-controlleren som vanlig men at Kinect følger med på personen som spiller og f.eks flytter kameraet når man vrir på hodet. Kjekt for å "se inn i svingen". Det er ikke nytt, et system som heter TrackIR har blant annet gjort det i bilspill tidligere. Jeg har ikke prøvd det selv men ryktene sier at det fungerer utmerket.

Lenke til kommentar

Et greit tips for å spare penger på kinect hos GameStop

 

Kjøp to spill som ikke er på eskluderingslisten til GameStop. Anbefaler da og bruke biit.no, siden den gir deg riktig pris og inkl frakt. Kan sikkert også bruke play.com og andre sider hvis du foretrekker det.

Kjøp da f.eks. 2 av Splinter Celll Conviction til 150 kr pr stk. (Husk å bestille seperat for å slippe å betale toll)

Du har da brukt 300 kr på de 2 spillene.

 

Dra på GameStopp og benytt deg av "byttehandelen".

"599,90 KR Når du forhåndsbestiller og bytter inn 2 spill".

Du får da Kinect 700 kr billigere enn fullpris, og du har BARE betalt 300 kr for de spillene. Altså, spart 400 kr.

Ikke nok med det, du kan også få med et spill til for 99,90 pr stk til Kinect. Du har da spart 300 kr hvis du velger det spillet.

 

Greit å vite hvis du vil ha Kinect noen hundrelapper billigere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...