Gå til innhold

Kinect - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte den videoen som jeg la ut..

Den "fanger" deg og ikke resten som går rundt.

Du kan ha på deg mørke klær.

 

Det blir deilig hvis du skal se på film, bare bruke henda istedent for å først skru på kontrollen for å så velge evt. pause.

 

trur videochaten der var kompatibel til msn, fett da.

Lenke til kommentar

 

Det er ganske sykt, ossen teknologien har forandret seg

Ja, vet. Men er ikke helt sikker på at den der er 100% ekte, hadde en link til en film med noe som var helt real, i think. Jaja, skal bringe den opp, hvis jeg kommer på det.

 

Håper at det kommer til å gå ann å "scanne" ting i Kinect, slik at man kan bruke det på spillet, slik som var vist frem i Project Natal filmene.

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

Vanskelig å finne info om selve spillene på launch.. :-/

 

Tror helt klart at Dance Central er det beste spillet, har hørt det stort sett funker veldig bra på diverse events. Dance Dance Revolution blir sikkert bra også.

JoyRide (bilspillet) har jeg stort sett bare hørt negative ting om, av de som har prøvd det.

Fungerer vistnok best med armene strekt langt fra hverandre, slik at du må liksom styre med ett ratt som er 3 ganger større enn ett ekte ratt, ellers ble det bare krasjing.

 

Kinect Sports har jeg hørt har noe bra om og noe dårlig..

Men går utifra at du sikkert finner noe spennende der, og noe du ikke liker - slik som de andre platformene sine launch-sport-samlinger.

 

Kinectimals er vistnokk kjedelig også, men kan være feil målgruppe som har snakket om det, regner med at dette spillet er myntet på barn.

 

Resten av spillene jeg har hørt om er fitness-spill, som jeg ikke husker noe særlig snakk om. Regner egentlig med at Ubisoft sitt spill som de viste på E3 blir bra, så ut til å fungere ganske bra dengang.

 

Ett stort problem som må fixes NÅ, er at det bare er tv-programmer, tulle-sites, TV-shop o.l. som har hatt egen tilgang til, eller lov til å snakke om, Kinect så langt.

Industri-websiter (EuroGamer, IGN o.l.) har ikke tilgang til Kinect, slik at folkene der får prøve det over tid og gjøre seg opp en mere detaljert mening, enn hva de kan med MS-representater hengende over seg.

Det er ett par dager til launch, og nesten ingen artikler på respektable websites som har reviews/previews o.l. av spillene, eller tom. unboxing-artikler med hardwaren.

Bare tusenvis av artikler om hvor mye penger Microsoft skal bruke til å reklamere for, det er irriterende. :-/

Lenke til kommentar

Har bestilt det fra elkjop.no med dance central for 1600+-.

Første "andmeldelse" ble sluppet i går og han roste det opp meg 5 * . Denne ble senere tvangsfjernet av M$ siden de mente det skulle bli en preview.

Men må si jeg har håp for implementering i spill som feks granat kasting , melee og slike ting som er med på og forbedre den allerede gode spillopplevelsen.

Rene motion spill er forøvrig ikke noe som er langvarende underholdning, man spiller det litt. "legger" det fra seg , tar det opp når venner kommer, så hopper man tilbake til Bad company =)

Men om de klarer å lage det grøsser spillet ordntligt , (ikke Haunt) så kan det bli virkeligt bra =D Krysser både det ene og det andre !

Lenke til kommentar

Kotaku fikk hardwaren i går :)

( http://kotaku.com/5674750/we-have-kinect-home-testing-begins )

Men de måtte signere en avtale om å ikke skrive om produktet før etter launch.

 

Så regner med at første-parti softwaren ikke er særlig bra, eller har endel bugs; siden de ikke vil at folk skal vite hvilke spill som er gøye og hvilke som er dårlig. :-/

Men Dance Central er fra Rockband-utviklerene Harmonix, så det er jeg ganske sikker på at du har gjort ett godt kjøp, fordi de er ganske dyktige utviklere, og ville sannsynligvis utsatt spillet istedenfor å launche med dårlig kvalitet.

Tviler på at vi vil se mange spill som benytter seg av Kinect samtidig som du bruker kontrolleren, for å forbedre spill-opplevelsen.

Det virker som Kinect ikke er helt klart for det ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...