Gå til innhold

Kinect - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Jeg skal aldri ha Kinect til min Xbox 360. Det er en ting jeg er sikker på er at Xbox 360 sitt video kamera kommer til å forsvinne fordi Kinekt kan også bli brukt som et vanlig kamera til videochat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Tenk på de som har gammel Xbox 360 uten XboxLive, de har ikke fått oppgradert programvaren som ble annonsert for ett par dager siden, de som ikke har oppdateringen kan ikke bruke Kinect.

Lenke til kommentar

Tenk på de som har gammel Xbox 360 uten XboxLive, de har ikke fått oppgradert programvaren som ble annonsert for ett par dager siden, de som ikke har oppdateringen kan ikke bruke Kinect.

 

Oppdateringen følger garantert med i spillet som er bundlet, Kinect Adventures.

 

Så egentlig er den ikke så dyr siden spillet som i teorien har en verdi på 500kr følger med.

Endret av Trondenils
Lenke til kommentar

hvor mye kommer kinect til å koste sånn ca?

1000-1300 ,-

 

GameStop selger for 1299,- mens Lefdal selger for 1199,-, så det ligger rundt der. Og da følger det med ett spill, Kinect Adventures.

 

Tenk på de som har gammel Xbox 360 uten XboxLive, de har ikke fått oppgradert programvaren som ble annonsert for ett par dager siden, de som ikke har oppdateringen kan ikke bruke Kinect.

Oppdatering følger selvfølgelig med.

Lenke til kommentar

Tenk på de som har gammel Xbox 360 uten XboxLive, de har ikke fått oppgradert programvaren som ble annonsert for ett par dager siden, de som ikke har oppdateringen kan ikke bruke Kinect.

 

Oppdateringen følger garantert med i spillet som er bundlet, Kinect Adventures.

 

Så egentlig er den ikke så dyr siden spillet som i teorien har en verdi på 500kr følger med.

 

Det er vel det samme som å si at Wii Sports er verdt 500 spenn. For meg er det hvertfall helt usaklig.

Lenke til kommentar

Tenk på de som har gammel Xbox 360 uten XboxLive, de har ikke fått oppgradert programvaren som ble annonsert for ett par dager siden, de som ikke har oppdateringen kan ikke bruke Kinect.

 

Oppdateringen følger garantert med i spillet som er bundlet, Kinect Adventures.

 

Så egentlig er den ikke så dyr siden spillet som i teorien har en verdi på 500kr følger med.

 

Det er vel det samme som å si at Wii Sports er verdt 500 spenn. For meg er det hvertfall helt usaklig.

 

Tja, det er bedre enn ingenting. Det er jo ikke slik at spillet ble laget gratis. Og i følge rapporter er Kinect Adventures et av de mest omfattende spillene.

Lenke til kommentar

Lunken mottagelse av barnespillene, men det var ingen bombe. Men Kotaku liker f.eks Kinect Adventures likevel:

The Bottom Line

 

Kinect Adventures is a wonderful introduction to Kinect's flavor of motion gaming. Playing a game with nothing in your hands takes a bit of getting used to but Kinect Adventures manages to both ease you into that experience and make the learning curve fun. Packed with four difficulty settings, quite a few levels in each activity and the ability to earn not just achievements but animated statues, Kinect Adventures is the sort of game you'll end up coming back to again and again.

 

 

 

Mer seriøs software derimot:

 

 

Dance Central Kinect Review The dance genre is back.

 

8.0 OVERALL - Impressive

 

 

 

Kotaku: Review Dance Central

 

The Bottom Line

 

When I first tried Dance Central I said I thought it was the best Kinect game at E3. I also said it was the game with the greatest potential at the show. I haven't changed my mind.

 

 

 

Eurogamer - Dance Central

 

So fling that dance mat out of the window. While you're at it chuck out all your preconceptions about games like this, along with any shreds of dignity. If you can manage that, Dance Central will show you a really good time.

 

8/10

Lenke til kommentar

Prøver å innbille meg selv til at jeg aldri kommer til å kjøpe Kinect (eller Move og EyeToy til PS3 for den saks skyld), men jeg vet at det kommer til å ende opp i stua hjemme før eller siden. Anmeldelsene har iallefall vært nokså gode så langt.

 

Med Dance Central på Kinect kan du lære deg å dance Lady Gaga med Pokerface i gangster style (06:27) :D : http://kotaku.com/5680501/review-kinect

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Noen som veit om det er noen boksespill som kommer til Kinect? Hadde vært fantastisk med FIght Night til Kinect, det alene hadde gjort at jeg hadde kjøpt Kinect. Tenk følelsen av å knocke ned en online.

 

Enig, det kunne vært skikkelig kult om alt blir rett implementert.

 

Det blir veldig spennende å se om vi vil se slike spill, eller om det bare blir en haug med minigame samlinger.

Lenke til kommentar

Noen som veit om det er noen boksespill som kommer til Kinect? Hadde vært fantastisk med FIght Night til Kinect, det alene hadde gjort at jeg hadde kjøpt Kinect. Tenk følelsen av å knocke ned en online.

 

Det kommer sikkert. Er også boksing i Kinect Sports. Og så er det et slåssespill i Fighters Uncaged.

Lenke til kommentar

Noen som veit om det er noen boksespill som kommer til Kinect? Hadde vært fantastisk med FIght Night til Kinect, det alene hadde gjort at jeg hadde kjøpt Kinect. Tenk følelsen av å knocke ned en online.

Fighters Uncaged er jo en god mulighet ;P

 

Mer info om det HER.

 

Så det fikk 2/10 i eurogamer så dette er nok bare å skippe.

Lenke til kommentar

Veldig varierte reviews rundt omkring. :-/

 

Arstechnica gir ikke tall-review, de har derimot ganske detaljerte review, tar opp problemer og hva som er bra, før de avslutter med The Good, The Bad, The Ugly og verdict: skip, for now..

 

De brukte forøvrig Move sin table-tennis til å illustrere litt problematikk med unøyaktigheten i kinect Sports sin table-tennis.

 

Joystiq ga stort sett alle spillene 4/5 stjerner, untatt Adrenalin Misfits som fikk 3,5 stjerner.

 

Engadget likte Dance Central, Kinect Adventure, og Fitness-spillene, resten var midt på treet eller dårlig, syntes de.

Må innrømme jeg måtte le når jeg så vinn-knappen (juksemetoder) i boksingen i Wii Sports, og Sonic Free Riders, var hysterisk morsom.

 

Eurogamer har vell størst forskjell på spillene, Fighters Uncaged til 2/10 - og Dance Central til 8/10..

 

IGN var stort sett veldig positive, ga nesten alle spillene Impressive og Passable..

 

Dance Central og Fitness spillene virker som de klart beste kjøpene foreløbig til Kinect. :)

Lenke til kommentar

Ms burde virkelig håpe at den kommer til å gjøre det bra i USA for i resten av verden kommer det til å bli ekstremt stygt. Kinect kommer ikke til å ha nubbesjangs mot Move i europa. Ser det allerede på holdningene til folk her. For ikke snakke om Japan hvor Kinect ikke ville blitt en suksess selv om de ga den bort gratis.

Endret av Trondenils
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...