Gå til innhold

Kinect - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Står jo hvor mange unike eiere det er. Gir ikke noe mer riktig bilde da, da sikkert flere er "smarte" nok til å kjøpe 2 eller flere Move Starter Pack. Det jeg regner med kilden har gjort er å få info fra Sony over hvor mange unike PS3er som har koblet seg opp mot Move. Dette blir bare vill tipping da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå står det svart på hvit at det er et estimat VGChartz selv gjør på unike brukere og ikke tall fra Sony i artikkelen du linker til.

 

Grunnen til at jeg nevner "Starter pack" er at det er lite sansynlig at man kjøper flere av dem til eget bruk (det er billigere å kjøpe en ekstra kontroller utenom, enn å kjøpe to starterpacks).

Lenke til kommentar

Du kan snakke til enkelte menyer, som å si "xbox pause" eller "xbox start" for å starte videospilling. Problemet er at det er så inkonsistent, noen menyer må du bruke xbox stikka på, mens andre kan du plutselig bruke hendene eller stemmen på.

 

Er vel meningen spill skal utnytte det også, men ingen av launch-titlene har meningsfull stemmestyring enda.

Lenke til kommentar

tja, en får nå kinect til 999,- i disse dager:-) Pakke med xbox og kinect koster vel 2500?

 

Her må det kjøpes inn Zumba og Youre Shape til jentene i huset, så noen som har testet disse?

 

Hva med Sports Island eller Game Party In Motion?

 

Lyst på flere spill til kinect, men vil ikke kjøpe bare for å kjøpe heller.

nja...

Kinect: 1295,- Siba, eneste som har på lager, samt at de har fysisk butikk, så man slipper frakt.

Kinect+xbox: 2295,- Siba, billigste pakke

Lenke til kommentar

Elkjøp har nå prisgaranti uansett, så har andre den til 999 får du den på elkjøp til 999.

Men de har den ikke på lager...

Ser de har fått den på lager nå :)

Hvor står det at de har prisgaranti?

Elkjøp er uansett billigere enn andre fysiske butikker, så prisgarantien har lite å si

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Tja, jeg gikk inn på elkjøp på lørdagen, viste til tilbudet de har/hadde på lefdal og fikk varen til samme pris. Dvs, på vei til kassen lå det en kinect under kuppvarer på grunn av 30 dagers returrett. Spillet som fulgte med var alt åpnet, ergo forseglingen var brutt og jeg fikk det med meg for 699:-)

 

Men, jeg hadde i utgangspunktet blitt enig om en pris på 1039,- pga deres prisgaranti.

Lenke til kommentar

Slim er jo klart mye finere å se på, og tar seg bedre ut i tv-benken.

 

I tillegg får du jo ny garanti osv ved å kjøpe ny, og du får vel litt penger om du selger din gamle brukt med de spillene du ikke lengre bruker. Er jo ikke mye penger du trenger å ta for den heller før mellomlegget blir så lite at ett helt nytt kjøp blir det beste å gjøre.

 

Eventuelt kan du jo ha du modifiserer og en som er original:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...