Gå til innhold

Kinect - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

er garantert verdt å kjøpe bundel med nye slim.

du får en finere xbox, musestille, t.o.m når man bruker dvd

250gb hdd, garanti, slipper ekstra strøm til kinecten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja, en får nå kinect til 999,- i disse dager:-) Pakke med xbox og kinect koster vel 2500?

 

Her må det kjøpes inn Zumba og Youre Shape til jentene i huset, så noen som har testet disse?

 

Hva med Sports Island eller Game Party In Motion?

 

Lyst på flere spill til kinect, men vil ikke kjøpe bare for å kjøpe heller.

Zumba kommer vel snart. På Youtube ligger det noen tester av Your shape: Fitness evolved. Det er samme problem som går igjen i alle testene. Det er visst ikke alle bevegelser som blir godt nok registrert. Det er kanskje avhengig av tøyet man bruker...

Lenke til kommentar

Styr unna Fighters Uncaged, hvertfall. 2/10 på gamespot, og disse er gamere ikke "haters".

 

Sadly, not only does it fail on nearly every level to offer a compelling fighting experience, but its broken motion controls also make it immensely frustrating. Lifeless animation, generic visuals, and a baffling scoring system all serve to sap the fun out of playing. And, in a crazy omission, there isn't even a two-player option. Uncaged isn't so much a game as it is a way to make you want to bang your head against a brick wall in despair.

 

While most of the basic moves are easy to learn, there is a noticeable lag between performing them and having your actions reflected onscreen. This means you often throw a punch, only to think it wasn't recognized and throw another one, causing the game to suddenly launch two in quick succession. Thus, fights quickly degenerate into the Kinect equivalent of button mashing as you swing your arms and legs in the air, trying to get the game to pick up your movements. This only gets worse if you subject yourself to the advanced training, where you're taught moves like roundhouse kicks and combos. They require much more subtle movements, such as sliding your foot along the floor for a sweep, and are rarely recognized at all.

 

Ser ut som det er en gjenganger at bevegelser ikke registreres tidsnok på Kinect-spill.

 

http://www.gamespot.com/xbox360/action/fightersuncaged/review.html

 

Og når bevegelse er det ENESTE kontrollsystemet du har, da er spillene broken umiddelbart.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jepp, er vel bare dårlig eller rusha koding for å få ut spillet fortest mulig rundt kinect-lanseringen som ødelegger for 3rd party spill som FU.

Satser på at det modner etterhvert. De første "ordentlige" spillene til Wii som skulle vise frem motion kontrollen var også skikkelig ræl, Red Steel 1 f.eks. Du skulle kunne bruke kontrollen som sverd, men i realiteten var det eneste som funket å "button mashe", altså vifte så fort som mulig med wiimoten. Oppfølgeren Red Steel 2 som kom ifjor derimot, perfeksjonerte swordplayet så det faktisk ble et dritbra spill.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jepp, er vel bare dårlig eller rusha koding for å få ut spillet fortest mulig rundt kinect-lanseringen som ødelegger for 3rd party spill som FU.

Satser på at det modner etterhvert. De første "ordentlige" spillene til Wii som skulle vise frem motion kontrollen var også skikkelig ræl, Red Steel 1 f.eks. Du skulle kunne bruke kontrollen som sverd, men i realiteten var det eneste som funket å "button mashe", altså vifte så fort som mulig med wiimoten. Oppfølgeren Red Steel 2 som kom ifjor derimot, perfeksjonerte swordplayet så det faktisk ble et dritbra spill.

Det heter vel ikke "button mashe" i det hele tatt, når man veiver med kontrollen vell? Nå må du ikke glemme at Red Steel var med den orginale kontrollen da, mens Red Steel 2 kom med motionplus.

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen likestilte tilbud som det Komplett har? (999,- kr, men ikke på lager)

 

Jeg regner med at det er like greit å handle det inn nå, fremfor nærmere jul da prisen sikkert ikke presses nevneverdig lavere enn det den allerede ligger på.

 

edit: Gjerne også noen gode tilbud på Kinectimals og Zumba-spillet også.

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar

Totalt newbie: har aldri spilt på konsoll, kun pc. Skal kjøpe xbox til en 7 åring (+ meg). Det blir nå en kinect. Ser at det før jul kun er 4G tilgjengelig, men at det også selges separate HDD på 250G.

 

- Er elektronikken ellers nøyaktig lik i 250G kinect og 4G kinect? med samme grafikk og samme trådløse tilkopling?

- mao: hvis jeg kjøper en 4G og bytter ut harddisken, så har jeg en maskin identisk med 250G kinect, men kanskje i en annen farge?

- er det viktig hvilken HDD jeg da kjøper? er det kompatibilitetsproblemer med gamle og nye HDD??

- trådløs kontroller: forstår at det følger med 1 i pakken. om jeg skal ha en til, hvilken skal jeg da velge, og følger lader med?

 

4G harddisk: jeg kommer neppe til å spill online på en stund (if ever). Så det er mest aktuelt å ha savegames på denne. Hvor mange savegame og annet nødvendig kan man lagre på en 4G? Dvs hvor fort trenger jeg en 250G harddisk?

 

- hvordan kopler jeg den best til TV? via HDMI?

 

på forhånd takk for alle svar!!

Lenke til kommentar

Er elektronikken ellers nøyaktig lik i 250G kinect og 4G kinect? med samme grafikk og samme trådløse tilkopling?

 

Hardisken har bare med lagringsplassen å gjøre, så grafikken blir helt lik.

 

- mao: hvis jeg kjøper en 4G og bytter ut harddisken, så har jeg en maskin identisk med 250G kinect, men kanskje i en annen farge?

Ja, det er riktig

- er det viktig hvilken HDD jeg da kjøper? er det kompatibilitetsproblemer med gamle og nye HDD??

Hardiskene til de gamle xboxene, pro og elite, passer ikke i den nye xboxen, slim. Så du kjøpe en hardisk som passer til den konsollen som du kjøper.

 

- trådløs kontroller: forstår at det følger med 1 i pakken. om jeg skal ha en til, hvilken skal jeg da velge, og følger lader med?

 

Mener at det ikke er forskjell på kontrollerne, lader følger vel heller ikke med så vidt jeg vet, men koster bare 100 lappen.

 

4G harddisk: jeg kommer neppe til å spill online på en stund (if ever). Så det er mest aktuelt å ha savegames på denne. Hvor mange savegame og annet nødvendig kan man lagre på en 4G? Dvs hvor fort trenger jeg en 250G harddisk?

 

Ved savegames skulle det gå fint med 4 GB, problemet er at du får ikke lastet ned mye nedlastbart innhold eller innstalert spillene til hardisken, noe som gjør at lastetidene blir mindre og mindre støy. Jeg ville gått for 250 GB uansett.

 

- hvordan kopler jeg den best til TV? via HDMI?

 

HDMI er best ja.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

HDMI er ikke nødvendighvis best. Komponent kan være bedre, spørs på skjermen din.

Komponent er IKKE det samme som kompositt forresten.

 

Men med komponent får man vel bare stereo lyd, men det er bare å skaffe en TOSLINK kabel.

 

Sjekk litt på nettet hva din skjerm/TV liker best av komponent og HDMI :thumbup:

Lenke til kommentar

HDMI er ikke nødvendighvis best. Komponent kan være bedre, spørs på skjermen din.

Komponent er IKKE det samme som kompositt forresten.

 

Men med komponent får man vel bare stereo lyd, men det er bare å skaffe en TOSLINK kabel.

 

Sjekk litt på nettet hva din skjerm/TV liker best av komponent og HDMI :thumbup:

Min Benq 27" likte ikke hdmi fra xboxen. den blafret litegrann i bildet.

Så den er koblet til med komponent ledningen.

Så standard svaret til "teipball" om at hdmi er best blir noe feil.

 

og ZoroSama,komponent ledningen har optisk ut og dermed dolby digital, så du lyger litt du også :)

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

4G harddisk: jeg kommer neppe til å spill online på en stund (if ever). Så det er mest aktuelt å ha savegames på denne. Hvor mange savegame og annet nødvendig kan man lagre på en 4G? Dvs hvor fort trenger jeg en 250G harddisk?

 

det er ikke harddisk i Slim versjonen med 4gb minne.

Du kan legge til en 250gb harddisk, ja.

4GB versjonen kan være finere farge på, øyet som ser. (svart er vel ikke en farge men du skjønner)

En 250gb harddisk er et minimums krav syns jeg for lagring av spill og diverse.

Man spiller vel ikke bare et spill av gangen og da fylles det fort opp.

 

Og som kanskje ingen andre har nevnt her, du har IKKE lyst å spille et spill fra dvd drevet!

en innstallering er et must for bedre lastetider og for å opprettholde din hørsel.

Kjøp harddisk!

 

Og for å svare på et annet spørsmål, har du en kvalitets tv, så er sannsynligheten veldig stor for at hdmi vil være beste tilkobling.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...