Gå til innhold

Mulighet for å sortere medlemmer etter ryktepoeng?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du si hva topp 20 er? eller hvilken plass jeg er på kansje?

Jeg vurderer å åpne en PayPal-konto for slike forespørsler. Pengene skal gå til å betale mine kjære medadmins for å gjøre den slags jobber... :)

 

Robert: Nei, vi snakket ikke om å fjerne "hele suppa". En del brukere snakket om det. Det vi har snakket om er å vurdere hva vi kan gjøre for at systemet skal bli bedre:

 

1. Skal vi fjerne plussingen fra Off Topic? (Gitt at topplisten nå domineres av kompisstemmer fra telletråder ville det være et effektivt middel.)

 

2. Skal vi fjerne summen fra profilen, så det ikke lenger blir en konkurranse om å få flest stemmer totalt?

 

3. Skal vi la være å bry oss? Vi kan akseptere at dette er en funksjon noen bruker på alvor, mens noen bruker den til moro og vennskapelig kappestrid, og folk får legge i det hva de vil.

 

Realistisk må vi bare akseptere at så lenge det er kompiser på forumet, vil det også være kompisstemmer. Det vil også være solidaritetsstemmer, en post som sier "Norge for Nordmenn" vil få stemmer fra likesinnede. Vi kan ikke diktere at stemmer skal være basert på kvalitet, fordi det er en subjektiv målestokk.

 

Geir :)

 

Kan dere ikke begrense muligheten til å gi plusser? Si 3 plusser om dagen er maks?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å plusse enkeltinnlegg på forsett er vel langt, langt mindre interessant enn å gjøre det samme for enkeltbrukere. Årsaken kommer dessuten trolig frem av selve innlegget, i motsetning til sum i profil. Ser heller at man fjerner summen fra profil da det blir gjort helt meningsløst av kompisstemming og denslags.

 

Ikke at det plager meg noe særlig, men siden det er lagt fram til diskusjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jasså ja....får vi rykte på oss også nå hehe...Er tydligvis lenge siden jeg var innom min egen profil...Kjønte jo ikke bære av RYKTE: 7 :)

 

Tenkte at holy crap, hvordan har jeg fått rykte 7??? Men etter litt frem og tilbake fant jeg ut hvordan det funka.

 

En god føelse å vite at jeg har kommet med noen kommentarer/utspill/info som folk har satt pris på da :w00t: ...ikke mange riktig nok, men noen heldigvis :new_woot:

 

edit: skriveleifer følger meg overalt :hmm:

Endret av Goodall
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sondre 1974

Speedfrog 1622

L4r5 1017

Zindenga 865

tom waits for alice 849

Gavekort 827

Pokey 536

Goldwing 524

benchmeister 410

Mchansern 388

Wow, dette her er trist. Snakk om egorunking på høyt nivå. Narsissismens tidsalder er virkelig over oss. Kan vi prøve å holde diskusjon så lite Facebook aktig som mulig?

Endret av dicktator
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...