Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått sett episoden før nå. Jeg har selvsagt vært så dum at jeg gikk inn i denne tråden av gammel vane, og fått et par spoilers - så jeg visste fremdeles hva som kom til å skje.

 

Uansett så synes jeg denne episoden var sesongens høydepunkt. Endelig er The Governor borte, og de flytter i fra fengselet. Nå blir det spennende å se hva de har planlagt resten av sesongen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har ikke fått sett episoden før nå. Jeg har selvsagt vært så dum at jeg gikk inn i denne tråden av gammel vane, og fått et par spoilers - så jeg visste fremdeles hva som kom til å skje.

 

Uansett så synes jeg denne episoden var sesongens høydepunkt. Endelig er The Governor borte, og de flytter i fra fengselet. Nå blir det spennende å se hva de har planlagt resten av sesongen.

Jeg følte dette hadde passet bedre som en sesongavsluttning på sesong 3 fordi dette føltes rett og slett ut som en sesongavsluttning

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke si meg uenig med deg der, ikke fordi det nødvendigvis minner om en sesongavslutning, men fordi det har skjedd veldig lite hittil i sesongen. Folk ble syke, nå blir de friske. Kan vel oppsummere det slik.

 

Det er så mye drøvtygging på gang i denne serien, slik at det alltid er etterlengtet når de må flytte på seg.

Lenke til kommentar

Mange er gamlere/råtnere og svakere. Har du aldri sett ei ku før er du ofte redd den. Har du vokst opp på en gård så pløyer du deg ivei imellom dem på beitet.

 

Kanskje ikke hvis kua spiser mennesker da..

Yea, George A Romero sa en gang at den største trusselen under et zombieoutbreak ikke er zombier som de fleste tror, men andre mennesker...

Lenke til kommentar

AMC kan nærmest vise alt når det kommer til vold og blod.

 

Skal man vise hud riktignok så får de kanalen på nakken. Er en grunn til at Mad Men aldri har vist en pupp, selv om Don Draper eller noen andre har seg med noen i nesten hver andre episode.

 

Jeg syns det er rart å se SoA som skal være en skikkelig bad ass serie med grov vold, så må de sensurere en brystvorte. Konservative amerikanere har et merkelig syn på hva som er skadelig for unge mennesker å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange er gamlere/råtnere og svakere. Har du aldri sett ei ku før er du ofte redd den. Har du vokst opp på en gård så pløyer du deg ivei imellom dem på beitet.

 

Kanskje ikke hvis kua spiser mennesker da..

Mange ja. Men alle kan ikke være dette da det hele tiden kommer nye til.

 

Er så enkelt som at hadde de vært like "farlige" hele tiden hadde de ikke kunnet gjøre en pøkk disse overlevende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...