Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge bør en vanlig sex økt vare?


Phoenix8

Anbefalte innlegg

Hei! Som emnetittelen sier så lurer jeg på jenter: Hvor lenge bør en vanlig sex-økt vare? Dette varierer jo selvfølgelig fra person til person men slutter som regel når gutten kommer. Mens jenter kan komme opptil flere ganger i løpet av en økt, så blir jenter som regel sure når vi kommer for fort. Hvor lenge bør vi da holde ut, sånn generelt sett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mens jenter kan komme opptil flere ganger i løpet av en økt, så blir jenter som regel sure når vi kommer for fort.

Blir jenter som regel sure når du kommer for fort? Haha. Det har aldri hendt meg hvertfall. Kan se for en meg artig situasjon da. Sur du likom.

 

Personlig pleier jeg å ta det litt på følinga, da man som regel kan styre det til en viss grad. Hva som er ideelt blir veldig omtrentlig og uhyre vansklig å få noe fasit på, men mener å ha lest at 13 minutter er "det ultimate" etter en undersøkelse (med 250 jenter ellerno. Doh .. ).

Lenke til kommentar
Hei! Som emnetittelen sier så lurer jeg på jenter: Hvor lenge bør en vanlig sex-økt vare?
Det er to partar i eit forhold og begge har sitt å si ;)

 

Dette varierer jo selvfølgelig fra person til person men slutter som regel når gutten kommer.
Hvis du gir opp så lett er det ikkje eit spesielt spanande sexliv du vil ende opp med.

 

Mens jenter kan komme opptil flere ganger i løpet av en økt,
Avhengig av korleis du definerar økt så kan menn det også. Jenter kan også ha vanskelegare/kreve meir innsats for å kome (nynorsk ftw) i det heile tatt.

 

å blir jenter som regel sure når vi kommer for fort
Lær deg sjølvkontroll og skaff deg ny dame som ikkje blir sur for slikt.
Lenke til kommentar

Hørte for noen dager siden 10 minutter. Jeg tar det som regel etter humøret. Trøtt så blir det en 2-3 minutters med lite vors før jeg kubber. Ikke til å anbefale thou, dama blir lett sint og med ei halvvåt mus er det ikke den beste sexen for noen av partene. Pleier vell variere alt ifra 5-20 min, vist en ser vekk ifra vorset.

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar

Hva definerer folk som en "sex-økt"? Den tiden penis er inni den andres kropp? Er forplay inkludert..?

 

Fins jo mange typer sex, noen ganger tar man en "kjapp en" helt spontant, andre ganger kan man liksom ha planlagt det, og bruke litt lengre tid, stoppe opp, ta pauser osv.

 

Virker for meg latterlig å bry seg om hva gjennomsnittet er og anse dette som en fasit for hva en selv bør/må gjøre. Det beste er vel bare å styre på og finne ut sammen med partner hva som funker best for begge?

 

Eneste poenget med denne tråden i mine øyne er å lage statistikk. Kanskje få opp en undersøkelse? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...