Gå til innhold

Samsung Spica med null lyd i samtaler


bo1e

Anbefalte innlegg

Min ikke så gamle samsung spica har plutselig sluttet å gi fra seg lyd i under samtaler. Det er fullstendig dødt i øret og såvidt jeg kan skjønne så er mikrofonen død også. Bortsett fra hvis jeg slår på høyttalermodus. Da er det lyd fra de i andre enden, og hvis jeg ikke husker feil så begynner mikrofonen å funke igjen også (ikke 100% sikker på det). Noen som har opplevd lignende eller har idèer om hva som kan ha skjedd?

 

Ser at mange har hatt dette problemet etter å ha installert noe voip-greier (sipdroid), men jeg har ikke installert noe sånt. Men det kan ihvertfall produsere samme symptomene som jeg opplever.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min ikke så gamle samsung spica har plutselig sluttet å gi fra seg lyd i under samtaler. Det er fullstendig dødt i øret og såvidt jeg kan skjønne så er mikrofonen død også. Bortsett fra hvis jeg slår på høyttalermodus. Da er det lyd fra de i andre enden, og hvis jeg ikke husker feil så begynner mikrofonen å funke igjen også (ikke 100% sikker på det). Noen som har opplevd lignende eller har idèer om hva som kan ha skjedd?

 

Ser at mange har hatt dette problemet etter å ha installert noe voip-greier (sipdroid), men jeg har ikke installert noe sånt. Men det kan ihvertfall produsere samme symptomene som jeg opplever.

 

 

 

Hei. Det samme skjedde med meg i sommer. Våkna opp en dag uten lyd eller mic. Fungerte som ddu sier med høyttaler. Seinere på dagen brukte jeg telefonen med headset(mp3) og uten at jeg helt vet når det begynte å funke igjen så snakka jeg vanlig på kvelden igjen. Så jeg konkluderte med at telefonen tror det står handsfree tilkobla, men etter jeg plugga i headsettet og ut igjen så fungerte det. Det har jeg slått meg til ro med :p

Endret av cfs
Lenke til kommentar

Ah, skal teste å plugge ut og inn headset og se om det funker. Takk for tipset. Regnet nesten med at det var noe i den duren, men ikke tenkt på akkurat det. Hjelper det ikke så blir det service på den.

 

Det fixet biffen. Kjekt å vite :)

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...