Gå til innhold

Post eksempler på kvinnfolk-logikk v.2


Yavel

Anbefalte innlegg

 

 

følger ikke logikken din. har aldri hatt problemer med at jenter bare liker douchbags. er som oftest fordi vi vanlige gutter driter oss på enkelte ting :p

 

MIN? Det er dere gutter som ifølge tegneserien, og dette innlegget, som har fått masse plusser, sier at jenter liker bare douchebags. O_O Er forøvrig enig med deg i at jenter ikke bare liker slike. :thumbup:

 

Det er gammelt nytt at dere er svak i knærne ovenfor ufyselige douchebags som er på jakt etter et nytt hakk i beltespennet. Dere liker å bli behandlet som dritt for å så grine over det hos homsekompisen som har prøvd å komme i buksa di i over 6 måneder uten å forstå hvorfor det ikke hjelper å være snill.
Endret av dkny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er gammelt nytt at dere er svak i knærne ovenfor ufyselige douchebags som er på jakt etter et nytt hakk i beltespennet. Dere liker å bli behandlet som dritt for å så grine over det hos homsekompisen som har prøvd å komme i buksa di i over 6 måneder uten å forstå hvorfor det ikke hjelper å være snill.

 

 

Og det er gammelt nytt at gutter blir svak i knærne av den sexy, vakre, gjerne litt utadvendte dumme jenta som han ikke forstår seg på, eller har noe til felles med.

 

:) Bare se hvordan fyren i tegneserien liker den dumme og overlegne men sikkert pene douchebagjenta. :)

 

Den tegneserien er egentlig litt spark til begge kjønn. :cool:

 

Forskjellen er at vi har aldri benektet det. Denne dama du så fint beskriver fungerer helt ypperlig til ONS. Dere, derimot, sier at dere ikke er ute etter douchebags-typen som dicktator beskriver. Der ligger forskjellen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

nå har det seg slik at akkurat som gutter er ikke alle jenter like. Synes det blir så teit å sette alle jentene under samme kam(og med gutter).

 

Har veldig veldig mangen venninner som holder seg unna sånne "douchebags"...just saying.

 

men dette ble veldig off topic folkens. back on track.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dama har slått opp med meg og vennina hennes prøver seg på meg. Ho er dritsjalu. Wtf liksom?

Var det du som hadde en utro dame? I så fall er det bare å kjøre på!

 

Bare ikke bruk venninnen til å hevne deg på eksen din.

 

 

Stemmer det McBitch!

 

Ja, da er det bare å kjøre på, ja. Enig med McBitch.

 

Klarte å rote meg borti bestevenninna til eksen min (etter at hun hadde slått opp selvfølgelig), for så at hun plutselig ikke ville pga. eksen min, for så å gå tilbake til å ville rote med meg igjen. Har fortsatt ikke blitt helt klok på den greia der..

Lenke til kommentar

typisk kvinnfolklogikk er, at når tv-kanalen fem ble lansert så var det ingen som klagde.

når tv-kanalen max blir lansert, så slår Norske feminister til og sier det er kvinnefintlig og skaper forskjeller mellom mann og kvinne i Norge

What? Har det skjedd?

 

det har det! max er innklaget til alt av tilsyn osv, som kan fjerne kanalen, dette er det Norske feminister som har gjort :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...