Gå til innhold

Post eksempler på kvinnfolk-logikk v.2


Yavel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på en ting...Det er mange jenter som ikke sier uforståelige ting slik som dere siterer, så hvorfor er dere venner med akkurat disse? XD Kanskje det ikke skjer ofte men... :thumbup:

 

Hun jeg siterte har jeg kjent lenge, og jeg vet at hun har hatt sine dårlige tider - noe som av og til kommer frem. Til vanlig er hun en grei, glad og morsom jente :)

 

Selv om venner har sine dårlige og dumme tider, betyr det vel ikke at en skal dumpe de som venner? :)

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Bumper denne ettersom mor mi har kommet med et bidrag idag:

 

Logger meg inn på Facebook og ser at jeg har fått en PM.

Åpner den og ser at den faktisk er fra min mor (vi er ikke venner på FB).

Der står det: "Er det meg du mener? Takk, glad i deg jeg også",

hvor "glad i deg" er ironisk ment.

 

Jeg skjønner ingenting og velger å ringe henne, er jo tross alt gratis ut året.

 

Samtalen går slik:

 

-meg: hva mente du med den meldinga på fb egentlig?

-mor: svarte bare på det du skrev til meg jeg.

-meg: har ikke skrevet noe til deg jeg.

-mor: har du vel, står på siden din.

-meg: hø???

-mor: det som står som favortittsitat på siden din (jeg har åpen info-side på min profil).

-meg: det sitatet der er da ikke ment for noen personlig, bare generelt.

-mor: jeg vet det er meg du mener og jeg synes du bør si unnskyld [blir litt sur].

-meg: wtf? :wow:

-mor: du burde fjerne det også.

-meg: :dontgetit: hvorfor tror du at det jeg skrev har noe som helst sammenheng med deg?

-mor: jeg vet det bare.

-meg: :confused: :confused:

 

 

Altså mor mi randomsjekker min profil på fb, finner ut at "favoritt-sitatet" på siden min er ment som en fornærmelse mot henne og sender dermed meg en melding med et ironisk "takk". Når jeg ringer skal jeg åpenbart si unnskyld for et sitat som jeg har hatt på profilen min i sikkert 2 år :confused:

 

Kjenner meg igjen i noe lignende som har skjedd meg :p

Lenke til kommentar

Sannheten gjør vondt når den står slik, svart på hvitt på papiret, dicktator.

- Èn stk homsekompis

 

Jeg så "Moonraker" (James Bond) med familien før i kveld. I et punkt i filmen er James Bond (Roger Moore) i Venezia på en slik gondol (ber til gud om at jeg har ordene riktig, gidder ikke google), og plutselig får han slemme menn etter seg. Han reagerer med å fikle med skjulte knapper i båten (som tilsynelatende kun opereres ved hjelp av en åre), som avslører at denne gondolen har en skjult motor som nå blir tatt i bruk.

 

Min mor sier: "Hvordan kunne han vite at akkurat den gondolen hadde motor?"

Endret av Sitronsaft
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jenter er direkte kvalme. De tror de kan slå og sparke og slenge negative kommentarer til gutter uten grunn uten å bli straffet. De får ekstrafordeler på skolen ang. karakter. Mens gutter får skjeft, og gutter for dårlige karakterer. Hadde vært godt med en dag fri fra slike partiske lærere og dommere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er gammelt nytt at dere er svak i knærne ovenfor ufyselige douchebags som er på jakt etter et nytt hakk i beltespennet. Dere liker å bli behandlet som dritt for å så grine over det hos homsekompisen som har prøvd å komme i buksa di i over 6 måneder uten å forstå hvorfor det ikke hjelper å være snill.

 

 

Og det er gammelt nytt at gutter blir svak i knærne av den sexy, vakre, gjerne litt utadvendte dumme jenta som han ikke forstår seg på, eller har noe til felles med.

 

:) Bare se hvordan fyren i tegneserien liker den dumme og overlegne men sikkert pene douchebagjenta. :)

 

Den tegneserien er egentlig litt spark til begge kjønn. :cool:

Endret av dkny
  • Liker 3
Lenke til kommentar

var ei jente som la meg til på face for noen måneder siden, hun snakket i vei og jeg barre jattet med, med ja og nei kommentarer i håp om at hun skulle gå lei. ettervert så finner hun ut hvor jeg bor, telefon nr mitt osv.... tingen er det at jeg jobber skift. og har heller ikke lyst på dame. og er det noe som er irriterende er det ei som spammer ned telefonen og facen din med meldinger.....

 

så var det en lørdag da jeg ble alt for full, noe som endte i at jeg ble overtalt til og komme å knulle henne.

har dessverre vokst på meg en samvittighet så jeg pratet så vidt med henne for at hun ikke skulle føle seg brukt!

forklarte tidlig at det ikke kom til og bli noe mellom oss og at hun var ikke det jeg så etter i en jente.

så begynner ho og klage på at jeg er som alle andre gutter som bare er ute etter sex, jeg blir forbanna og forteller henne at: jeg takker ikke nei, men jeg sa lenge før vi hadde sex at det ikke var noe mellom oss.

finner også ut at hun har gått rundt og sakt til folk at vi er sammen!

startet med og ignorere henne, etter dette så har hun hele tiden spurt hvorfor jeg gjør dette, og at alle gutter er like osv. så en gang svarte jeg med at, alle gutter er ikke like men viss hun hadde tatt nei for et nei, og ikke mast hull i ørene på folk hele tiden så hadde det kanskje gått bedre. da holdt hun kjeft i 1 time, får hun begynte igjen med at hun elsket meg, savnet meg osv. har bare truffet jenta 1 gang.

har nå ignorert henne i 2 uker, men ikke lett når hun hele tiden ringer fra venner og kjentes telefoner.......

 

hater at vær gang ei jente ikke får det som hun vil, så er det guttens feil! og vi er alle bare ute etter sex

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

hater at vær gang ei jente ikke får det som hun vil, så er det guttens feil! og vi er alle bare ute etter sex

 

 

Ooog for gutter, om en gutt ikke får jenta han vil, så er det jentas feil. Fordi "alle jenter bare er ute etter douchebags".

 

 

Liker historiene i det siste, de er morsomme, men synes liksom ikke det er Kvinnelogikk. Disse tingene stemmer jo for begge kjønn!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

hater at vær gang ei jente ikke får det som hun vil, så er det guttens feil! og vi er alle bare ute etter sex

 

 

Ooog for gutter, om en gutt ikke får jenta han vil, så er det jentas feil. Fordi "alle jenter bare er ute etter douchebags".

 

 

Liker historiene i det siste, de er morsomme, men synes liksom ikke det er Kvinnelogikk. Disse tingene stemmer jo for begge kjønn!

 

følger ikke logikken din. har aldri hatt problemer med at jenter bare liker douchbags. er som oftest fordi vi vanlige gutter driter oss på enkelte ting :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...