Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor får jeg ikke kjæreste?


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjæreste greier er kompliserte. Fikk min første da jeg var 20, og det var også mitt første knull. Etter det har de strømmet inn, ikke kjærester men jenter jeg har knulla. Vet ikke åssen jeg får det til, kan ikke skjønne hva som er tiltrekkende med en halvfeit rødhåra kar med en caravelle med seng.

 

er personligheten min da, kan snakke for meg når jeg vil. husker godt hva folk har sagt til meg, er brutalt ærlig, driter i konsekvensene og er veldig frempå uten å vise at jeg må ha de, men at det kunne kanskje vært greit liksom, det gjør dem nysgjerrige. Jeg veit ikke jeg. Vær følsom, men samtidig litt drittsekk? er vell sånn jeg er.

Lenke til kommentar

Du bor i en Caravelle? Og DU kritiserer jenter for dårlig hygiene?

HAHAHAHAHA!

 

Altså, jeg tror du har draget fordi du er så jævla frekk og direkte - og morsom. Etter at du fikk dame fikk du god selvtillit, og så får du ei dame, bedre selvtillit, ei til, bedre selvtillit, osv, helt til du til slutt er så stinn av selvtillit at du behandler de som dritt, og da.. da er du uimotståelig.

 

(Nesten da, må ikke være for frekk heller da seff. Og mr. Caravelle her har sikkert ikke verdens høyeste sensur på fangsten, om dere forstår hva jeg mener)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingenting er bedre enn ei jente som er frempå å viser at hun vet hva hun vill!

Det kan slå ut feil også :) Iingenting er verre enn menn som viser at dem vet hva dem vil heller ;)

Minner meg om i går.. var etter midnatt, og dame kom bort til der jeg og vennenne mine satt og spurte meg om jeg ville danse. Det var ikke et typisk dansested, og jeg så rart på henne og bare "her? eeeh.. nei?". Og da hun gikk avsted, så titta kompisene mine rart på meg og "WTF did you just do!?!". Hun var nemlig ganske fin.

 

Menmen.. det hender man får litt angst og svarer rare ting i blant :p

Lenke til kommentar

Og den historien der vil kompisene dine fortelle deg i evig tid etter. "Du sier jo bare nei til damer, du"

Angra en smule etterpå ja. Ikke fordi jeg ville ha dama, men fordi det var bra guts av hu å spørre! Artigste tingene jeg har gjort kommer ofte fra et impuls-ja. Likte veldig godt "Yes man" filmen. Fordi det er viktig å svare mer ja! Og det var derfor jeg angra etterpå..

 

Ellers tror jeg nok ikke kompisene kommer til å si stort på det. Jeg hadde tross alt avtale om å møte en annen dame i dag uansett. Og hu er kos :)

Lenke til kommentar

Du bor i en Caravelle? Og DU kritiserer jenter for dårlig hygiene?

HAHAHAHAHA!

 

Altså, jeg tror du har draget fordi du er så jævla frekk og direkte - og morsom. Etter at du fikk dame fikk du god selvtillit, og så får du ei dame, bedre selvtillit, ei til, bedre selvtillit, osv, helt til du til slutt er så stinn av selvtillit at du behandler de som dritt, og da.. da er du uimotståelig.

 

(Nesten da, må ikke være for frekk heller da seff. Og mr. Caravelle her har sikkert ikke verdens høyeste sensur på fangsten, om dere forstår hva jeg mener)

Hehe, du missforsto det med caravellen:P Jeg bor i et hus:P men har en caravelle med seng, for her på landet er det ikke alltid like lett å få sjåfør hjem etter fest og jeg liker å campe innimellom;)

 

Men det du sa ellers er nok ganske riktig, bortsett fra at jeg ikke behandler de som dritt da:P

 

Og "fangsten" er av ymse kvalitet ja:P de fleste er ganske fine, noen av de er drit nice, og noen ikke så nice:P

 

Men alt i alt, så traff du spikern ganske så bra:P litt imponert faktisk:P

Lenke til kommentar

Kjæreste greier er kompliserte. Fikk min første da jeg var 20, og det var også mitt første knull. Etter det har de strømmet inn, ikke kjærester men jenter jeg har knulla. Vet ikke åssen jeg får det til, kan ikke skjønne hva som er tiltrekkende med en halvfeit rødhåra kar med en caravelle med seng.

 

er personligheten min da, kan snakke for meg når jeg vil. husker godt hva folk har sagt til meg, er brutalt ærlig, driter i konsekvensene og er veldig frempå uten å vise at jeg må ha de, men at det kunne kanskje vært greit liksom, det gjør dem nysgjerrige. Jeg veit ikke jeg. Vær følsom, men samtidig litt drittsekk? er vell sånn jeg er.

Forslag for forbedring av fangst:

 

Får et inntrykk av at du er halvfeit, feier over not-so-nice-damer, bruker orddeling, "de" når det heter "dem" og generelt slurvete språk, driter i konsekvenser når du uttaler deg selv om det kan gjøre andre flau på dine vegne...På en annen tråd kalte du gamer-jenter skitne, det høres forhåndsdømmende ut og jeg ville ikke blitt sett sammen med en mann/gutt som bare sa sånne ting rett ut.

 

Jeg tror du har en del å jobbe med her. Hva med å sette litt høyere standard til damene? Og så, om du merker du ikke kan få dem, jobb med deg selv til du KAN få dem.

Bare et forslag... ;)

Endret av dkny
Lenke til kommentar

kommer an på hvem man vil ha draget på. Dere er så innmari generaliserende når dere sier at alle jenter faller for selvtillit og gutter som er seg sjælv SAMME hvem de er. Gawd. Selvtillit får ikke draget på meg iallefall. Liker bedre stille, beskjedne gutter med ekte evner.

 

Og "seg sjæl" er alltid i forandring. Ihvertfall forandrer de fleste jeg kjenner seg hele tiden, noen blir mer utadvendte, noen blir klokere, noen blir teitere, os.v.

Endret av dkny
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forslag for forbedring av fangst:

 

Får et inntrykk av at du er halvfeit, feier over not-so-nice-damer, bruker orddeling, "de" når det heter "dem" og generelt slurvete språk, driter i konsekvenser når du uttaler deg selv om det kan gjøre andre flau på dine vegne...På en annen tråd kalte du gamer-jenter skitne, det høres forhåndsdømmende ut og jeg ville ikke blitt sett sammen med en mann/gutt som bare sa sånne ting rett ut.

 

Jeg tror du har en del å jobbe med her. Hva med å sette litt høyere standard til damene? Og så, om du merker du ikke kan få dem, jobb med deg selv til du KAN få dem.

Bare et forslag... ;)

 

what? han har jo nettopp skrevet at han har draget og får fine damer? :p ser ikke noe poeng i å endre på noe da..

 

Og "seg sjæl" er alltid i forandring. Ihvertfall forandrer de fleste jeg kjenner seg hele tiden, noen blir mer utadvendte, noen blir klokere, noen blir teitere, os.v.

 

du er da samme person med samme personlighet selvom du blir mer utadvendt eller klokere. bare en bedre versjon av deg selv.

Endret av kammizez
Lenke til kommentar

 

 

what? han har jo nettopp skrevet at han har draget og får fine damer? :p ser ikke noe poeng i å endre på noe da..

 

 

Ja, hvis han er fullstendig fornøyd så er vel alt bra. :tease:

 

 

Og "seg sjæl" er alltid i forandring. Ihvertfall forandrer de fleste jeg kjenner seg hele tiden, noen blir mer utadvendte, noen blir klokere, noen blir teitere, os.v.

 

du er da samme person med samme personlighet selvom du blir mer utadvendt eller klokere. bare en bedre versjon av deg selv.

 

 

Personlighet er vel definert utifra hva man gjør, tenker, sier, og personlig verdisett. For meg har dette forandret seg svært mye de siste årene og jeg vil da si jeg ikke har samme personlighet som før. Gjelder også andre jeg har kjent.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Hehe, får vel bare ønske lykke til - et bilde hadde jo vært ålreit, men man skjønner jo at du vil opprettholde anonymiteten din.

 

For meg skal en jente være jente. Jeg snakker ikke om dressup-pinup-dolls med tolv lags sminke, men guttejenter er iaf for meg svært lite attraktivt. Nå vet jeg ikke åssen du ser ut utenom dine egne deskripsjoner av det ytre, men jeg greier NESTEN ikke se for meg at en jente som er mellom 6-9(!) ikke blir approachet av gutter som vil noe mer enn å vite hva slags skole du går på.

 

Som sagt; lykke til :]

  • Liker 3
Lenke til kommentar

TS, det er da ingenting galt med deg. Jeg føler at jeg er i litt lik

situasjon som deg - bare at jeg er gutt :love: Men problemet mitt er

vel at jeg prater og flørter med jenter mye, og jeg kan se mange blir

sjarmert av meg og sånt, men er liksom sjeldent det er noe mer enn det.

 

Edit: Men bli medlem her, og send meg en PM - jeg er interessert. ;)

Endret av Carisma'03
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...