Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor får jeg ikke kjæreste?


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle ønske det var litt mer vanlig å flørte til vanlig, ikke bare på fest. Tenk så koselig å bare treffe på noen, f.eks. på bussholdeplassen, og slå an en samtale?

 

 

 

:new_woot:

 

heihei! jeg sjekka deg opp mens du var på jobb jeg, du sprang for å hente lapp for å skrive nr ditt på og greier! Men når jeg først ringte deg tok du ikke telefonen? Fikk du kalde føtter?

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske det var litt mer vanlig å flørte til vanlig, ikke bare på fest. Tenk så koselig å bare treffe på noen, f.eks. på bussholdeplassen, og slå an en samtale?

 

 

 

:new_woot:

 

heihei! jeg sjekka deg opp mens du var på jobb jeg, du sprang for å hente lapp for å skrive nr ditt på og greier! Men når jeg først ringte deg tok du ikke telefonen? Fikk du kalde føtter?

Wat?

Lenke til kommentar

Wops! Det er litt meg egentilg. Men jeg synes det er så skummelt å liksom stå der og flørte og vise interesse og være redd for at han synes jeg er en total dust :ph34r:

 

Det syns han ikke, det er nok helt motsatt skal du se. Så lenge det er på en arena som på generelt basis er godkjent av nordmenn for slik oppførsel da - gjør du det på bussholdeplassen som nevnt kan man få alle mulige reaksjoner. Men hey... er det ikke verd å prøve, er jo tross alt derfor du allerede har en tråd her... om at vi ikke prøver, eller? ;)

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske det var litt mer vanlig å flørte til vanlig, ikke bare på fest. Tenk så koselig å bare treffe på noen, f.eks. på bussholdeplassen, og slå an en samtale?

 

TS: Desverre er det mange ganger håpløst å sjekke på byen. De fleste gutter (hello, kammen :p ) er bare på byen for å finne et ONS. Ofte kan man få nr til noen, og så later de som om de er interessert, bare for å komme under dyna. Og så dumper de deg som en skitten sokk etter trening. Jeg gidder ikke flørte på byen, jeg bare ler og har det gøy. Gir opp hele denne datinga, for now.. :whistle:

 

Du har nok ganske rett her, desverre. Men å slå av en samtale med en fremmed person et sted det ikke er vanlig å bare ploppe inn i en samtale vet jeg ikke om jeg tør rett og slett. Men i teorien så hadde det nok vært ok. Hehe, det er litt vansklig. Selv om Oslo (der jeg bor) er en by med masse hyggelige mennesker så er det vanskelig å komme i snakk. Men det kommer jo på trening og selvtillit om hvor tøff man er til å ta kontakt også da, og det kan jeg bli flinkere i :)

Lenke til kommentar

Vel, som en som selv vil kalle seg beskjeden og ikke så flink med fremmede personer "right off the bat" så kan jeg si at det er faktisk ikke så ille. Du må bare hoppe ut i det, venter du blir det aldri noe av. Selvsagt kan man være uheldig å møte på en som har en dårlig dag eller hvasom, men problemet i seg selv er hva som spinner rundt oppi skallen.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Jeg skriver her isteden for å lage ny tråd siden, vel, det er like greit tenkte jeg :)

Jeg har vært mer på fester og arrangementer. Jeg har møtt en gutt jeg liker og jeg tror (bare tror) han liker meg litt også. På de tre festene vi har møttes er det han jeg har snakka mest med og omvendt. Han oppsøker meg like mye eller mer enn omvendt. Det virker som vi har felles interesser, humor osv :)

 

Han driver med en slags "klubb" eller fritidsarrangement som jeg tenkte jeg kunne sjekke ut. Hvordan skal jeg gå fram for å bli bedre kjent med ham og få ham til å like meg? Jeg vil virkelig gå inn for å bli kjent med ham. Vi er ikke helt i samme vennekrets, så om jeg driter meg ut er det vel ok.

Lenke til kommentar

Eh, nei, til TS: ...har du egentlig noe mer enn utseendet, det er jo det du trekker frem hele tiden. Gutter har veldig forskjellig smak i utseender, og liker også en bra personlighet. Ok, nå har du jo postet et godt skrevet innlegg som ikke bare er "omg,e e so lei av at ditta hjelpmegdaaa" (usj). Du er nok en flott, intelligent jente, lykke til.

 

Jeg vet at gutter har forskjellig smak utseendemesssig :)

Personlighetsmessig har de vel også forskjellig smak vil jeg håpe ;)

Jeg vil ikke si at jeg trekker fram utseende så mye forresten. Men jeg kan forstå hvis du reagerte på det, siden det var mer om utseende enn personlighet. Men utseende er jo også noe som er lett å se ved første møte. Dessuten er jeg er gasnke fornøyd med personligheten min. Men det er jo ting ved meg som folk kan oppfatte som negativt.. Jeg er veldig følsom og kan lett bli satt ut av ballanse. For eksempel sitte oppe en hel natt og lese ferdig boka jeg holder på med eller lete på nettet etter ett emne som plutselig interesserer meg, jeg kan begynne å gråte av en film, bli redd når folk rundt meg er sinte osv. Jeg liker ikke shopping, ballsport og biler noe særlig så jeg har jo ikke felles interesser med alle :p

 

Men jeg tror for det første at jeg ikke viser hele min personlighet med det første. Dessuten så tenker jeg vel at jeg egentlig søker en mann/gutt som er litt lik meg, og hvis han oppdager mine "dårlig" sider og dermed ikke synes at jeg er noe å spare på så synes vel egentlig ikke jeg at han er noe å spare på heller.

 

Takk for lykke-tilen :)

 

Du er meg. Så å si. Bortsett fra at jeg er gutt, og ikke jente.

 

Hei igjen!

 

Jeg skriver her isteden for å lage ny tråd siden, vel, det er like greit tenkte jeg :)

Jeg har vært mer på fester og arrangementer. Jeg har møtt en gutt jeg liker og jeg tror (bare tror) han liker meg litt også. På de tre festene vi har møttes er det han jeg har snakka mest med og omvendt. Han oppsøker meg like mye eller mer enn omvendt. Det virker som vi har felles interesser, humor osv :)

 

Han driver med en slags "klubb" eller fritidsarrangement som jeg tenkte jeg kunne sjekke ut. Hvordan skal jeg gå fram for å bli bedre kjent med ham og få ham til å like meg? Jeg vil virkelig gå inn for å bli kjent med ham. Vi er ikke helt i samme vennekrets, så om jeg driter meg ut er det vel ok.

 

Hva mener du med at han driver med en slags klubb? Er det han som driver den, eller holder han på med det?

 

Jeg ville spurt han ut om det, eller, det høres ut som et avhør, men spør han om hva han holder på med, og spør om du kan få være med en gang. Han sier GARANTERT ja. Det kan jeg love deg. Og ikke få det til å høres ut som en vits, sånn "ååh, vi bør gifte oss", men vær genuint interessert.

 

Ikke la det gå for lang tid, vis at du er interessert tidlig, ellers vil du falle inn i venne-sonen, og da blir det mye, mye vanskeligere å ta det siste steget. Jeg har selv merket det, at jeg har latt det gå for lang tid, og da er jeg så god venn med de at jeg ikke tør å ta det siste steget ettersom jeg er redd for å miste en god venn. Det er enklere å miste en du ikke kjenner så godt.

 

Håper du skjønner hva jeg mener!

Lenke til kommentar

Hva mener du med at han driver med en slags klubb? Er det han som driver den, eller holder han på med det?

 

Jeg ville spurt han ut om det, eller, det høres ut som et avhør, men spør han om hva han holder på med, og spør om du kan få være med en gang. Han sier GARANTERT ja. Det kan jeg love deg. Og ikke få det til å høres ut som en vits, sånn "ååh, vi bør gifte oss", men vær genuint interessert.

 

Ikke la det gå for lang tid, vis at du er interessert tidlig, ellers vil du falle inn i venne-sonen, og da blir det mye, mye vanskeligere å ta det siste steget. Jeg har selv merket det, at jeg har latt det gå for lang tid, og da er jeg så god venn med de at jeg ikke tør å ta det siste steget ettersom jeg er redd for å miste en god venn. Det er enklere å miste en du ikke kjenner så godt.

 

Håper du skjønner hva jeg mener!

 

Jeg vil ikke gå så veldig inn på hva slags klubb, helt streit fritidsaktivitet liksom.

 

Jeg har faktisk spurt han litt, lett å snakke om noe så konkret og som han er interessert i. Jeg hinta litt om jeg kunne sjekke det ut, han ba meg komme en gang :)

Det er steget etter dette jeg leter etter :p

 

Jeg vil ikke komme i vennesonen! Har du noen tips?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Akkurat nå ville jeg startet med en liten flørtete tone før du faller i vennesonen. I starten så er det lett å komme i vennesonen, kommer du over den lille sperringen så er du berget for en stund.

 

Du burde definitivt bli med der engang. Spørr han hva det er for noe, og bli med han der hvis han "hinter" til det. Hvis han ikke gir deg noen hint, så må du gjøre det. Ikke vær redd, bare gi han signaler om at det er følelser inni bildet.

Lenke til kommentar

Ah, en tråd hvor jeg kan bidra med noe.

 

I en ganske lang stund nå (går VG3) har jeg gått rundt og håpet at jeg ville finne den perfekte jenta, og få meg kjæreste. Vært på diverse nettsamfunn osv, hatt et åpent blikk på skolen osv. "Vært litt på hugget", som noen ville sagt. Det har ikke fungert, og jeg har ofte følt meg svært ensom og alene.

 

For en stund siden sluttet jeg å bry meg, og fokuserte på trening og andre ting. Nesten umiddelbart var det som at det var lettere å snakke med jenter, og det føltes også som at jenter ble mer interessert. For litt under tre uker siden fikk jeg kjæreste. Omstendightene rundt dette var ganske tilfeldig, men likevel. Når jeg sluttet å bry meg skjedde det omsider.

 

Mitt råd til alle som vil ha kjæreste er å bare leve livene sine, være med venner, fokusere på hva man synes er viktig, om det så er trening, skole, familie osv. Ikke bruk masse tid og energi på å få deg en kjæreste, det gir ikke noe utbytte uansett (av min erfaring), og dette er noe som skjer av seg selv.

 

"Det skjer når du minst venter det", som jeg har hørt uttallige ganger. Det stemmer virkelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske det var litt mer vanlig å flørte til vanlig, ikke bare på fest. Tenk så koselig å bare treffe på noen, f.eks. på bussholdeplassen, og slå an en samtale?

 

 

 

:new_woot:

 

heihei! jeg sjekka deg opp mens du var på jobb jeg, du sprang for å hente lapp for å skrive nr ditt på og greier! Men når jeg først ringte deg tok du ikke telefonen? Fikk du kalde føtter?

Wat?

 

Hehe, neida. Men jeg manna meg opp og sjekket opp ei butikkdame jeg har vært keen på ei lita stund. Hun reagerte overraskende positivt, men da jeg ringte hadde hun vel forandret mening eller sikkert kommet frem til at jeg var en player eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...