Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!


Anbefalte innlegg

Ok, så jeg gikk tilbake til der cheatdetektoren gikk av på Hantypen, og der er det en rulletrapp av pistons som gjorde at den fyrte av.

Så da var det altså jeg som gjorde feil her, på begge to :\

 

Så da må jeg bare unnskylde så meget for den feilen jeg gjorde, begge to er unbannet.

 

Da har vi alle lært at pistons kan lage false-positives, arthoz har lært at han må sjekke nøyere når events fyrer av på samme sted, og at det å ha et par ekstra øyne alltid er fint.

 

Takk Arthoz :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jævlig glad i banhammern du? Forstår banning av sånne som han, men folk som bare ser i en kiste. Eller har bare brukt en mod på singleplayer som uheldigvis vistes i mp som cheat, eller det at dere ikke slipper inn folk pga en ban på en annen server..

 

Jeg liker ro og orden, jeg liker ikke folk som ikke klarer oppføre seg eller følge regler, så da må det bannes fra tid til annen.

Viste seg forresten at det ikke var mod'n som gjorde utslag, og ban ble opphevet. Å ikke slippe inn brukere (som byggere, de kan fortsatt se seg omkring) som er bannet fra andre respektable servere synes jeg er helt greit, da jeg vet de har blitt bannet for en god grunn.

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

Enhver person har ansvar for egen bruker. Om du velger å låne vekk brukeren til en annen person, så er det du som må ta konsekvensene for valg han/hun gjør med den brukeren. Slik er det. Vi kan jo heller ikke se om det er noen andre som logger inn på din bruker, om det bare for å tulle eller noe. Da bør du skifte passord. Sorry, men slik er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enhver person har ansvar for egen bruker. Om du velger å låne vekk brukeren til en annen person, så er det du som må ta konsekvensene for valg han/hun gjør med den brukeren. Slik er det. Vi kan jo heller ikke se om det er noen andre som logger inn på din bruker, om det bare for å tulle eller noe. Da bør du skifte passord. Sorry, men slik er det.

 

Jaja. Sånn er det, folk dør her og der, og en kan jo ikke vite om noen stjeler identiteten til dem og fortsetter å bruke den. Og en mister venner her og der, men en kan jo ikke vite om en mister dem for alltid, selvom dem sier det er noe som skjedde. Misforståelser.. Og, hvordan kan jeg vite at du er pålogga på den brukeren der nå, og det? Er jo uten logikk at jeg skal få kritikk pågrunn av noe jeg ikke har gjort. Fyren lånte brukeren ja, bygde noe i luften på hardwork - og jeg ba jo han oppføre seg før han gjorde noe. Men men, du liker å straffe folk for noe dem ikke har gjort. Det kan ofte være folk blir straffet pga feil grunnlag, betyr ikke at dem fortjener å bli behandlet som jeg har sett i en kiste på griznah.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

du lånte bort brukeren din, han var en idiot dermed var du også ganske dum som lånte den bort og stolte på han. og at det fins en felles banliste er genialt, hvorfor la noen som brøyt lover på en server komme inn på en annen? det gjør straffen værre og får nok flere til å oppføre seg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

du lånte bort brukeren din, han var en idiot dermed var du også ganske dum som lånte den bort og stolte på han. og at det fins en felles banliste er genialt, hvorfor la noen som brøyt lover på en server komme inn på en annen? det gjør straffen værre og får nok flere til å oppføre seg

Ja, jeg var dum. Men, han gjorde forsåvidt ikke noe så jævlig alvorlig heller. Er ikke genialt med felles-banliste, da personer kan være bannet av feil grunn. Og, det kan jo ikke andre server-eiere vite, og dermed vil banne vedkommende for noe en ikke har gjort. Forsåvidt mer en prinsip-sak. Gjør ikke så mye for meg om jeg ikke kommer inn. Men, å ikke gi folk en sjangse på en annen server, bare pga noe som skjedde på en annen er feil.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Det at "broren min", en venn, eller at noen lekte seg på min konto når jeg var på lan, er de MEST brukte unskyldningen vi har fått inn hos Hardwork.no/Minecraft.no

 

Og der har vi bannet i overkant av 600 brukere. Det sier seg selv at ting hadde vært helt på trynet hvis man kunne kommet unna med ting ved å skylde på ander.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Det at "broren min", en venn, eller at noen lekte seg på min konto når jeg var på lan, er de MEST brukte unskyldningen vi har fått inn hos Hardwork.no/Minecraft.no

 

Og der har vi bannet i overkant av 600 brukere. Det sier seg selv at ting hadde vært helt på trynet hvis man kunne kommet unna med ting ved å skylde på ander.

 

^this!

 

EDIT: La inn quote :>

Endret av triha
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dessuten (du skrev over at du snoka i kister) er heller ikke lov, ville tro det er vansklig å se faktisk hva man har mista

 

E: Synes at griznah (eller er dette hardwork) burde ha 1 advarsel før perm ban, med unntak av greifing f.eks

 

Du har nå 1 av 2 advarsler, når du får din neste så blir du desverre bannet, grunnen til at du fikk denne advarslen var pga ....... (insert sentence)

Endret av Stalthy
Lenke til kommentar

Dessuten (du skrev over at du snoka i kister) er heller ikke lov, ville tro det er vansklig å se faktisk hva man har mista

 

E: Synes at griznah (eller er dette hardwork) burde ha 1 advarsel før perm ban, med unntak av greifing f.eks

 

Du har nå 1 av 2 advarsler, når du får din neste så blir du desverre bannet, grunnen til at du fikk denne advarslen var pga ....... (insert sentence)

Helt enig! Jeg synes det med å bli permbannet uten varsel for å se i kister er litt i strengeste laget. Greit, jeg så i kistene til folk. Jeg kom faktisk over gull og diamanter flere ganger, men jeg tok aldri noe. Synes det bare var interressant å se hva folk hadde i kistene.

Synes den regelen er litt vag. At man banner de som snoker for å stjele bør vel heller være regelen.

Lenke til kommentar

Jo det er det som er problemet. Hele regelen er ganske vag. Når jeg leste den tolket jeg det som at man ikke skal snoke i andres kister; altså, stjele, rote, gjøre om i kister osv. Ikke noe om å se i kistene. Hvis vi skal være veldig firkantede vet jeg om en moderator som også burde blitt bannet for å se i kista mi. Men jeg bryr meg ikke.

 

Jeg skriver det fordi jeg ønsker å ta den regelen opp til diskusjon. Det burde isåfall stått "Det er ikke lov å SE i andres kister UTEN å spørre om lov først". Og at det er permban.

Det er rett og slett like ille å se i en kiste UTEN å ta noe, som å gå rundt og ødelegge og stjele fra andre. Dette er noe som faktisk går utover andre og spillet, men når man ser i en kiste, går det ikke utover noen?

 

Og å argumentere med at det ikke burde vært lov fordi det står i reglene, blir som å si at hasj ikke burde bli legalisert fordi det står i norske lover... Som et eksempel.

 

Jeg har ikke noe interesse av å ødelegge for andre, så da ble jeg bare litt sjokket da jeg fikk permban for dette. Synes det er like interresant å se i kistene til folk som å se i husene dems og hva de har bygget. Se hva andre har fått til.

 

Jeg ønsker selvfølgelig å få spilt på serveren igjen, men er ikke så mye jeg får gjort med det selv. Men mest at den ene regelen bør presiseres, eller skrives om så man skjønner betydningen av den. Og at det ikke blir noen misforståelser, sånn som jeg har misforstått det nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...