Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!


Anbefalte innlegg

Det at "broren min", en venn, eller at noen lekte seg på min konto når jeg var på lan, er de MEST brukte unskyldningen vi har fått inn hos Hardwork.no/Minecraft.no

 

Og der har vi bannet i overkant av 600 brukere. Det sier seg selv at ting hadde vært helt på trynet hvis man kunne kommet unna med ting ved å skylde på ander.

 

Jeg gir en lang faen i om det er en brukt unnskyldning hos dere eller ikke. Her er det iallefall sant. Så hold kjeft med det tullet ditt angående meg. Ellers banner dere folk lett uten grunn lett. Er vell samme for meg hva andre gjør. Det er jo dumt alt for mange har ropt på ulven, da enkelte faktisk snakker sant. Hva blir det neste, banne folk for å gå inn i en annen sitt hus uten lov? LOL

 

Det at "broren min", en venn, eller at noen lekte seg på min konto når jeg var på lan, er de MEST brukte unskyldningen vi har fått inn hos Hardwork.no/Minecraft.no

 

Og der har vi bannet i overkant av 600 brukere. Det sier seg selv at ting hadde vært helt på trynet hvis man kunne kommet unna med ting ved å skylde på ander.

 

^this!

 

EDIT: La inn quote :>

 

Og DU. pluss innlegget istedenfor å quote det. Er derfor + eksisterer.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessuten (du skrev over at du snoka i kister) er heller ikke lov, ville tro det er vansklig å se faktisk hva man har mista

 

E: Synes at griznah (eller er dette hardwork) burde ha 1 advarsel før perm ban, med unntak av greifing f.eks

 

Du har nå 1 av 2 advarsler, når du får din neste så blir du desverre bannet, grunnen til at du fikk denne advarslen var pga ....... (insert sentence)

 

Ser fint hva som har blitt tatt/lagt til fra kister, alt blir logga.

As for bans på snoking for litt siden så var det snoking i griznah sine kister, du vil vel ikke mye fint om du snoker i admin sine kister. Til vanlig gir jeg advarsel om jeg finner snokere før jeg en eventuell ban.

 

 

halloisn! Sylfersk i Minecraft, og skulle gjerne hatt byggetillatelse på serveren :)

 

Lagt til =)

Lenke til kommentar

Jeg gir en lang faen i om det er en brukt unnskyldning hos dere eller ikke. Her er det iallefall sant. Så hold kjeft med det tullet ditt angående meg. Ellers banner dere folk lett uten grunn lett. Er vell samme for meg hva andre gjør. Det er jo dumt alt for mange har ropt på ulven, da enkelte faktisk snakker sant. Hva blir det neste, banne folk for å gå inn i en annen sitt hus uten lov? LOL

 

1. Du kan ikke bevise oss på noen måte om det er sant eller ikke.

2. Vi bryr oss temmelig lite om hvem som satt bak tastaturet da hendelsen skjedde. Din konto, ditt ansvar. Veldig enkelt og veldig greit.

3. Vi banner aldri folk uten grunn, med mindre det skjer ved et uhell.

 

editomundos:

Kanskje vi skal ta videre diskusjon i tråden våres/forumet vårt.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Jeg gir en lang faen i om det er en brukt unnskyldning hos dere eller ikke. Her er det iallefall sant. Så hold kjeft med det tullet ditt angående meg. Ellers banner dere folk lett uten grunn lett. Er vell samme for meg hva andre gjør. Det er jo dumt alt for mange har ropt på ulven, da enkelte faktisk snakker sant. Hva blir det neste, banne folk for å gå inn i en annen sitt hus uten lov? LOL

 

*snip*

 

1. Er jo bare så jævlig synd grunnene deres pleier, eller kan noen ganger være elendige.

2. Samma for meg om jeg er banna eller ikke, hele greia er mer en prinsippsak. Greit det er bare en server, og et spill. Og at jeg selv har en server, så jeg skjønner dere også på en måte. Men, still.

3. Peace..

Lenke til kommentar

Quakecry: Kan du ikke forstå at det er umulig å bevise, og selvom du sier at noen andre jore det kan det ikke bevises.

 

Om man kunne brukt den unskyldningen kunne folk jøre akkurat hva de ville å si "det var ikke meg".

 

Men det virker ikke som om du forstår det uansett :thumbup:

Gjøre" ikke jøre. Og, jeg forstår det godt. Nei, bevise kan det nok ikke så lett. Men det er nå så jævlig irriterende fordeom.

Lenke til kommentar
Det at "broren min", en venn, eller at noen lekte seg på min konto når jeg var på lan, er de MEST brukte unskyldningen vi har fått inn hos Hardwork.no/Minecraft.no

 

Og der har vi bannet i overkant av 600 brukere. Det sier seg selv at ting hadde vært helt på trynet hvis man kunne kommet unna med ting ved å skylde på ander.

 

^this!

 

EDIT: La inn quote :>

 

Og DU. pluss innlegget istedenfor å quote det. Er derfor + eksisterer.

Det var så bra at det fortjente en quote rett under :>

Og btw, jeg ga det en pluss ;p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei Admins ! Nå har jeg angret i 7 uker, og jeg kunne gjerne tenke meg å komme inn på serveren igjen ? Kunne jeg få lov til det ? :) Jeg har nemlig gode planer om hva jeg kan bygge og hjelpe til med :) (Blant annet en heis, og kanskje et fengsel! ) Jaja, tenk nøye over saken ! Det kan vel ikke være noe problem å slippe meg inn igjen ? :D

 

Spillernavnet mitt er Toy_Soldiier

 

 

- Takk :)

Lenke til kommentar

Hei Admins ! Nå har jeg angret i 7 uker, og jeg kunne gjerne tenke meg å komme inn på serveren igjen ? Kunne jeg få lov til det ? :) Jeg har nemlig gode planer om hva jeg kan bygge og hjelpe til med :) (Blant annet en heis, og kanskje et fengsel! ) Jaja, tenk nøye over saken ! Det kan vel ikke være noe problem å slippe meg inn igjen ? :D

 

Spillernavnet mitt er Toy_Soldiier

 

 

- Takk :)

 

Det er nok et problem vet du. Du har allerede vist at du ikke er til å stole på, og vi ønsker dermed ikke at du er på denne serveren.

Lenke til kommentar

Hei Admins ! Nå har jeg angret i 7 uker, og jeg kunne gjerne tenke meg å komme inn på serveren igjen ? Kunne jeg få lov til det ? :) Jeg har nemlig gode planer om hva jeg kan bygge og hjelpe til med :) (Blant annet en heis, og kanskje et fengsel! ) Jaja, tenk nøye over saken ! Det kan vel ikke være noe problem å slippe meg inn igjen ? :D

 

Spillernavnet mitt er Toy_Soldiier

 

 

- Takk :)

 

Det er nok et problem vet du. Du har allerede vist at du ikke er til å stole på, og vi ønsker dermed ikke at du er på denne serveren.

Jeg er til å stole på ! Tro meg ! Jeg var bare litt sliten å lei da jeg gjorde dette ( vet at det er dumt å unnskylde seg), men jeg angrer veldig ! Om jeg noen gang kommer inn igjen, og dere merker at jeg har gjort noe ulovlig, da kan dere bare banne meg for ever!

Lenke til kommentar

Jeg er til å stole på ! Tro meg ! Jeg var bare litt sliten å lei da jeg gjorde dette ( vet at det er dumt å unnskylde seg), men jeg angrer veldig ! Om jeg noen gang kommer inn igjen, og dere merker at jeg har gjort noe ulovlig, da kan dere bare banne meg for ever!

 

Siden jeg er i godt humør i dag, så skal jeg prøve å gi deg et skikkelig svar:

 

På denne serveren kjører vi et sett med regler. Disse reglene er for at folk skal ha det greit, og kunne ha det gøy på serveren. De er også for å gjøre serveren rettferdig, og gir alle like muligheter.

 

Et av kriteriene for å søke om byggetillatelse, og til å få lov til å spille her går ut på at du aksepterer å følge reglene. En av reglene lyde som følger:

3. Ikke juks, dette gjelder alt fra flying og noclip til duplikering

Denne regelen brøt du så til de grader, da du duplikerte ekstreme mengder med resurser. En slik overtredelse synes ikke vi som er mods og admins at er noe greit, og vi tar oss derfor friheten til å kaste deg ut.

 

Du har ved en slik overtredelse vist oss at du ikke bryr deg om reglene på serveren, da du _trodde_ at vi ikke skulle finne utav det. Vi har derfor ingen grunn til å stole på deg nå i ettertid.

 

Brudd på regler er per definisjon == permban.

 

mvh.

obrestad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...