Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, cheat-detectoren har fyrt av masse, så den var ikke deaktivert i alle fall.

Mistenkelig at den kun begynte å fyre av etter 00:33 når du logga inn 23:45 også. (eller de gangene før det på kvelden når du var på da)

 

Jeg syns det er dårlig gjort at folk jukser, det er aldri moro å banne folk som har vært med lenge, det er faktisk ganske ubehagelig.

Lenke til kommentar

Vel, cheat-detectoren har fyrt av masse, så den var ikke deaktivert i alle fall.

Mistenkelig at den kun begynte å fyre av etter 00:33 når du logga inn 23:45 også. (eller de gangene før det på kvelden når du var på da)

 

Jeg syns det er dårlig gjort at folk jukser, det er aldri moro å banne folk som har vært med lenge, det er faktisk ganske ubehagelig.

 

Kan jeg få se loggen?

 

Jeg brukte wallhack texture i singleplayer i 10-15 minutter, etter det bytta jeg til coterie craft texture og spilte litt mer singleplayer. etter det disconnecta jeg singleplayer og logga inn på griznah. Det kan jo tenkes at Griznah serveren detecta at jeg hadde brukt wallhack fordi jeg ikke logga ut og inn av accounten. Jeg er 100% sikker på at wallhack aldri var aktrivert i Griznah.

 

Senere var jeg logga inn i singleplayer en stund samtidig som Griznah. Kan det utløse cheat detektoren?

Lenke til kommentar

Kan dere detekte om folk bruker x-ray? Trodde alt dette lå 100% client side. Den server-pluginen hadde vært interessant å få tak i, da det er vanskelig å oppdage.

 

Ja =) (pm)

 

 

 

Kan jeg få se loggen?

 

Jeg brukte wallhack texture i singleplayer i 10-15 minutter, etter det bytta jeg til coterie craft texture og spilte litt mer singleplayer. etter det disconnecta jeg singleplayer og logga inn på griznah. Det kan jo tenkes at Griznah serveren detecta at jeg hadde brukt wallhack fordi jeg ikke logga ut og inn av accounten. Jeg er 100% sikker på at wallhack aldri var aktrivert i Griznah.

 

Senere var jeg logga inn i singleplayer en stund samtidig som Griznah. Kan det utløse cheat detektoren?

 

Nei, du får ikke se loggen. As for hvordan cheaten fungerer har jeg ingen anelse, da jeg ikke er cheater.

Lenke til kommentar

Vel, jeg tror kanskje dere bør sjekke/revudere den plugin'n dere bruker.

Jeg skal ikke legge meg borti hvem dere banner og ikke, for det er jo helt opp til dere.

Men jeg kan garantere at han ikke brukte cheats.

Hvordan kan jeg det? Vel, jeg satt side ved side med han i går, og i dag, og alle andre dager for den del. Så jeg så med mine egne øyne at han ikke brukte den pack'n når han var inne på serveren.

 

Som sagt, opp til dere hvem dere banner. Jeg bare tipser dere om at cheat-detektoren deres er defekt.

Lenke til kommentar

Du får ikke "cleanere" Minecraft enn meg! Jeg har knapt nok egen skin på brukern min. LOL

 

 

Edit: Nå bør du IHVERFALL sjekke den detektoren din! Om Tulletryne cheater når jeg er på do, det vet jeg ikke. Men jeg har ikke noe installert eller lastet ned en gang. Så her er dere på jorde!

Endret av Hantypen
Lenke til kommentar

Ok, så jeg gikk tilbake til der cheatdetektoren gikk av på Hantypen, og der er det en rulletrapp av pistons som gjorde at den fyrte av.

Så da var det altså jeg som gjorde feil her, på begge to :\

 

Så da må jeg bare unnskylde så meget for den feilen jeg gjorde, begge to er unbannet.

 

Da har vi alle lært at pistons kan lage false-positives, arthoz har lært at han må sjekke nøyere når events fyrer av på samme sted, og at det å ha et par ekstra øyne alltid er fint.

Lenke til kommentar

Arthoz, la merke til at du skriver "og dere beveger dere unormalt som følge av den." Kan det være heisa vi lagde som gjør utslaget? Om du slipper meg inn i fem minutter så kan vi teste? Hvis du ikke finner den selv og kan teste selv da..

Jeg prøvde nemlig heisa til Tulletryne nå når jeg var inne og ble bannet.

 

 

Edit: Jah, du var før meg :p

Endret av Hantypen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...