MrCookieJr Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Hei! 12 år har spilt minecraft i 3 år ikke spesielt god i verken bygging eller survival men jeg vil gjerne ta del i noe stort uten å måtte bevege meg stort! Jeg har også lyst til å gjøre nytte for meg så si ifra om du har noe spesielt jeg kan gjør for og gjøre deres dag letter som staff/moderatorer. Takk på forhånd lover å være snill gutt! Ign: Kukenkarl Ikke særlig troverdig med det brukernavnet eller? Vet det! var i tulle humør når jeg lagde den brukeren. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Som jeg sa for et år siden, kukenkarl, nei, du er bannet fra hardwork/minecraft.no. 1 Lenke til kommentar
MrCookieJr Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Screw you! Kjipe jævel...>:C Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 haha, once banned, always banned 4 Lenke til kommentar
dr_superfail Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Hei dr_superfail her. Har spillt på samma servern nå i et år. Men nesten alle som spillte på den slutta så da gadd ikke jeg mer heller. Ønsker å bli whitelistet Brukernavn: dr_superfail Lenke til kommentar
Fatso1357 Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Hei! Mitt navn er fatso1357, og er ny på servern, og vil gjerne få byggetillatelse Jeg er 14 år. Lenke til kommentar
dr_superfail Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 Dr_superepicfail får ikke til å skrive noe med sin bruker. Men derfor låner han mni og skriver den her. Som du sikkert skjønte heter han dr_superepicfail og vil gjærne ha byggetillatelse. Takk Lenke til kommentar
awnil Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Hei Mitt navn er awnil. Jeg er 16 år og vil gjerne ha byggetilatelse på serveren deres Lenke til kommentar
fxwz141 Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Hei kjære admins! Søker byggetillatelse for en kompis av meg. Ingame nick er hooah82. Takk og takk Lenke til kommentar
stesun Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 hallo, jeg heter Steinar202 på minecraft og jeg ønsker gjerne ¨å bli med på serveren deres jeg har lest i gjennom reglene og fortstått dem håper dere godkjenner meg Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2012 Dessverre, men du er bannet hos Hardwork =) Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 14. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2012 Blir det en oppdatering snart? =) 1 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 14. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2012 Ingen anelse, bukkit release er enda i beta, og så og si ingen plugins er oppdatert enda (er ofc noen nightly builds men). Jeg har ikke noe hastverk med å få opp noe som er ustabilt da 1.1 fungerer helt fint =) Lenke til kommentar
Nightshaft Skrevet 14. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2012 Oj, lenge siden jeg har vært ingame. Jeg må sjekke om noen har vært å griefa =) Egentlig bra jeg bygger så langt borte, så finner ikke folk huset mitt Lenke til kommentar
countpondus Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Hei, folkens! Lenge siden jeg har vært på nå - artig å se kartet igjen etter nesten et år i sølibat Ser jammen ut til at kåken min står ennå oxo :O Kort spørsmål, arthoz; sliter med å logge inn - får bare timeout her. Må jeg ha noen spes. versjon av mc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå