Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Søker om å få være med på serveren.

 

Spiller på 26 år brukernavn: Joraasen

Spilt minecraft i snart 2 år på servere som Hardwork, Northcraft og crafthub(UK) og en privat.

Bygger for det meste hus og byer og ser meg som an habil bygger.

På HW kan du se mye av mine små og store byggverk som hus og hoteller.

Lenke til kommentar

Hei hei. Jeg heter andreas, jeg begynte med minecraft når versjonen var 1.2.5, men jeg spillte masse minecraft på nettsiden. Så når 1.2.5 kjøpte jeg minecraft... så jeg kan masse om redstone og blocker og sant. Jeg driver med og bygge pcer og spiller lit fotball på fritiden.

Jeg fant ut om serveren her på dette formune, jeg leita etter nye server bygge og sant som var 24/7 og ikke stenger etter 1-2 veker.

Jeg er en 15 år gamel gut som håper og komme inpå serveren:)

Navn i minecraft: andreas12999

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg heter Maiken, jeg er 12 år. Jeg har spilt Minecraft i ca 1 år. Jeg trives godt med dette, det er kjempe gøy. Jeg spiller Minecraft ofte, faktisk vær eneste dag. Jeg liker og være inne på Griznah, og vil veldig gjerne ha byggetillatelse. Jeg bygger hele tiden på mine andre verdner. Og bygger hele tiden. Klem Maiken

 

Navn på minecraft: MaikenClaes

Endret av MaikenClaes
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Heisann! Mitt minecraft brukernavn er minimurstein88 og jeg er 24 år gammel. Er helt ny når det kommer til offentlige servere, men to kompiser, "Kasom" og "ronnybekkenes" viste meg serveren deres og jeg håpte å få være med :D

 

Er veldig glad i å bygge alt mulig rart, om det går på automatiske farmer, til store byggverk og redstone. Liker å lære, og kan jeg det ikke, så spør jeg det store internett.

 

Så jeg søker herved om byggetillatelse på deres server.

 

Håper med dette på positivt svar (er det ikke det en alltid skal avslutte en søknad om da? :p )

Lenke til kommentar

hei

jeg ønsker å få byggetilatelse på serveren din etter som kuli2001 (min venn) har sagt at det er en av verdens beste servere jeg er en erfarn minecraft spiller og har ikke griefet eller raida på noen servere

 

 

hilsen wima23

 

Nå er vi oppe og går på 1.4.5. Håper på 1.4.6 snarlig.

har dere nogen pluggins og vilken? (hvis dere har)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...