Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser dere har kutta litt ned på Moderratorer. Det er vel inaktivitet som skylder dette.

 

 

Jeg har lyst til å flytte fra gamlelandet til det nye. Noen som veit om et fint område/by/sted jeg kan flytte til?

Hvis du får meg ved siden av deg stiller jeg med alt av farmer. Du vil aldri ha problemer med mat mer. Jeg er farm-ekspert. Det går i auto eller semi-auto

Farmer: Sugarcanes, tre(redwood/bjørk/eik/evt jungel), havre, melon, gresskar, m.m.

 

Kontakt meg på pm her hvis du er interessert :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei! Jeg heter Daniel, er 21 år og går under navnet kiwhen ingame. Jeg har veldig lyst til å bli med på serveren etter at Triha har fortalt meg veldig mye bra om den. Jeg har spilt Minecraft siden i fjor en gang, og har tidligere vært vakt på HW. Så vidt jeg vet har jeg aldri vært banlyst fra noen servere, eller vært i trøbbel med noen av dem. Jeg holder meg for det meste til bygg-aspektet ved Minecraft, og er opptatt av system, oversikt og organisering av alt som foregår. Trives best alene ute i skogen hvor jeg kan pusle i fred, men jeg er ikke direkte asosial. Ikke med overlegg, i alle fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann! Mitt navn er Baazan jeg er 22år og har spilt Minecraft helt siden igår. Jeg er på leiting etter en fin server jeg kan starte å bygge og samtidig trives på. Jeg er opptatt av å finne en server med ålreite folk hvor det er mulig å spørre nybegynnerspørsmål og faktisk få ett svar, uten å bli nedropt av sinna 15åringer.

Jeg er ellers som person veldig kreaktiv og liker å lage ting, høflig og har ett godt humør.

Jeg liker å gjøre ting ferdig og fint, og er opptatt av helheten. Derfor falt dette spillet meg i smak siden jeg nå endelig kan forme og lage ting akkurat slik jeg vil i fordhold til omgivelser og natur. Noe som ikke bestandig er så enkelt i andre spill og/eller i virkeligheten.

Mitt bidrag til denne serveren vil nok desverre ikke være mer enn det sosiale til jeg får noen fler timer på bakbeina, og kan starte å hjelpe andre. Det er vel ikke så mye mer jeg har å tilføye ettersom jeg ikke har mer enn 8-10timer erfering med dette spillet og dermed ikke har noe mesterverk å vise til.

 

Servern leste jeg først om igjennom "Den store mindrecraft Tråden" her på diksusjon.no i min storslagne serverjakt.

Jeg har lest og forstått reglene, og har fra før av ett snev av fornuft som burde være en god kombinasjon.

 

Mvh Baazan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg vil gjerne få byggetillatelser på GrizNarnia. Jeg har funnet et fint spot hvor jeg kan bygge mitt eget hus, fant det via kartet. Jeg liker å være kreativ, og bygge store prosjekter, håper dere godtar meg. Jeg har ingen bans, og vil også prøve å beholde det slik. Mitt ingame navn er: Thakoshow

Jeg er en 13 år gammel gutt fra Drammen. :)

Lenke til kommentar

hei navet mitt er nasem007 i minecraft og jeg fikk lyst til og bli med på serveren fordi jeg har lyst til og joine en server hvor det aktive moderatorer/admins så man kan få hjelp osv. jeg liker og bygge ting som er kule men jeg er absolutt ikke god i designing. ja uansett har jeg spillt minecraft siden 1.5_01 håper jeg får være med :D

Lenke til kommentar

Hei og god dag!

 

Jeg er mann på 27 år og har nettopp startet med Minecraft. Jeg er alltid seriøs og ønsker å bidra til positive bestrevelser på serveren deres.

 

Til daglig er jeg avdelingsleder i et stort firma i Oslo og er til "privat" og "ingame" veldig nøyaktig og seriøs med ting jeg gjør. Jeg ble kjent med serveren gjennom Arthoz som er en gammel IRC venn av meg, fra 1990-tallet en gang. Jeg er kjent med scripting og modding av diverse pc-programmer, men i første omgang vil jeg kun fokusere på å bli kjent med muligheten og egenskapene til Minecraft.

 

Øsnker med dette en byggetillatelse på serveren og bli kjent med andre norske Minecraftere.

 

Vennlig hilsen Daniel (Digilogix)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...