Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er da Tyraldie.

 

Jeg er en 21 år gammel mann som har spilt Minecraft av og på siden 0.7 Alpha.

Min største spilleperiode var vel for nærmere 6 mnd siden da jeg spilte med blant annet Triha på Hardwork. Jeg er en ivrig bygger med et øye for detalj. Jeg er seriøs når jeg først setter i gang og vil alltid følge alle lover og regler som er gitt.

Jeg har ikke blitt bannet på noen servere - hvor jeg bare har spilt på Hardwork og en lokal server.

 

Jeg liker mest å bygge hus egentlig, hus/tettsted - jeg liker at ting ser gjennomført ut.

 

Hvis det funker så er her noen bilder av mine verk på HW:

 

 

20120529043621.th.png20120529043646.th.png

20120529042832.th.png20120529042916.th.png

 

20120529041818.th.png20120529041833.th.png

20120529050847.th.png

Endret av Tyraldie
Lenke til kommentar

Hei, jeg er Craaft og jeg er 16 år.

Jeg ønsker å få byggetillatelse på serveren deres.

Jeg har aldri griefet eller blitt bannet før.

Jeg har spilt Minecraft en ganske god stund nå, helt siden tidelig alpha.

Jeg liker å bygge forskjellige ting, spesielt noe som innebærer redstone.

Jeg fant denne serveren via min gode venn dr_superfail.

Lenke til kommentar

hei, jeg er mightyhoax og drit lei av mc.helsetdjs.no pga jeg ble greefa av adminsene. og håper at jeg kan bli med på serveren. Jeg har stor interesse får dette spillet og er en passe god bygger, andre servere jeg spiller på er mc.ownedcraft.net og har bare bygget noen fine konstruksjoner. Jeg greefer ikke og sprenger ikke TNT.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg heter Daniel Johansen og jeg søker om bygetillatelse på Griznarnia. Jeg fant denne serveren på nettet den ser bra ut og jeg vil prøve den ut. jeg har spilt minecraft i ca 2 år nå, og jeg syns det er like moro som første gang jeg spilte. Jeg har spilt på mange servere, men mange av de serverne har ikke regler og da er det ikke så moro. Jeg har spilt mye på Hardwork det er en bra server syns jeg. jeg er 17 år gammel og jeg liker og bygge alt fra store til små kunstverk. Jeg bruker lang tid på det jeg bygger grunnen for det er for at det skal se bra ut. Jeg bygger ganske mye store ting jeg er en erfaren spiller og kan bygge mye bra på serveren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Søker om byggetilatelse til deres sever

har spilt tidligere på servern med nicket affie12

sluttet med minecraft i en periode grunnet jobb

har aldri griefet eller cheatet i så lenge jeg har spilt minecraft

 

nick: RQnning

Endret av Zardin
Lenke til kommentar

cmhv2000 har fått seg en midlertidig pause fra serveren da det ble reklamert for serveren på annen server.

 

Det skal _IKKE_ reklameres for denne serveren på andre servere, hverken i chat, private meldinger eller på deres forum,

selv ikke om det er lov til det. Håper det ikke skjer igjen da jeg vil unødig banne folk for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...