Gå til innhold

[Løst] er kundedata et trygt sted?


nettbutikk   

119 stemmer

  1. 1. Hvilken nettbutikk er best? ovenfor service og pris

    • komplett.no
    • kundedata.no
    • mpx.no
    • http://www.amentio.no/
    • http://www.allebutikker.no/data-og-utstyr/
      0
    • http://www.ps.no/
    • http://www1.euro.dell.com/no/no/bedrifter/df.aspx?refid=df&s=bsd&cs=nobsdt1&~ck=mn&dgc=AF&cid=6505&lid=167785&acd=4c298ec9b5ca94022bbb5b7eb09165e7
      0
    • http://www.pckiosken.no/
      0
    • http://www.microplex.no/
    • http://www.avatek.no/
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen

Som nytt selskap vil man alltid ha barnesykdommmer desverre, som man må lære av.

Vi har en del hendvendelser hver eneste dag, så vi jobber på spreng med å besvare alle sammen.

Vi får telefoner fra morgen til kveld.

Men vi må desverre begrense tiden på telefonen til 18.00 på hverdager slik at vi kan ta tak i e-postene som må besvares.

Desverre så har ikke alle produkter vært tilgjengelig når varen er vunnet eller bestilt.

Spesielt PS3 250gb som den utgaven de fleste vil ha fordi den har firmware 3.30.

Det er mange 320GB tilgjengelig, men de er ikke så populære.

Det ble litt mye arbeid med overgangen til AS.

Men vi har nå en ekstra medarbeider som jobber fulltid hos oss, denne personen er under opplæring for å hjelpe oss med å svare e-poster, telefoner osv.

 

Vi satser selvsagt på å bli best på service, dette i et knallhardt markedet der de fleste går kun etter billigst pris. Nå jobber vi med å få på plass markedsføring.

Vi holder på å endre alle produktene(Navn, Produsentnavn). Dette fordi vi hadde en del rot der som gjorde det vanskelig for kunden å finne merke på produktet. Mange er allerede tatt.

 

Vi holder selvsagt på med å finne lokaler til å etablere oss i skien(Hentebutikk).

Og vi er desverre meget i manko på folk, siden arbeidstiden til 2 av oss er fra morgen til kveld hver eneste dag. Så vi har ikke noe liv ved siden av..hehe. Men sånn blir det.

Vi beklager at ikke alle får svar på e-posten samme dag. Men det er målet vårt.

Vi prøver alltid å finne alternativer til kundene hvis det er tilgjengelig.

Men nå begynner vi å få på plass det vi har manglet, og da får vi brukt tiden på det vi har gjort tidligere. Svare e-poster og telefoner fra kunder.

 

 

Mvh

Kundedata.no

Lenke til kommentar

Ett firma som bruker QXL som kanal for varesalg er ikke bra. QXL er ikke kjent for å være direkte seriøst akkurat, mange piratvarer o.l.

 

~ Mortis

Vi selger ikke pirat produkter.

Vi kjøper produkter enten direkte av produsent eller i de fleste tilfeller av distributører i Norge(99%).

Siden garantier på produktene gjelder ved kjøp gjennom de Norske salgskanalene til produsentene.

Det betyr at hvis det verste skulle skjedd at vi gikk konkurs - da ville du som kunde fått produktet dekket av garantien hos servicepartnerene til produsentene i Norge.

 

Man må prøve forskjellige markedsføring, dette fordi alle salg er viktig.

Men nå begynner vi med å markedsføre oss i forskjellige aviser rundt omkring i Norge.

 

Mvh

kundedata.no

Lenke til kommentar

Hei

Det er sant, det er prioritet.

Når det gjelder EOS 550d, kjøpte vi akkurat mange av Elkjøp. Men så gikk de tomme også, men vi sendte disse til kundene som hadde bestilt av oss.

PS3 250 gb har det blitt utsatt levering på 2 ganger desverre.

Men varene blir levert ettersom de kommer. De aller fleste varene er tilgjengelig når kundene bestiller og blir sendt.

Men vi har hatt en massiv pågang på telefonen, samtidig sms på telefonen.

Livechaten, e-poster.

Vi har iallefall ingen eposter som ikke er besvart pr nå.

Men vi får nytt nr nå, 33113150. Da blir det mulig for oss å sette samtaler over til hverandre. Samt en svarer hvis en annen ikke kan.

Husk at når man blir AS, så må man få nye forhandler avtaler hos alle. Masse søknader, dokumenter som må signeres. Bank avtaler, avtaler med alle samarbeidspartnere eller tjenester vi bruker.

Man kan ikke handle med det gamle kundenr fordi da blir det meget feil i regnskapet.

Men det er helt og holdent vår feil, skulle være bedre planlegging i skiftet til AS der.

Nye nummeret er operativt i løpet av få dager. Og vår nye medarbeider viser seg å være en meget dyktig service person, så vi gleder oss til han kan svare på telefoner og e-poster snart.

Hos oss så er det viktig at den som håndterer kunden har blitt trent i alle oppgaver vedrøende drift og andre områder i bedriften. Fordi da kan han svare på alle hendvendelser, samtidig ta alle avgjørelser han synes er best for kunden.

 

Mvh

Kundedata.no

Lenke til kommentar

Men vi har hatt en massiv pågang på telefonen, samtidig sms på telefonen.

Livechaten, e-poster.

Vi har iallefall ingen eposter som ikke er besvart pr nå.

Men vi får nytt nr nå, 33113150. Da blir det mulig for oss å sette samtaler over til hverandre. Samt en svarer hvis en annen ikke kan.

 

Livechat har ikke vært mulig å få kontakt med på flere dager. Tlf. nr. 33113150 er fortsatt ikke "tilkoplet".

2 dager gammel e-post er fortsatt ikke besvart.

Lenke til kommentar

 

Livechat har ikke vært mulig å få kontakt med på flere dager. Tlf. nr. 33113150 er fortsatt ikke "tilkoplet".

2 dager gammel e-post er fortsatt ikke besvart.

 

Selv har jeg registert dette.

 

Jeg har to spørsmål/bestiller som ennå ikke har besvart, etter 1 dag og 6 timer.

 

Syns det er så dårlig, at jeg får nesten lyst å velge komplett isteden.

Lenke til kommentar

De selger fortsatt aksjer i sitt eget selskap:

 

http://www.qxl.no/pris/lyd-bilde-foto/kamera-digital/oevrig/aksjer-i-kundedatano-as/v/an621300484/

 

Lurer på om Kundedata var bare scam for å selge aksjer for så å slå seg konkurs?

 

Men regner med de kommer med en skikkelig forklaring for hvorfor de plutselig har endret navn på QXL?

Endret av Ruben1987
Lenke til kommentar

Det er ikke så lett å starte en nettbutikk i Norge i dag. De drukner sikkert i arbeid, og som gründere flest kan de ikke regne med å ta noe særlig ut i lønn den første tiden. Når man driver i varehandel og har massevis av kunder som kjøper produkter med liten avanse er det vanskelig å få tid til alt.

 

Jeg tror ikke Kundedatafolka er noen slemminger, jeg tror bare de har drit mye å gjøre og jobber alt de kan for å få ting til å gå rundt. Det er ikke lett å skulle konkurrere med svære bedrifter som Komplett og Elkjøp.

 

Jeg har ikke handlet hos dem ennå, men vurderer sterkt å kjøpe en av de kraftige Alfa wlan-adapterene som jeg ser de er de eneste som har i Norge. Ser at det er noen butikker i utlandet som begynner å få slike produkter, men så langt ser jeg ingen andre som har dem i Norge.

 

Jeg ønsker dere lykke til med virksomheten. Får håpe dere får det til å gå rundt. Det er noe eget ved å ha skapt sin egen arbeidsplass. Får håpe dere klarer å gjøre kundene deres fornøyde også. De fleste butikker gidder jo ikke bruke tid på å diskutere med folk i forum slik som dere gjør her.

Lenke til kommentar

Det med at kundedata diskuter på et forum, er nok kun reklame tror jeg.

 

Selv så har jeg irritert, meg over nettbutikker, som sier de har testet b-vare produkter, før de selger det.

Men må man får hovedkortet i posten viser det seg, at kortet er defekt.

 

Da har man brukt både tid på å sende, teste, og ikke minst kjølepasta bortkastet, og de fleste nettbutikker gir dårlig service, at man får bare hovedkortet og frakten fra nettbutikken tilbake.

 

Krangler man med selgerene, får man den billigste kjølepastaen som er å få tak i.

 

Opplevet dette på multicom, så dere vet det, neste gang dere kjøper bvare hovedkort, er neppe lønnsomt å teste et defekt hovedkort til 500 kr.

 

Håper bare på at kundedata styrer unnå og selger defekte varer, slik som multicom.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hei

For å avkrefte diverse rykter som jeg ser folk lager her.

Vi holder på med en omfattende endring i selskap med nye nettsider og systemer samt produkter.

 

Vi regner med å lansere denne 1 November, men vi må derfor bruke all vår tid på å få alt dette på plass istedet for å selge produkter/svare hendvendelser og telefoner angående salg hver dag. Dette krever ressurser samtidig som vi får på plass alle nye rutiner og systemer og lignende.

Derfor har vi valgt å stenge siden for salg, dette så vi som den beste løsningen.

Alle kunder får produktene slik som vanlig, denne delen stopper ikke. Men alle nye salg måtte vi stoppe siden dette krever mange ressurser som vi ikke har da alle i selskapet fokuserer på markedsføringen fremover samt avtaler med alle som trengs i forbindelser med samarbeid med vår nettbutikk. Vi skal lansere en meget god nettbutikk som kan konkurrere med alle i Norge. Dette for å få en effektiv nettbutikk med systemer som gjør at vi trenger stort sett bare å svare e-poster og telefoner fra kunder. Det betyr at vi kan fokusere på å levere god service. Det kunne vi ikke med den mengden med hendvendelser vi hadde nå samtidig som systemet krevde mye ressurser fra oss.

 

Vi håper alle liker den nye nettbutikk som kommer, og vi satser knallsterkt på at hele Norge får høre om oss. Samt vi vil da ha ressurser til disposisjon når dette kreves i forhold til mer hendvendelser og salg.

 

 

Mvh

Kundedata.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...