Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Hei! mitt brukernavn er: halmar

 

jeg har spilt Minecraft siden januar å har rett og slett blidt avhengig. Jeg har spilt på noen servere fra utlandet. Men så så jeg denne serveren og tenkte yes nå kan jeg mine og crafte i lamme mine landsmenn. Men jeg har spilt mest SP har laget bygg som det vite hus og tvilling tårnene. Jeg er flink til og sammenarbeide.

 

Håper jeg får være med og hjelp å bygge masse kule mesterverk på Minecraft.

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

 

Godkjent! Velkommen til hardwork :) Be om promote ingame.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Kan jeg få bygge tillatelse på serveren deres? Har spilt MC siden tidlig beta og er veldig hyggelig i chaten. Fant serveren deres i en annen MC tråd her på diskusjon, nicket ingame er Kaptein :-)

 

Ikke godkjent. Sjekk krav:

 

 

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene

 

 

Her har vi et eksempel:

 

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

 

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

 

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! :thumbup:

 

 

Lenke til kommentar

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Kaptein

 

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Siden tidlig Alpha

 

Din erfaring innen Minecraft

Spilt en del SMP uten server mods tideligere , men har etter hvert funnet ut at mods er mye gøyere

 

Hvordan han/hun fant serveren

Noen som nevnte den i en tråd her på forumet

 

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Jeg vil bygge meg et skikkelig kult hus. Ellers var det veldig gøy å bare gå rundt å se.

 

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Vil nå påstå jeg er en trivelig type (liker i alle fall å tro det selv :) ) Ellers så liker jeg å lage noe skikkelig når jeg først skal lage noe.

 

Har lest Reglene

http://hardwork.no/wiki/index.php/Regler_for_Hardworks_Buildserver

Web servern deres peker ikke mot noe, så kan være verd å se på ;)

uansett, har dere regelverket lagret et annet sted så jeg kan se over det?

Endret av Kaptein...
Lenke til kommentar

Brukernavn: gitauo

 

Hvor lenge du har spilt Minecraft?

2månder. Har hovedsakelig lyst til å spille på en seriøs byggeserver for å bygge meg noen fine bygninger og lignende.

 

Din erfaring innen Minecraft?

den er ikke meget stor. og håper på mange koselige stunder med minecraft fremover!

 

 

Hvordan du fant serveren?

Jeg fikk en anbefaling av mine venner siden jeg selv har spilt en god del singelplayer

 

 

Hvorfor du vil spille på serveren?

Bygge og ha det morro! Kose meg med å være kreativ :D

 

Hva er din største styrke?

Ha det moro?

 

 

Har lest Reglene?

Jeg har lest reglene!

Godkjent!

Lenke til kommentar

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Kaptein

 

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Siden tidlig Alpha

 

Din erfaring innen Minecraft

Spilt en del SMP uten server mods tideligere , men har etter hvert funnet ut at mods er mye gøyere

 

Hvordan han/hun fant serveren

Noen som nevnte den i en tråd her på forumet

 

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Jeg vil bygge meg et skikkelig kult hus. Ellers var det veldig gøy å bare gå rundt å se.

 

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Vil nå påstå jeg er en trivelig type (liker i alle fall å tro det selv :) ) Ellers så liker jeg å lage noe skikkelig når jeg først skal lage noe.

 

Har lest Reglene

http://hardwork.no/wiki/index.php/Regler_for_Hardworks_Buildserver

Web servern deres peker ikke mot noe, så kan være verd å se på ;)

uansett, har dere regelverket lagret et annet sted så jeg kan se over det?

 

Godkjent :)

Lenke til kommentar

Hei. :new_woot: Jeg har gått og grublet lenge på å bygge D3moncity der du starter og bygge 2 blokker opp fra bedrock og helt opp til himmelen. det skal komme tak og vegger helt opp til toppen slik at det blir mørkt.

(Jeg trenger også flere som kan hjelpe til med og styre/bygge byen)

 

Jeg vil derfor søke om at en i staben kunne hjelpe meg med og fjerne blokkene ned til bedrock. Jeg har merket omerådet og gått en del ganger rundt for og se om noen har bygget der

-Målene: jeg skulle akkurat til og sette meg ned og måle da updaten var kommet

-Bilde: Kommer når mappen har opdatert seg.

-location: Den er nærmest roros warpen men et fortsat et stykke unda

-byggere: D3monslayer at the moment. Ta kontakt med meg hivs du vil bli med utvikle byen

-priser: det vil ca ligge på 1-3 g ettersom størelsen du skal ha.

 

 

Dette er da 2gangen jeg skriver denne søknaden pga strømmbrud :thumbdown: , Når jeg ser etter var den mye mindre en den forje.

 

håper denne byen faller i smak :thumbup:

 

Dette må staben ta opp i fellesskap, siden vi har mange byer fra før av så vet jeg ikke hva konklusjonen blir.

 

EDIT: byen lå ikke i nærheten av meg, så på feil plass.

http://i1140.photobucket.com/albums/n569/D3monslayer/2011-02-23_214324.png

http://i1140.photobucket.com/albums/n569/D3monslayer/2011-02-23_214304.png

http://i1140.photobucket.com/albums/n569/D3monslayer/2011-02-23_214221.png

http://i1140.photobucket.com/albums/n569/D3monslayer/2011-02-23_214213.png

http://i1140.photobucket.com/albums/n569/D3monslayer/2011-02-23_214139.png

http://i1140.photobucket.com/albums/n569/D3monslayer/2011-02-23_214058-1.png

http://i1140.photobucket.com/albums/n569/D3monslayer/2011-02-23_214058.png

 

her er bildene til merkingen av byen

 

her er som ca hvor byen skal ligge på google karte

http://i1140.photobucket.com/albums/n569/D3monslayer/d3mon.png

Endret av d3mon
Lenke til kommentar

Brukernavn: Luzkeen

Lenge jeg har spilt Minecraft:

-Har spilt Minecraft litt her og der på single player og multiplayer. (For det meste leking med blocks.) Er så og si halv ny i spillet, men alle må vell starte en plass =)

Din erfaring innen Minecraft:

-Har som nevnt ovenfor ikke noe spesielt høy erfaring med minecraft. Men det er bare en måte og bygge opp erfaring på.

Hvordan jeg fant serveren:

-Letet etter noen norske servere og kom over denne som virket delvis seriøst =) Er ikke så glad i at folk kommer og ødelegger osv.

Hvorfor jeg vil spille på denne serveren:

-Jeg vil spille på denne serveren siden den virket seriøs, med god førsteintrykk av admins og håper på å opprette litt erfaring. (Vil også ha det moro og kose meg med et delvis nytt spill for meg)

Hva er din beste styrke?

-Har ikke en spesiell form for bygge styrke, men liker og prøve ut nye bygge teknikker =)

 

Har lest hurtig reglene ingame siden jeg ikke fikk opp reglene på siden. Men dette vil bli lest når det blir mulig

Endret av Luzken
Lenke til kommentar

Brukernavn: Luzkeen

Lenge jeg har spilt Minecraft:

-Har spilt Minecraft litt her og der på single player og multiplayer. (For det meste leking med blocks.) Er så og si halv ny i spillet, men alle må vell starte en plass =)

Din erfaring innen Minecraft:

-Har som nevnt ovenfor ikke noe spesielt høy erfaring med minecraft. Men det er bare en måte og bygge opp erfaring på.

Hvordan jeg fant serveren:

-Letet etter noen norske servere og kom over denne som virket delvis seriøst =) Er ikke så glad i at folk kommer og ødelegger osv.

Hvorfor jeg vil spille på denne serveren:

-Jeg vil spille på denne serveren siden den virket seriøs, med god førsteintrykk av admins og håper på å opprette litt erfaring. (Vil også ha det moro og kose meg med et delvis nytt spill for meg)

Hva er din beste styrke?

-Har ikke en spesiell form for bygge styrke, men liker og prøve ut nye bygge teknikker =)

 

Har lest hurtig reglene ingame siden jeg ikke fikk opp reglene på siden. Men dette vil bli lest når det blir mulig

 

Godkjent, be en Stab om å legge deg til listen ;)

Lenke til kommentar

Brukernavn: W4nn4be1337

Hvor lenge jeg har spilt: Jeg har spilt offline på gratisversjonen av og til i ca et år. Online-versjonen har jeg ikke spilt enda, fordi jeg kjøpte den for omtrent tjue minutter siden.

Min erfaring: Jeg har ikke noen erfaring med online servere, men jeg har mye erfaring med å bygge og planlegge ting på offline-delen av gratisversjonen.

Hvordan han/hun fant serveren: Så den på siste 24 timer på forumet, i tillegg til at jeg ble oppfordret av annen spiller om å bli med.

Hvorfor jeg vil spille på serveren: Kaketorsdag aka Thomassen ville veldig gjerne at jeg skulle begynne å spille på denne serveren, i tillegg til at jeg har lyst til å spille online på en seriøs norsk server, som det virker som den her er.

Hva er din beste styrke?: Jeg liker å utforske ting og er en veldig kreativ person med massevis av ideer. Jeg er også god til å samarbeide og er en sosial person.

Har lest Reglene: Jeg har lest og godtar reglene

Lenke til kommentar

Brukernavn: Andreas1101

 

Jeg har spilt offline i ca. to måneder så dette er vel første serveren jeg spiller på online.

 

Jeg har mye erfaring i å bygge store og små verk i offline mode og søker om å bygge her for å kunne vise hva jeg er god for. :)

Jeg har blant annet bygd en massiv berg-og-dal bane på den ene offline serveren min.

 

Min beste styrke er vel å være positiv og samarbeide med andre.

 

Jeg har lest reglene (før siden med de krasja, som dere burde fikse ;) ) og samtykker fullt ut med de. :D

Lenke til kommentar

Brukernavn: W4nn4be1337

Hvor lenge jeg har spilt: Jeg har spilt offline på gratisversjonen av og til i ca et år. Online-versjonen har jeg ikke spilt enda, fordi jeg kjøpte den for omtrent tjue minutter siden.

Min erfaring: Jeg har ikke noen erfaring med online servere, men jeg har mye erfaring med å bygge og planlegge ting på offline-delen av gratisversjonen.

Hvordan han/hun fant serveren: Så den på siste 24 timer på forumet, i tillegg til at jeg ble oppfordret av annen spiller om å bli med.

Hvorfor jeg vil spille på serveren: Kaketorsdag aka Thomassen ville veldig gjerne at jeg skulle begynne å spille på denne serveren, i tillegg til at jeg har lyst til å spille online på en seriøs norsk server, som det virker som den her er.

Hva er din beste styrke?: Jeg liker å utforske ting og er en veldig kreativ person med massevis av ideer. Jeg er også god til å samarbeide og er en sosial person.

Har lest Reglene: Jeg har lest og godtar reglene

Godkjent! thumbup.gif

 

Brukernavn: Andreas1101

 

Jeg har spilt offline i ca. to måneder så dette er vel første serveren jeg spiller på online.

 

Jeg har mye erfaring i å bygge store og små verk i offline mode og søker om å bygge her for å kunne vise hva jeg er god for. :)

Jeg har blant annet bygd en massiv berg-og-dal bane på den ene offline serveren min.

 

Min beste styrke er vel å være positiv og samarbeide med andre.

 

Jeg har lest reglene (før siden med de krasja, som dere burde fikse ;) ) og samtykker fullt ut med de. :D

 

Ikke godkjent, du må ha med hvordan du fant serveren.

Lenke til kommentar

Brukernavn: Andreas1101

 

Jeg har spilt offline i ca. to måneder så dette er vel første serveren jeg spiller på online.

 

Jeg har mye erfaring i å bygge store og små verk i offline mode og søker om å bygge her for å kunne vise hva jeg er god for. :)

Jeg har blant annet bygd en massiv berg-og-dal bane på den ene offline serveren min.

 

Jeg fant serveren ved anbefaling av gitaou. :)

 

Min beste styrke er vel å være positiv og samarbeide med andre.

 

Jeg har lest reglene (før siden med de krasja, som dere burde fikse ;) ) og samtykker fullt ut med de. :D

Lenke til kommentar

Brukernavn: Andreas1101

 

Jeg har spilt offline i ca. to måneder så dette er vel første serveren jeg spiller på online.

 

Jeg har mye erfaring i å bygge store og små verk i offline mode og søker om å bygge her for å kunne vise hva jeg er god for. :)

Jeg har blant annet bygd en massiv berg-og-dal bane på den ene offline serveren min.

 

Jeg fant serveren ved anbefaling av gitaou. :)

 

Min beste styrke er vel å være positiv og samarbeide med andre.

 

Jeg har lest reglene (før siden med de krasja, som dere burde fikse ;) ) og samtykker fullt ut med de. :D

Godkjent!

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg heter Jan Vidar, men på minecraft heter jeg Javidac. jeg har spilt minecraft i snart en uke, og er fulstendig hekta. Men jeg håper på en god start i minecraft multiplayer.

har egentlig ikke så mye erfaring, men kan hjelpe andre som det kommer til jeg kan spillet litt bedre. Jeg fant denne serveren da jeg grublet på hvordan å lage en server selv, og har lyst til oog lære av andre som er like engasjert som meg :D

Min beste styrke er egentlig og være positiv, og jeg har grenseløs fantasi :)

 

Jeg har lest reglene og er klar for og hjelpe :D

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg heter Jan Vidar, men på minecraft heter jeg Javidac. jeg har spilt minecraft i snart en uke, og er fulstendig hekta. Men jeg håper på en god start i minecraft multiplayer.

har egentlig ikke så mye erfaring, men kan hjelpe andre som det kommer til jeg kan spillet litt bedre. Jeg fant denne serveren da jeg grublet på hvordan å lage en server selv, og har lyst til oog lære av andre som er like engasjert som meg :D

Min beste styrke er egentlig og være positiv, og jeg har grenseløs fantasi :)

 

Jeg har lest reglene og er klar for og hjelpe :D

 

Den er god :)

Lenke til kommentar

Kan noen i stab sjekke om byen "Malda" har bystatus?

De selger tomter...

 

Bruk /warp donasjonscuben så ser du skilt som følger deg dit.

 

Mvh Afterlife_FisH

Vet du hvem som bygger der?

 

Eksisterer ingen søknad i denne tråden. Serveren til nettsiden er nede, og før den tid så var det ingen bysøknad der.

Så, noen som er innlogget av vakt/stab som ville tatt seg bryet med å si i fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...