Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Brukernavn: Thaard

Hvor lenge har jeg spilt MC: Spilt Minecraft siden Alpha

Hvor fant jeg serveren: Fant serveren gjennon google og diskusjon.no

Hvorfor vil jeg spille på serveren: Trenger en fast server jeg kan bygge på, som også har grief protection.

Hva er din beste styrke: Kreativ bygging.

Jeg har lest regelene og godtar dem

 

Da var da en grei potetmos? Godkjent. :) Velkommen til hardwork.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har skrevet den ferdig og blir fikset i dag. Blir ikke pushet inn på serveren før senere i dag siden den skal testes med noe annet.

 

Bare jeg som har problemer med å logge inn etter at jeg innstalerte den nye launcheren?

 

Har hatt litt problem med den nye, derfor har jeg den gamle og bruke den når jeg får problem med nye :thumbup:

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Brukernavn: Thomassen

Hvor lenge jeg har spilt: Jeg har spilt i ca 1 år, litt online og litt offline.

Min erfaring: Det jeg opplever som min egen erfaring innen minecraft er å bygge, store og høøøøye ting. Gjerne dypy også for den saks skyld, Jeg er veldig opptatt i at alt skal se bra ut og ikke minst stemme med det bildet jeg har i hodet.

Hvordan han/hun fant serveren: Litt leting etter servere på forumet fant jeg denne her:)

Hvorfor jeg vil spille på serveren: Grunnen til det er at den forrige serveren jeg spilte på ble lagt ned og det er på tide og ha et annet sted og bruke fritiden min på. Siden det er en norsk server så blir jeg fort venner med folk, jeg er ikke redd for og prate med noen så og komme overns med moderatorer og annet skal ikke bli noe problem.

Hva er din beste styrke?: Min store styrke er vel forumet/chatten, jeg elsker og prate med folk og jeg elsker også å ta del i diskusjoner/samtaler:) Jeg kan jo bygge en del stuff å, men jeg spiller det nok mest for den sosiale delen :)

Har lest Reglene: jeg har lest de og jeg godtar :)

Litt fyldigere denne her :)

 

Godkjent! Velkommen til oss. Be om promote ingame :)

Lenke til kommentar

Brukernavn: TheBrowMan

Hvor lenge har jeg spilt MC: Spilt Minecraft siden Alpha

Hvor fant jeg serveren: Fant serveren gjennon google

Hvorfor vil jeg spille på serveren: Virker som en fin server, som jeg kan treffe folk på, og ha det morro =)

Hva er din beste styrke: Sosiale ferdigheter og kreativ bygging

Jeg har lest regelene og godtar dem

Lenke til kommentar

Brukernavn: TheBrowMan

Hvor lenge har jeg spilt MC: Spilt Minecraft siden Alpha

Hvor fant jeg serveren: Fant serveren gjennon google

Hvorfor vil jeg spille på serveren: Virker som en fin server, som jeg kan treffe folk på, og ha det morro =)

Hva er din beste styrke: Sosiale ferdigheter og kreativ bygging

Jeg har lest regelene og godtar dem

Godkjent! Velkommen til oss. Be om promote ingame, så ordner vi det så fort vi kan. :)

Lenke til kommentar

Brukernavn: snegle123

Hvor lenge jeg har spilt: jeg har spilt siden oktober.

Hvor fant jeg serveren: vennene mine anbefalte den for meg.

Hvorfor jeg vil spille på serveren: det er mange jeg kjenner der,og de sier det er en fin og god server.

Hva er din beste styrke?: fine hus og minecartbaner.

jeg har lest reglene og godtar dem.

Endret av snegle123
Lenke til kommentar

Brukernavn: eMPeetre

Hvor lenge har jeg spilt MC: Siden Alpha

Hvor fant jeg serveren: Diskusjon.no

Hvorfor vil jeg spille på serveren: Griefing protection :p

Hva er din beste styrke: Sosial :D

Jeg har lest regelene og godtar dem! :)

 

Brukernavn: snegle123

Hvor lenge jeg har spilt: jeg har spilt siden oktober.

Hvor fant jeg serveren: vennene mine anbefalte den for meg.

Hvorfor jeg vil spille på serveren: det er mange jeg kjenner der,og de sier det er en fin og god server.

Hva er din beste styrke?: fine hus og minecartbaner.

jeg har lest reglene og godtar dem.

 

Godkjent begge to! Velkommen til hardwork, be om å bli lagt til byggelisten ingame. :)

Lenke til kommentar

*søknad*

 

 

Ikke godkjent, da det ikke virker overbevisende at det vil tilføre serveren noe den ikke har fra før. Work harder. Selvsagt må dere gjerne lage en by, men tomtesalg er utelukket inntil videre. Jeg minner om at tomtesalg er noe som sitter svært langt inne for nye byer. Men litt worldedithjelp burde gå an å få til.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

skal jeg følge en mal eller noe? neidaaaaa, jeg bare rabler ned det som trengs, i guess.

 

Nickname: FiweMAN (fiwegirl her, ikke ingame, siden jeg har laget fiweman før og glemt både passord og epost :L)

Tja, jeg har spilt Minecraft siden Alpha og før den tid, når gresset var lysegrønt og all stein var cobblestone.

Jeg aner ikke hvor jeg fant serveren, noen som spamma ned med den på en annen server jeg spilte på før i guess. Spammere altså. Men det førte meg hvertfall hit :D

For å være ærlig, så spiller jeg på andre servere, men de har ofte nedetid, så istedenfor å loke på singleplayer så vil jeg spille med dere :D

Uhm, jeg liker å bygge små, koselige hus i områder som kan minne om Norge, Sverige eller Finland, ved et lite vann osv. Og å lage svæææære klosser, hus, pyramider, labyrinter, arenaer, you name it :D Jeg snakker også ofte mer enn jeg bygger, så sosial er jeg ikke så fælt dårlig på ^^

Uhm, jeg har vel fått reglene i henda mange ganger, ettersom jeg har vært her en gang i blant siden juletider. Jeg har også lest selv, og godtar hele greia.

 

Jeg regner med at jeg ikke trenger å sitte å skrive her resten av døgnet, så NudelPudel eller en annen vakt eller en fra stabben må nesten promote meg. Håper jeg :L

 

enjoy :D

Lenke til kommentar

skal jeg følge en mal eller noe? neidaaaaa, jeg bare rabler ned det som trengs, i guess.

 

Nickname: FiweMAN (fiwegirl her, ikke ingame, siden jeg har laget fiweman før og glemt både passord og epost :L)

Tja, jeg har spilt Minecraft siden Alpha og før den tid, når gresset var lysegrønt og all stein var cobblestone.

Jeg aner ikke hvor jeg fant serveren, noen som spamma ned med den på en annen server jeg spilte på før i guess. Spammere altså. Men det førte meg hvertfall hit :D

For å være ærlig, så spiller jeg på andre servere, men de har ofte nedetid, så istedenfor å loke på singleplayer så vil jeg spille med dere :D

Uhm, jeg liker å bygge små, koselige hus i områder som kan minne om Norge, Sverige eller Finland, ved et lite vann osv. Og å lage svæææære klosser, hus, pyramider, labyrinter, arenaer, you name it :D Jeg snakker også ofte mer enn jeg bygger, så sosial er jeg ikke så fælt dårlig på ^^

Uhm, jeg har vel fått reglene i henda mange ganger, ettersom jeg har vært her en gang i blant siden juletider. Jeg har også lest selv, og godtar hele greia.

 

Jeg regner med at jeg ikke trenger å sitte å skrive her resten av døgnet, så NudelPudel eller en annen vakt eller en fra stabben må nesten promote meg. Håper jeg :L

 

enjoy :D

 

Godkjent, velkommen :)

Lenke til kommentar

Hei. :new_woot: Jeg har gått og grublet lenge på å bygge D3moncity der du starter og bygge 2 blokker opp fra bedrock og helt opp til himmelen. det skal komme tak og vegger helt opp til toppen slik at det blir mørkt.

(Jeg trenger også flere som kan hjelpe til med og styre/bygge byen)

 

Jeg vil derfor søke om at en i staben kunne hjelpe meg med og fjerne blokkene ned til bedrock. Jeg har merket omerådet og gått en del ganger rundt for og se om noen har bygget der

-Målene: jeg skulle akkurat til og sette meg ned og måle da updaten var kommet

-Bilde: Kommer når mappen har opdatert seg.

-location: Den er nærmest roros warpen men et fortsat et stykke unda

-byggere: D3monslayer at the moment. Ta kontakt med meg hivs du vil bli med utvikle byen

-priser: det vil ca ligge på 1-3 g ettersom størelsen du skal ha.

 

 

Dette er da 2gangen jeg skriver denne søknaden pga strømmbrud :thumbdown: , Når jeg ser etter var den mye mindre en den forje.

 

håper denne byen faller i smak :thumbup:

 

Dette må staben ta opp i fellesskap, siden vi har mange byer fra før av så vet jeg ikke hva konklusjonen blir.

 

EDIT: byen lå ikke i nærheten av meg, så på feil plass.

Endret av Siomir
Lenke til kommentar

Hei! mitt brukernavn er: halmar

 

jeg har spilt Minecraft siden januar å har rett og slett blidt avhengig. Jeg har spilt på noen servere fra utlandet. Men så så jeg denne serveren og tenkte yes nå kan jeg mine og crafte i lamme mine landsmenn. Men jeg har spilt mest SP har laget bygg som det vite hus og tvilling tårnene. Jeg er flink til og sammenarbeide.

 

Håper jeg får være med og hjelp å bygge masse kule mesterverk på Minecraft.

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...