Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Søknad om byggetillatelse

 

Brukernavn: Athey4

Jeg har spilt Minecraft i et par uker nå, og digger det!

 

Desverre har jeg ikke lært meg alle recipies og lignende, men jeg vet hvordan jeg kan lage meg de mest brukte materialene.

 

Jeg sitter en del på det forumet her, og denne tråden her poppet opp i Nye Innlegg, så da måtte jeg sjekke det ut.

 

Jeg har lyst til å bygge på serveren deres fordi jeg synes Minecraft er utrolig moro, men har dessverre ikke tenkt ut noen bygg ennå.

 

Min største styrke er nok det å gjøre ferdig det jeg har begynt med. Jeg er ikke den mest kreative sjelen der ute, men når jeg først begynner med noe, fullfører jeg det :)

 

 

Jeg har ikke fått lest reglene ennå, siden jeg får en "404 Not Found" når jeg prøver å besøke siden, men jeg skal lese de med en gang siden er oppe og går igjen. Griefing driver jeg ikke med.

 

-Athey

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søknad om byggetillatelse

 

Brukernavn: Athey4

Jeg har spilt Minecraft i et par uker nå, og digger det!

 

Desverre har jeg ikke lært meg alle recipies og lignende, men jeg vet hvordan jeg kan lage meg de mest brukte materialene.

 

Jeg sitter en del på det forumet her, og denne tråden her poppet opp i Nye Innlegg, så da måtte jeg sjekke det ut.

 

Jeg har lyst til å bygge på serveren deres fordi jeg synes Minecraft er utrolig moro, men har dessverre ikke tenkt ut noen bygg ennå.

 

Min største styrke er nok det å gjøre ferdig det jeg har begynt med. Jeg er ikke den mest kreative sjelen der ute, men når jeg først begynner med noe, fullfører jeg det :)

 

 

Jeg har ikke fått lest reglene ennå, siden jeg får en "404 Not Found" når jeg prøver å besøke siden, men jeg skal lese de med en gang siden er oppe og går igjen. Griefing driver jeg ikke med.

 

-Athey

Prøv googles bufret versjon av siden her :)

Lenke til kommentar

Jeg er bannet, hva gjør jeg da? :)

 

Kanskje fordi jeg stjal bedrock av en stab/vakt? xD

 

Du greifet og stjal kort og greit. Vi ønsker ikke slike spillere på våres server. Lurer du på hvor det var... Det var i Røros kirken der du hadde tatt diamantblock. Det var også snakk om noe annet.

 

Edit:

 

Tilfellet det ikke var klart nokk er du bannet fra serveren. Det har med at vi ikke kan la folk stjele og ødelegge andre spillere sine byggverk!

Lenke til kommentar

Brukernavn: HekruX

 

Jeg har spilt siden midt i januar(ca. en måned) .

Har ikke veldig god erfaring med spillet, men elsker det!. Er imot griefing!

 

Har en kompis som anbefalte denne serveren og som spiller her og vil gjerne bli med han på moroa.

 

Jeg ble anbefalt denne serveren av en kompis.

 

Jeg vil gjerne spille på denne serveren fordi den ser awesome ut og er epic! Vil gjerne hjelpe med å bygge :)

 

 

Min beste styrke er å bygge det meste(ikke så mye erfaring på togskinner), er også veldig glad i å lage huler. Jeg er også veldig positiv og glad!

 

Jeg har lest reglene og kommer til å følge dem.

Lenke til kommentar

Brukernavn: HekruX

 

Jeg har spilt siden midt i januar(ca. en måned) .

Har ikke veldig god erfaring med spillet, men elsker det!. Er imot griefing!

 

Har en kompis som anbefalte denne serveren og som spiller her og vil gjerne bli med han på moroa.

 

Jeg ble anbefalt denne serveren av en kompis.

 

Jeg vil gjerne spille på denne serveren fordi den ser awesome ut og er epic! Vil gjerne hjelpe med å bygge :)

 

 

Min beste styrke er å bygge det meste(ikke så mye erfaring på togskinner), er også veldig glad i å lage huler. Jeg er også veldig positiv og glad!

 

Jeg har lest reglene og kommer til å følge dem.

 

Ser grei ut den. Lagt til i databasen.

Lenke til kommentar

Brukernavn: lammelars

 

Jeg har spilt minecraft en liten stund (2-3 mnd) nå og er kjempe lei av å spille alene. Har sett denne tråden en stund og synes ting virker skikkelig og styres bra. Det er tydeligvis en hel haug med kreative sjeler her også! Jeg liker å bygge alt mulig fra skyskrapere til trebåter og alt i mellom.

 

Fant serveren gjennom forumet.

 

Jeg vil si min største styrke er detaljene og elsker å utnytte hver blokk! Jeg vil også bidra med godt humør og humor når det trengs :D Jeg vil spille på denne serveren for å treffe og bygge med hyggelige norske folk.

 

 

Reglene er lest og vil bli fulgt. Er i mot griefing såklart!

Endret av Erratum
Lenke til kommentar

Brukernavn: lammelars

 

Jeg har spilt minecraft en liten stund (2-3 mnd) nå og er kjempe lei av å spille alene. Har sett denne tråden en stund og synes ting virker skikkelig og styres bra. Det er tydeligvis en hel haug med kreative sjeler her også! Jeg liker å bygge alt mulig fra skyskrapere til trebåter og alt i mellom.

 

Fant serveren gjennom forumet.

 

Jeg vil si min største styrke er detaljene og elsker å utnytte hver blokk! Jeg vil også bidra med godt humør og humor når det trengs :D Jeg vil spille på denne serveren for å treffe og bygge med hyggelige norske folk.

 

 

Reglene er lest og vil bli fulgt. Er i mot griefing såklart!

Godkjent! Velkommen til hardwork. Be om promotering ingame.

Lenke til kommentar

jeg (ellefsen1337) og min kompis d3monslayer skulle bygge et slott ute i vannet nærme mines. Desverre støttet jeg på et betahull og klarte å dette ned i det, etter en stund i luften døde jeg og mistet 33 stacks med cobblestone (til slottet) og en diamon pickaxe, diamond øks og diamond spade. Håper jeg kan få dette tilbake igjen.

På forhånd takk. Mvh Ellefsen1337

Lenke til kommentar

bruker navn: olekris

 

har spilt minecraft i snart et halt år og er litt lei av og være alene.

jeg fant denne survern av og søke på google etter norske minecraft survere.

mine stærke sider i minecraft er egentlig samling er ikke så flink i bygging, men lærer veldig fort.

har lest regler og alt er i orden.

jeg vil gjærne spille på survern for og få litt mer moro i spille og for og samarbeide og lære nye ting.

Lenke til kommentar

Finalister Pjattestad byggekonk

 

Vi i juryen har nå beundret alle bidragene og diskutert oss frem

til 3 finalister, alle bidragene har blitt dømt etter helhetsinntrykket, altså det ytre designet, hagen og "interiøret" altså innvendig i huset.

 

Finalistene er:

 

Blodbad

Petter_lysgaard

Hansien

Lenke til kommentar

Vinner

 

Først vi jeg starte med å takke alle deltagerne i Pjattestads byggekonkurranse for mange fine og spennende bidrag.

Vinneren vant etter nøye og møysommelig diskutering i dommerpanelet.

Her er pallplasseringen av finalistene:

 

1. Hansien

2. Blodbad

3. Petter_lysgaard

 

Vi ber vinneren komme til Pjattestad Øst sin park og motta premien der, vi oppfordrer også andre til å delta i serimonien! :new_woot:

Lenke til kommentar

Hei,Brukernavnet er fotsoppen og vil me dette sende søknad om å joine serveren deres. Har spilt minecraft i ca 4 måneder, er 19 år og fikk vite om serveren deres fra youtube, fikk også innblikk om serveren fra en god venn, Rizorn. Har blitt ganske lei av å spille singel nå og er ganske kreativ og ser på minecraft som en mulighet til å utvide horisonten min. Jeg elsker å bygge store kunstverk å byggninger, litt old middelalder style, Har lest reglene deres, og liker systemet dere tar i bruk, er VELDIG anti-gief, kan ikke fordra folk som ødelegger arbeidet til andre. Ellers er jeg en ganske grei fyr, lett å komme overens med, og hjelper gjerne ut andre som trenger hjelp.Takk for at du/dere tok tid til å lese søknaden min :)

 

Mvh fotsoppen

Lenke til kommentar

Hei,Brukernavnet er fotsoppen og vil me dette sende søknad om å joine serveren deres. Har spilt minecraft i ca 4 måneder, er 19 år og fikk vite om serveren deres fra youtube, fikk også innblikk om serveren fra en god venn, Rizorn. Har blitt ganske lei av å spille singel nå og er ganske kreativ og ser på minecraft som en mulighet til å utvide horisonten min. Jeg elsker å bygge store kunstverk å byggninger, litt old middelalder style, Har lest reglene deres, og liker systemet dere tar i bruk, er VELDIG anti-gief, kan ikke fordra folk som ødelegger arbeidet til andre. Ellers er jeg en ganske grei fyr, lett å komme overens med, og hjelper gjerne ut andre som trenger hjelp.Takk for at du/dere tok tid til å lese søknaden min :)

 

Mvh fotsoppen

 

Godkjent! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...