Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Vi har nå motatt donasjon for og dekke kostnadene for nytt hardware til webserveren. Bestilingen er allerede på veg og blir trulig montert på Lørdag der nettsiden kjem tilbake!

 

Jeg må takke folk får og donere slik vi kan komme tilbake igjen i full fart! Vi var en 120kr vekke fra prisen, men den rekningen legge jeg til for serverdrift denne måned/Min rekning.

 

Bestilingen er litt kraftigere en vanlig webserver der den kommer til å bli brukt for Googlemaps og hjemmesiden til Hardwork. eventuelt en liten Minecraft server ekstra for Hardwork.

 

INTEL DH55HC H55 S-1156 ATX

INTEL CORE I5 760 2.80GHZ 8MB S-1156

 

Vi har enda og få inn penger for server drift denne måned og mangle enda en del på oppdateringen til Hardwork sin Minecraft server der vi enda venter på nytt hovedkort.

 

Vi må uansett takke dere brukere for og hjelpe oss og holde Hardwork oppe!

 

btn_donateCC_LG.gif

 

Kort sagt på slutten treng Hansien en ekstra klapp for skulderen der han donerte 1000 kr for at webserveren skulle komme opp igjen.

Endret av Tj-nome
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen i stab sjekke om byen "Malda" har bystatus?

De selger tomter...

 

Bruk /warp donasjonscuben så ser du skilt som følger deg dit.

 

Mvh Afterlife_FisH

Vet du hvem som bygger der?

 

Eksisterer ingen søknad i denne tråden. Serveren til nettsiden er nede, og før den tid så var det ingen bysøknad der.

Så, noen som er innlogget av vakt/stab som ville tatt seg bryet med å si i fra?

 

Nolle123 og en annen tror jeg

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Mitt brukernavn er Chaxx

 

Jeg har ikke spilt minecraft spesielt lenge. Spilte først Minecraft uten tools, dyr, monstre og liv. noe jeg etterhvert ble lei av og sluttet.

Etter beta kom har minecraft blitt mye mer gøy og kjempespennnende, så jeg kjøpte minecraft og jeg er blitt helt hekta (igjen).

 

Som sagt, jeg har ikke spilt spesielt mye etter beta kom, og har derfor ikke mye erfaring.

 

Jeg fant serveren når jeg søkte etter MC servere på google.

 

Grunnen til at jeg vil spille på denne servere, er at det er den eneste serveren jeg fant, hvor folk er hygglige, og at det er ett system i hva folk bygger.

 

Min beste styrke må vel være at jeg er postiv og aktiv i chatten :-)

 

Mvh. Chaxx

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Mitt brukernavn er Chaxx

 

Jeg har ikke spilt minecraft spesielt lenge. Spilte først Minecraft uten tools, dyr, monstre og liv. noe jeg etterhvert ble lei av og sluttet.

Etter beta kom har minecraft blitt mye mer gøy og kjempespennnende, så jeg kjøpte minecraft og jeg er blitt helt hekta (igjen).

 

Som sagt, jeg har ikke spilt spesielt mye etter beta kom, og har derfor ikke mye erfaring.

 

Jeg fant serveren når jeg søkte etter MC servere på google.

 

Grunnen til at jeg vil spille på denne servere, er at det er den eneste serveren jeg fant, hvor folk er hygglige, og at det er ett system i hva folk bygger.

 

Min beste styrke må vel være at jeg er postiv og aktiv i chatten :-)

 

Mvh. Chaxx

Godkjent! thumbup.gif

Lenke til kommentar

Kan noen i stab sjekke om byen "Malda" har bystatus?

De selger tomter...

 

Bruk /warp donasjonscuben så ser du skilt som følger deg dit.

 

Mvh Afterlife_FisH

Vet du hvem som bygger der?

 

Eksisterer ingen søknad i denne tråden. Serveren til nettsiden er nede, og før den tid så var det ingen bysøknad der.

Så, noen som er innlogget av vakt/stab som ville tatt seg bryet med å si i fra?

hawkon99 og

nollo123

ser det ut som.

Lenke til kommentar

Vi har nå motatt donasjon for og dekke kostnadene for nytt hardware til webserveren. Bestilingen er allerede på veg og blir trulig montert på Lørdag der nettsiden kjem tilbake!

 

Jeg må takke folk får og donere slik vi kan komme tilbake igjen i full fart! Vi var en 120kr vekke fra prisen, men den rekningen legge jeg til for serverdrift denne måned/Min rekning.

 

Bestilingen er litt kraftigere en vanlig webserver der den kommer til å bli brukt for Googlemaps og hjemmesiden til Hardwork. eventuelt en liten Minecraft server ekstra for Hardwork.

 

INTEL DH55HC H55 S-1156 ATX

INTEL CORE I5 760 2.80GHZ 8MB S-1156

 

Vi har enda og få inn penger for server drift denne måned og mangle enda en del på oppdateringen til Hardwork sin Minecraft server der vi enda venter på nytt hovedkort.

 

Vi må uansett takke dere brukere for og hjelpe oss og holde Hardwork oppe!

 

btn_donateCC_LG.gif

 

Kort sagt på slutten treng Hansien en ekstra klapp for skulderen der han donerte 1000 kr for at webserveren skulle komme opp igjen.

Dette må bli bra! Like greit å kjøre Socket 1156 tror jeg, da Sandy Bridge kan ta sin tid. Flotte saker! Da blir det vel ny hardware denne uken da?

Lenke til kommentar

Brukernavn: Kikdo, Gakken_, Boobo_ og kliffen

 

Vi er 4 gutter på 17 år som har spilt mye minecraft. Boboo_ og jeg(kikdo) har spilt i ca 6 mnd SP mens kliffen og gakken er relativt nye til spillet. Vi er en gjeng som er veldig glade i å bygge og har en lidenskap for å bygge ting under bakken.

 

Vi har spilt litt på en random online server men der var det visstnok "no rules" så folk kom bare å ødela det vi bygde :( Det er derfor vi vil bygge på en server med mer siviliserte mennesker. Vi fant Hardwork.no gjennom google ved å søke på norsk minecraft server. :)

 

Vi vil spille på servern deres fordi vi føler vi kan la kreativiteten vår gå løs blant snille og flinke nordmenn uten å bli sabotert av griefers.

 

Vi er veldig hyggelige og sosiale og liker å utforske og bygge under bakken.

 

Vi har alle lest og skseptert reglene :)

Lenke til kommentar

Brukernavn: Kikdo, Gakken_, Boobo_ og kliffen

 

Vi er 4 gutter på 17 år som har spilt mye minecraft. Boboo_ og jeg(kikdo) har spilt i ca 6 mnd SP mens kliffen og gakken er relativt nye til spillet. Vi er en gjeng som er veldig glade i å bygge og har en lidenskap for å bygge ting under bakken.

 

Vi har spilt litt på en random online server men der var det visstnok "no rules" så folk kom bare å ødela det vi bygde :( Det er derfor vi vil bygge på en server med mer siviliserte mennesker. Vi fant Hardwork.no gjennom google ved å søke på norsk minecraft server. :)

 

Vi vil spille på servern deres fordi vi føler vi kan la kreativiteten vår gå løs blant snille og flinke nordmenn uten å bli sabotert av griefers.

 

Vi er veldig hyggelige og sosiale og liker å utforske og bygge under bakken.

 

Vi har alle lest og skseptert reglene :)

 

Hei, høres ut som en flott gjeng. Skal ordne promotion ingame for alle. Vi bruke et gruppesystem ingame der dere kan sette opp med /gr

 

Har dere problem ta kontakt med stab/vakt

Lenke til kommentar

Dette må bli bra! Like greit å kjøre Socket 1156 tror jeg, da Sandy Bridge kan ta sin tid. Flotte saker! Da blir det vel ny hardware denne uken da?

 

Det blir kun nytt hardware for webserveren mens Minecraft serveren må vente til Sandy Bridgen kommer. Vi kan ikke si vi har merket problem med dagens Hardware og etter oppdateringen fra notch bruke den enda mindre ressurser.

 

Skal vi bytte plan for Minecraft serveren blir det mer kostbart en planlagt. Selvsagt kan denne planen byttes men slik økonomien står i dag, har jeg ikke stor intreresse og sette mer penger inn i Hardwork en det jeg allerede gjort. Blir det mye donasjon kan det eventuelt byttes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brukernavn: Dahlen96

 

Jeg har spilt et halvt års tid.

Har god erfaring med spillet og digger å bygge. Er selvsagt imot griefing!

 

Har noen familiemedlemmer på serveren deres som driver å bygger. Vil gjerne bli med dem på morroa.

 

Jeg fant serveren ved å se på familiemedlemmene mine når de er innom ;)

 

Jeg vil gjerne spille på denne serveren fordi den rett og slett er epic! Vil delta med bygging av enorme byggverk og lignende. Om noen trenger hjelp er det bare å rope!

 

Min beste styrke er å dekorere, lage mellomstore byggverk og lignende. Jeg er også veldig positiv og glad!

 

Jeg bekrefter at jeg har lest reglene og at jeg VIL følge dem!

Endret av Dahlen96
Lenke til kommentar

Brukernavn: Dahlen96

 

Jeg har spilt et halvt års tid.

Har god erfaring med spillet og digger å bygge. Er selvsagt imot griefing!

 

Har noen familiemedlemmer på serveren deres som driver å bygger. Vil gjerne bli med dem på morroa.

 

Jeg fant serveren ved å se på familiemedlemmene mine når de er innom ;)

 

Jeg vil gjerne spille på denne serveren fordi den rett og slett er epic! Vil delta med bygging av enorme byggverk og lignende. Om noen trenger hjelp er det bare å rope!

 

Min beste styrke er å dekorere, lage mellomstore byggverk og lignende. Jeg er også veldig positiv og glad!

Vennligst bekreft att du har lest reglene.

Desverre er wikien nede, men heldigvis har google en bufret versjon av wiki artikkelen HER.

Lenke til kommentar

Hver gang jeg prøver å logge inn på serveren får ejg medling :" Failed to connect to the server"

 

"Connection refused: Connect"

 

Er det bann..og i såfall, hvorfor ble jeg bannet? :S

 

Serveren er nede for øyeblikketfor å fiske i nether! :thumbup:

Fikset skirveleif etter ordre fra Borbra!

Skal egentlig være "Fikse nethere!"

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Brukernavn: Dahlen96

 

Jeg har spilt et halvt års tid.

Har god erfaring med spillet og digger å bygge. Er selvsagt imot griefing!

 

Har noen familiemedlemmer på serveren deres som driver å bygger. Vil gjerne bli med dem på morroa.

 

Jeg fant serveren ved å se på familiemedlemmene mine når de er innom ;)

 

Jeg vil gjerne spille på denne serveren fordi den rett og slett er epic! Vil delta med bygging av enorme byggverk og lignende. Om noen trenger hjelp er det bare å rope!

 

Min beste styrke er å dekorere, lage mellomstore byggverk og lignende. Jeg er også veldig positiv og glad!

 

Jeg bekrefter at jeg har lest reglene og at jeg VIL følge dem!

 

Godkjent, be en Stab om å promote deg ingame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...