Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8974354

Å sette ned render-distance til Normal, og sette grafikk til fast, har funket veldig bra for meg.

 

Å oppgradere til 64-bits Java, kan også funke hvis du har 64-bit system :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt at det var så mange innlogget her om dagen, men litt synd at endel ikke fikk det med seg! Vi kan da gjøre bedre:D

 

Hva sier dere til å slå rekorden da? 100+ må vi da få til folkens?

Møtes ved spawn på Fredag 11.02 klokken 20.00? Har vi en date?:p

 

Limestone

 

100+ er umulig å gjennomføre, da serverlimiten er på 100. Jeg tror også problemer KAN oppstå før det :p

 

Ahh, skjønner. hehe, men det var verdt forsøket:P

 

Limestone

Lenke til kommentar

Hei, mitt brukernavn er gik335. Jeg ønsker og få byggetillatelse på serveren.

 

Jeg har spilt offline nå i 3 måner. Dette begynner nå og bli ganske kjedelig, og jeg ønsker derfor nye utfordringer online.

Jeg ble anbefalt denne serveren av en venn, og ønsker og bli en del av den fordi det er en norsk server med mange kjente landemerker. Jeg synes det ser spennende ut og samarbeide med andre å bygge ting fra virkeligheten.

Selv bygger jeg mest realistiske hus, stort sett i tre.

 

Jeg har lest reglene.

Lenke til kommentar

Å sette ned render-distance til Normal, og sette grafikk til fast, har funket veldig bra for meg.

 

Å oppgradere til 64-bits Java, kan også funke hvis du har 64-bit system :)

 

Når jeg prøver å laste ned 64-bit Java så bare kræsjer IE.

 

EDIT: Funka med workaround.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Å sette ned render-distance til Normal, og sette grafikk til fast, har funket veldig bra for meg.

 

Å oppgradere til 64-bits Java, kan også funke hvis du har 64-bit system :)

 

Når jeg prøver å laste ned 64-bit Java så bare kræsjer IE.

Vurdert å prøve én annen nettleser?

Lenke til kommentar

Å sette ned render-distance til Normal, og sette grafikk til fast, har funket veldig bra for meg.

 

Å oppgradere til 64-bits Java, kan også funke hvis du har 64-bit system :)

 

Når jeg prøver å laste ned 64-bit Java så bare kræsjer IE.

Vurdert å prøve én annen nettleser?

 

Jeg har brukt Firefox siden 1.0. Java.com insisterer på at man må ha IE for å kunne laste ned fra siden deres.

 

Endte opp med å google det uansett. Funka fint.

 

EDIT: Da har jeg gjort alt Siemn foreslo. Får se hvordan det går. :)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Jeg holder på med ett prosjekt men 08/02-2011 kl 13.20 ca ble jeg og alle andre spawnet inn til spawn punkt.. hvordan kan jeg komme meg for frem til der jeg holt på.kan jeg lage ett spawn punkt der? jeg begynte der bare for 2 dager siden. så har ikke peiling hvor det er. står nå der hvor jeg logget av. mitt i øde marken og leiter.. frustrerende og ikke finne frem.

Lenke til kommentar

@tjnome: ETA på 'Black Screen'-guide? Er en meget slitsom bug...

 

Hei er nesten ferdig, har berre litt problem med hvordan jeg skal fortelle folk og fikse registeret sitt. Fikse guiden og poste det straks jeg har funnet en grei måte og skrive det på :thumbup:

 

Jeg holder på med ett prosjekt men 08/02-2011 kl 13.20 ca ble jeg og alle andre spawnet inn til spawn punkt.. hvordan kan jeg komme meg for frem til der jeg holt på.kan jeg lage ett spawn punkt der? jeg begynte der bare for 2 dager siden. så har ikke peiling hvor det er. står nå der hvor jeg logget av. mitt i øde marken og leiter.. frustrerende og ikke finne frem.

 

Det er der den nye spawn ligger nå.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Jeg holder på med ett prosjekt men 08/02-2011 kl 13.20 ca ble jeg og alle andre spawnet inn til spawn punkt.. hvordan kan jeg komme meg for frem til der jeg holt på.kan jeg lage ett spawn punkt der? jeg begynte der bare for 2 dager siden. så har ikke peiling hvor det er. står nå der hvor jeg logget av. mitt i øde marken og leiter.. frustrerende og ikke finne frem.

/warp donasjonscube

Da kommer du til gamle spawn.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Her er min fantastiske søknad til serveren deres.

 

Brukernavnet mitt er wimp_Dran. Jeg har spilt MC siden seint i november og har for det meste spilt på egen survival server eller på single player. Jeg fant serveren fordi jeg går i klasse med tjnome. (Hans feil at jeg ble plassert i denne kubiske verdenen) Jeg har lyst til å spille på serveren fordi jeg aldri har prøvd build server før, og det kunne vært gøy å prøve å se hvordan det er å slippe å dø 10 ganger for å skaffe en stack gold. xD Min styrke er at jeg er hjelpsom og er flink til å bygge, selv om jeg ikke har erfaring med å bygge veldig store bygg.

 

Og så har jeg lest reglene, ja. =)

 

Hilsen wimp (wimp_Dran)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Her er min fantastiske søknad til serveren deres.

 

Brukernavnet mitt er wimp_Dran. Jeg har spilt MC siden seint i november og har for det meste spilt på egen survival server eller på single player. Jeg fant serveren fordi jeg går i klasse med tjnome. (Hans feil at jeg ble plassert i denne kubiske verdenen) Jeg har lyst til å spille på serveren fordi jeg aldri har prøvd build server før, og det kunne vært gøy å prøve å se hvordan det er å slippe å dø 10 ganger for å skaffe en stack gold. xD Min styrke er at jeg er hjelpsom og er flink til å bygge, selv om jeg ikke har erfaring med å bygge veldig store bygg.

 

Og så har jeg lest reglene, ja. =)

 

Hilsen wimp (wimp_Dran)

 

Godkjent! :new_woot:

Lenke til kommentar

Heisann, Hvordan er mulighetene for å bli vakt på denne serveren?

 

Jeg ser meg selv som ivrig etter å hjelpe folk og finne nye muligheter for hva man kan gjøre på serveren. Problemet med at jeg ikke får hjulpet så mange er fordi jeg ikke kan teleportere meg rundt og sånne ting som dere vakter/stab får gjort. Jeg ser også at det iblandt er veldig travelt for noen vakter/stab da ikke alle vaktene/stab er pålogget samtidig hele tiden. Jeg er en veldig aktiv spiller og vil veldig gjerne hjelpe til å holde orden på serveren. Har litt erfaring med serverfunksjoner da jeg har hatt en server før, men lærer veldig fort nye ting. Noen kjenner meg antakeligvis fra serveren da jeg går under nicket "Pungjizzkhan". Jeg vet at nicket mitt blir sladda ingame da noen skriver det, men vet det er en/flere som er vakt/stab som også har et sånt nick!;) Har hørt at nicket også vil bli endret en eller annen gang.

 

Dette blir på en måte en søknad for å kunne bli vakt.

 

Mvh, Pungjizzkhan.

Lenke til kommentar

de spør deg, du spør ikke de.

 

Vel, spørte in-game en gang og da fikk jeg en /msg av en bruker der, husker ikke nick, men det var ikke stab/vakt husker jeg. Gikk ut ifra det med et lite håp.

 

Det er mange som kan kommanoene folk bruker og mye annet, er ikke alltid du trenger å spør en i vakt/stab for å få svar på ting :)

Lenke til kommentar

de spør deg, du spør ikke de.

 

Vel, spørte in-game en gang og da fikk jeg en /msg av en bruker der, husker ikke nick, men det var ikke stab/vakt husker jeg. Gikk ut ifra det med et lite håp.

 

Det er mange som kan kommanoene folk bruker og mye annet, er ikke alltid du trenger å spør en i vakt/stab for å få svar på ting :)

 

Tror kanskje du misforsto meg nå, eller jeg misforstod deg. Det jeg mente var at jeg spørte om hvordan mulighetene var for å bli vakt og da fikk jeg beskjed av en bruker at jeg kunne søke på forumet her. Men samme det, hvis ikke mulighetene er der så..

Lenke til kommentar

de spør deg, du spør ikke de.

 

Vel, spørte in-game en gang og da fikk jeg en /msg av en bruker der, husker ikke nick, men det var ikke stab/vakt husker jeg. Gikk ut ifra det med et lite håp.

 

Det er mange som kan kommanoene folk bruker og mye annet, er ikke alltid du trenger å spør en i vakt/stab for å få svar på ting :)

 

Tror kanskje du misforsto meg nå, eller jeg misforstod deg. Det jeg mente var at jeg spørte om hvordan mulighetene var for å bli vakt og da fikk jeg beskjed av en bruker at jeg kunne søke på forumet her. Men samme det, hvis ikke mulighetene er der så..

 

 

Vi har ikke behov for vakter nå, akkurat tatt inn det vi trengte, men det er ikke noe i veien med å søke for det, det gjøres ved å sende en PM til en av oss i staben som da blir vurdert da det trengs nye vakter.:)

 

Det er selvfølgelig ingen garanti for at man får stilling selv om man søker, staben vurderer hvem som kan bli en god kandidat også, så vi plukker folk, men tar også imot søknader, dere kan også søke. ha i hodet at "hei jeg bli vakt, kan jeg plx??????????" ikke kommer til å hjelpe deg noen vei. Det er mye som vurderes for at folk skal bli ansett som gode kandidater.

 

 

Endret av Siomir
Lenke til kommentar

de spør deg, du spør ikke de.

 

Vel, spørte in-game en gang og da fikk jeg en /msg av en bruker der, husker ikke nick, men det var ikke stab/vakt husker jeg. Gikk ut ifra det med et lite håp.

 

Det er mange som kan kommanoene folk bruker og mye annet, er ikke alltid du trenger å spør en i vakt/stab for å få svar på ting :)

 

Tror kanskje du misforsto meg nå, eller jeg misforstod deg. Det jeg mente var at jeg spørte om hvordan mulighetene var for å bli vakt og da fikk jeg beskjed av en bruker at jeg kunne søke på forumet her. Men samme det, hvis ikke mulighetene er der så..

 

 

Vi har ikke behov for vakter nå, akkurat tatt inn det vi trengte, men det er ikke noe i veien med å søke for det, det gjøres ved å sende en PM til en av oss i staben som da blir vurdert da det trengs nye vakter.:)

 

Det er selvfølgelig ingen garanti for at man får stilling selv om man søker, staben vurderer hvem som kan bli en god kandidat også, så vi plukker folk, men tar også imot søknader, dere kan også søke. ha i hodet at "hei jeg bli vakt, kan jeg plx??????????" ikke kommer til å hjelpe deg noen vei. Det er mye som vurderes for at folk skal bli ansett som gode kandidater.

 

 

Der kom endelig svaret jeg ventet på, takk:) jeg skjønner det. Da sender jeg en pm til en av dere senere idag. Så får vi se om jeg har hellet med meg senere en gang ; )

Lenke til kommentar

Hei, mitt brukernavn er gik335. Jeg ønsker og få byggetillatelse på serveren.

 

Jeg har spilt offline nå i 3 måner. Dette begynner nå og bli ganske kjedelig, og jeg ønsker derfor nye utfordringer online.

Jeg ble anbefalt denne serveren av en venn, og ønsker og bli en del av den fordi det er en norsk server med mange kjente landemerker. Jeg synes det ser spennende ut og samarbeide med andre å bygge ting fra virkeligheten.

Selv bygger jeg mest realistiske hus, stort sett i tre.

 

Jeg har lest reglene.

 

Velkommen til oss :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...