Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei. jeg har tengt til å starte et prosjekt og lurer på om en admin kan få frem løv? prosjektet er et stort juletre.

:)

 

Hei, det kan jeg sikkert ordne.

 

Hei, som dere sikkert muligens har oppdaget er att eg ikke har vært så veldig aktiv på serveren her. Det er fordi eg er blitt så sykt hekta på SP (Og eg som trudde det var umulig). Men eg ska lse om eg får gjort noe idag Med Atlantis =)

 

No er SP et helt annet nivå en MP, der MP er langt fra ferdig materiale der SP føles ferdig ut! Du må selvsagt sette vanskelighetsgraden på Hard :thumbup:

Lenke til kommentar

Må si jeg gleder meg sykt til notch får ordnet moster til multiplayer, sier en ting! Det blir KONGE!

 

well beskymrer meg litt for at creepers vil ødelegge det som blir satt opp, personlig liker jeg det hardwork har nå der en faktisk må finne egene materialer som gjør et inntrykk på landskapet.

 

Men om hardwork setter opp en egen survival server så kan det hende at folk vil bli litt mer mobile og gå i grupper på jakt etter dungeons eller andre bedre materialer til rustninger og slikt.

Lenke til kommentar

Må si jeg gleder meg sykt til notch får ordnet moster til multiplayer, sier en ting! Det blir KONGE!

 

well beskymrer meg litt for at creepers vil ødelegge det som blir satt opp, personlig liker jeg det hardwork har nå der en faktisk må finne egene materialer som gjør et inntrykk på landskapet.

 

Men om hardwork setter opp en egen survival server så kan det hende at folk vil bli litt mer mobile og gå i grupper på jakt etter dungeons eller andre bedre materialer til rustninger og slikt.

 

Du er ikke den eneste som er bekymret der, selv er planen og forsette serveren slik den er nå med et par oppdateringer undervegs. Har selv laget planene klar for en eigen RP server (Role Playing Server med merchant systemet) men forsatt under developement og venter forsatt på realease fra notch.

 

Men dette ser jeg på senere, selvsagt er det viktig å vite andre sitt synspunkt

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Det har vært en liten griefer i mitt område. Det er ikke gjort store skader da. Puddle Jumperen har fått knust glasset sitt. Èn brikke er blitt fjernet fra Atlantis. Bruen som fører fra fastlandet til Atlantis har mistet rundt 8 glass blokker.

 

Det er ikke så store skade, men det er bare unødvendig :(

 

P.S. Eg har flyttet Puddle Jumperen for å gjøre plass til bruen ;) Har også fjernet det stygge tårnet som eg har laget ved siden av.

Lenke til kommentar

 

Du er ikke den eneste som er bekymret der, selv er planen og forsette serveren slik den er nå med et par oppdateringer undervegs. Har selv laget planene klar for en eigen RP server (Role Playing Server med merchant systemet) men forsatt under developement og venter forsatt på realease fra notch.

 

Men dette ser jeg på senere, selvsagt er det viktig å vite andre sitt synspunkt

 

Høres ut som en bra plan.

Lenke til kommentar

Skal sjå på det, har også en log som må gå gjennom for noe annet, Men det var kun glass som var vekke?

 

Om eg husker rett så var det ca. 6 glass som var vekke på Jumperen og rundt 8 på bruen og en cooblestone på Atlantis.

 

 

Atlantis som i Stargate: Atlantis du bygger? :dribble:

 

Indeed. Eg trur eg må redigere hoved fundamentet litt. Den er en firkant rotert 45°, men skal egentlig være en trekant som har fått kuttet av kantene. (Ligner mer på det enn på en sekskant) ;)

Lenke til kommentar

har ikke jeg tilgang til servern? : (

 

Ikke? vi har ikke noe indikasjoner på at du ikke skulle ha lov :/

Du har ikke noe ban eller griefer status på deg, så det skulle egentlig funke helt fint :)

Får du noe feil mld? Evnt hvilke(n)?

 

Hvis du ikke føler for å utdype det har kan vi ta det på pm :)

Lenke til kommentar

Hei, ville bare komme innom og si hei.

Vært på serveren noen .. ja minutter hittil, blir vel fort timer det her.

Virker som en hyggelig server :)

-

Samme navn her som på minecraft faktiskt. Fleste navnene var tatt.

 

Mv.h Roar

 

Edit: Fikk svar ovenfor meg vedr mitt spørsmål.

Endret av Rurelur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...