Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er alt fungerende igjen ang siden og login/brukernavn til Notch :D så da har jeg lagt ipen til serveren ut i første posten igjen :D

 

BTW har endel nyheter og en STOR overraskelse ang serveren og endel andre ting, som vil bli publisert i morgen :D

Dette er noe vi har holdt på med ei stund nå, og som egentlig allerede skulle vært publisert, MEN grunnet en viss elektriker mistet vi endel av det som skulle være overaskelsen :( men vi skal nå være tilbake i rute ang det :D

Lenke til kommentar

Serveren er nede ATM av uvisse grunner, får ikke sjekket opp da Tj-nome seff har lagt seg for lenge siden :p

 

MEN serveren vil komme opp ASAP.

 

HVIS serveren skulle komme fort opp og ingen admins/moderatorer er inne, så er det bare å spørre Frowen eller Enox hvis det skulle være noe :) God natt og god mining :)

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Serveren er nede ATM av uvisse grunner, får ikke sjekket opp da Tj-nome seff har lagt seg for lenge siden :p

 

MEN serveren vil komme opp ASAP.

 

HVIS serveren skulle komme fort opp og ingen admins/moderatorer er inne, så er det bare å spørre Frowen eller Enox hvis det skulle være noe :) God natt og god mining :)

 

wtf, hva gjør du oppe så seint?

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Serveren er nede ATM av uvisse grunner, får ikke sjekket opp da Tj-nome seff har lagt seg for lenge siden :p

 

MEN serveren vil komme opp ASAP.

 

HVIS serveren skulle komme fort opp og ingen admins/moderatorer er inne, så er det bare å spørre Frowen eller Enox hvis det skulle være noe :) God natt og god mining :)

 

wtf, hva gjør du oppe så seint?

 

har ikke peiling :p

 

ble litt seint før jeg tenkte jeg skulle avslutte, satt å oppdaterte meg på hva notch gjorde, og plutselig var nettsia oppe.

så da måtte tj fikse innlogging for nye folk og mye annet, og så måtte jeg oppdatere meg på tråder her, og vips var kl veeeeeldig mye :p

Lenke til kommentar

Da er det tid for OVERRASKELSEN:D :D :D

 

Og som du kansje la merke til er tråden nå foranderet fra "Tj-nome sin Mincraft server 24/7" til "Hardwork.no sin Minecraft server 24/7"

 

Og det er fordi vi nå har fått vår egen nettside :D Som du kansje gjetter er adressen www.hardwork.no, og siden vi har fått egen nettside, bytter vi nå ip adressen. Det vil si at du som spiller slipper å huske en laaaaang ip adresse. Det enesete du trenger å huske er mc.hardwork.no :D Genialt?

 

Vi vil fortsatt oppdatere og holde denne tråden ved like, men for det meste så kommer ting til å gå igjennom hardwork.no. Nyeste cartograph vil ligge i førsteposten, men hvis du vil se resten av bildene, så vil alle som er tatt ligge på hardwork.no

 

 

 

Av andre nyheter kan vi;

 

Først gratulere Oeysteinlo og jonol med ny rank, de går fra å være kaptein på moderator nivå til å bli Roayal på admin nivå, GRATULERER :D

 

Så følge på med en listen over ranks og hvem som er hva

 

 

God: tjnome

Demigod: borbra

Royal: Oeysteinlo, jonol

Captain: (ingen atm, men vi leter etter noen)

Guards: Frexxia, Weir, avien, Yalamain, Koskenkorva, Osterman, Xarorx

 

 

 

For de som holder seg litt oppdater så har de kansje lagt merke til at jeg la ut info om mumble server i går, og det er fordi vi har selvfølgelig fått egen mumble server sammen med den nye nettsiden.

Mumble Info

 

 

Servername: Hardwork.no

Adress: mb.hardwork.no

Port: 64738

Username: (ditt navn)

Passord:

5710

 

 

 

 

Og til slutt vil jeg si at Tj-nome kommer til å ta seg en pause fra alt som har med mincraft å gjøre, for en liten stund. Grunnen er skole og andre sosiale grunner, mer info om det kommer i egen post fra Tj :)

Endret av Borbra
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hei, litt seint med min "tale" at jeg tar meg offisielt pause fra Minecraft. (Wondering how long it will last)

 

Serveren fungere slik som den skal, ingen problem med stabilitet, eneste er chat blir litt delay hver gang mysql skal koble, skal sjå på det senere, siden serveren fungere slik den skal er det ikke akkurat et stort problem.

 

Så var det til hjemmesiden... :w00t: Den er faktisk oppe! Jeg er ikke akkurat fornøyd med siden enda, der det mangler en del viktige elementer som bilde viseren med zoom, corp, copy og par andre funksjonere, Denne vil bli laget i java og er under development. Andre ting med hjemmesiden er header som er non eksisterende, kun en enkle tekst laget litt stilig i CSS. Andre ting med hjemmesiden er custom CMS systemet som er nede til jeg har fått fikset mail serveren, samme er det med login/reg.

 

Uansett, litt tilbake til topic, ja som sagt tar jeg meg en pause og prøve å ta igjen mitt sosiale liv.... :hmm: Da sosiale livet ja :huh:

 

Jeg håper virkelig at alt går bra for seg, selv med min pause. Uansett er det fult mulig å kontakte meg via PM. Alt av ansvaret blir gitt til borbra mens jeg tar ferie, en velfortjent ferie sier jeg :wee:

 

Jeg tenkte å gi borbra fult ansvar for server drift, men den skal jeg klare å ta selv... Har dere en ide, design eller lyst å hjelpe med hjemmesiden tar jeg imot all hjelp! Spesielt på design siden.. Alt angående web serveren er det å ta kontakt på PM. Ingen hjelp er for liten, og ingen hjelp er for stor. Har dere spørsmål, ta kontakt via PM eller tråden!

 

Da var vel tale min ferdig... I may not come inside again alive, but I'm going out there and find myself some beer!

Endret av Tj-nome
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...