Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg laget en øy som skal være til å bygge en by fra antikken. Bygg gjerne på den, men alt skal være ting som kunne bygges før år 1000. Ingen moderne ting altså. Bygg deg gjerne et hus, eller noe større, dersom du har lyst til det. Øya heter Antikia og ligger rundt Akropolis, som man kan /warpe til.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Den ser veldig bra ut avien! Skal ordne The Magic Wand (eller hva jeg skal kalle den) i morgen. Har oppgåve som må gjøre men tru den går ganske enkelt og greit.

 

Har mye og gjere no dager fremmover med serveren, Websiden osv. At jeg ikke har tid til alt. Jobbe no stortsett alt for mange timer allerede, men ting tar tid. Så håper at folk kan være litt tolmodig til alt er ordnet. Angående nettlinjen håper jeg får kontakt med med rett person og det kan bli fikses snares. Gjerne gi meg litt tid og beklage igjen.

 

Del som lurer hva planene er framover, blir det en del arbeid, vertfall med mod til RP serveren jeg planleg, dessverre tar ting alt for mye tid. Jeg komme no til å bruke mer ferdig script fra hey0 osv. Dette vill bli listet opp på et senere tidspunkt slik folk vet hva plugin som kjøres.

 

Fått en del spørsmål hva jeg lager for RP serveren. Dette er ting som er jeg driv på med, eller skal ordne:

 

Ingame chat system:

- Guild chat

- Local chat

- Admin chat

- Merchant chat

 

Ingame Currency

- penger med verdi ($)

- dynamisk trade system

- dynamiske priser

- trade route

 

RPG elementer

- Classes (Warrior, Wizard, Archer)

- Area (Peace, War, osv)

- System for Peace treaty og War

 

Automatisk genering av map med:

- Slott, Village osv.

 

Kjem trulig mer, men jeg er en person så ting tar tid dessverre.

 

Stabilitet på servere siden er så bra den kan bli, vert en del plage med lagg, men det er ikke serveren, det er nettlinjen som jeg håper bli fikses snares.

Lenke til kommentar

Kan vell legge ut dette her også:

 

Holder på å lage et stort fort på mc.hardwork.no

Fortet skal bli plassert på et 105x105x14-kuber stort område under bakken.

 

Her er tegningene for fortet:

f.png

 

Her er bilder fra utgravingen:

v.png

m.png

h.png

 

Jeg har ringet ut området i 3 etager og gravt ut hele grunnflaten, så har gravd en del mer enn det som kommer fram fra bildene.

Lenke til kommentar

Minecraft ... hwat is it`?

 

Lego and addiction for continue working on some prosject in a virtual world :thumbup:

 

Kan vell legge ut dette her også:

 

Holder på å lage et stort fort på mc.hardwork.no

Fortet skal bli plassert på et 105x105x14-kuber stort område under bakken.

 

Jeg har ringet ut området i 3 etager og gravt ut hele grunnflaten, så har gravd en del mer enn det som kommer fram fra bildene.

 

Har lurt litt på hva du bygde under bakken der :whistle: Lurte nesten på om det var en russia base klar for å sende nuclear missile :innocent:

Lenke til kommentar

Halloen, lurte på om jeg kunne få tilgang på serveren :) Det jeg liker med minecraft er ale mulighetene, jeg er helt ny og har bare spillt i et døgn omtrent, men jeg har lyst til å finne meg en fin server der jeg kan lære litt av hva andre gjør siden jeg er veldig ny selv og ikke har gjort så mye endå :) Har ikke tenkt å bygge noe helt spesielt, men jeg holder meg unna andre sine ting, vil først og fremst gjøre spillet litt sosialt siden jeg aldri har vært så veldig på offline spill xD

 

Brukeren min er: sander92

 

Håper dere er greie med meg selvom jeg er newbie :thumbup:

Endret av Sander92
Lenke til kommentar

Litt informasjon.

 

Updaten blir dessverre forsinket til senere i kveld, dette har med en unødvendig hendelse som hendte på serveren i går kveld. Jeg syns det er svært idiotisk at noen som jeg har gitt trust til har misbrukt makten. Jeg gir ikke ut navn på brukeren under dette tidspunktet, men lover det skal bli fikset omgående.

 

Jeg har brukt mye av dagen til å snakke med nettverksansvarlig og har fått melding at deg skal bli fikses, dette er et problem som gjelder hele nettlinjen og kan ta tid før feilen bli utbredte. Serveren skal være stabil, men dessverre hender det regelmessige ca 1 gang i timen med server connection error. Men vi jobber med saken.

 

Selv skulle jeg har reagert kjappere på hendelsen i går kveld, men 3-4 timer søvn i en par dager, gjør meg ikke like responsiv til epost.

 

 

-----------------------------------------------------------------------

 

Grafulf: den er grei, skal ordne status litt senere i dag vist du gir meg litt tid :thumbup:

 

crewlar98moffe: Les informasjonen over

 

Sander92:

 

Hei, ta deg en tur innom og jeg skal sjå hva vi kan ordne. Er dessverre ikke online på serveren får nett no, men en annen admin kan ordne det når dem kjem online

 

Uansett velkommen til serveren :thumbup:

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Sander92:

 

Hei, ta deg en tur innom og jeg skal sjå hva vi kan ordne. Er dessverre ikke online på serveren får nett no, men en annen admin kan ordne det når dem kjem online

 

Uansett velkommen til serveren :thumbup:

 

Takker :) Setter meg inn og venter på en admin jeg da :D ser meg litt rundt, ser dritbra ut så langt!

Lenke til kommentar

Søker om å bygge en ørken. Det vil si jeg flater ut et stort ubebodd området og putter noen sandlag oppå jorden. Der vil jeg lage en liten ørkenlandsby. Dette vil også bli langt unna andre spawns, så ber om å få lage en egen spawn. Siden store mengder sand vil ikke bare ta tid å samle, men også ødelegge området jeg henter det fra, ber jeg om å få det sponset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...