Gå til innhold

Hva er best å drikke når man skal på fest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

folk legger mye i det ass:P bare kjøper en 18-24 pils jeg og drar på fest. All moroa ligger jo i hvor full du er og hvem du er med uansett.

Nei, det handler ikke bare om hvor full man blir. For min del hater jeg å løpe på dass hvert tiende minutt.

fikk på følelsen av at du missforsto meg litt nå.

 

Det jeg mente var, drar man på fest, så er jo morra i hvor full du er og hvor morro du har med de folka.

 

Det trenger ikke å bety at jeg mener at det er om å gjøre å være fullest;)

men så full man føler for å være:) Selv så har ikke hva jeg drikker så mye å si og festene jeg er på er det sjeldent lett å få blanda seg fancy drikker. Det som har noe å si for meg er hvor morro man har det med folka;)

 

håper du skjønte hva jeg mente nå:p Vet det var utydlig å få ut fra min første post.

 

edit: Ville bare si at de gangene jeg drikker meg veldig full, så trenger jeg ikke å pisse så ofte uansett, partyblære ftw! ^^

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Hva er dere favoritt når dere skal på fest? øl?

Noen tips?

Hva drikker 18-åringer mest av idag når vi er på fest?

 

Jeg er et vanedyr - går helst i vin (hvitvin) - rød funker også. Hvis ikke er det vodkaen, ja!

 

Er vel mye av det samme som går igjen for 18-åringene også? Mulig øl og rusbrus/cider bør nevnes der, da. Er vel populært.

Lenke til kommentar

Doc-dram uten tvil..

Hvilken farge?

 

For guds skyld ikke den svarte!

 

Den grønne !

 

Hvorfor drikke doc-dram:

 

1.Man får god ånde samtidig som man drikker

2.Fjærner alkoholsmaken og man får en ganske god smak :)

3.HElt syk digg farge på drikken

4.Man kan kalle det tsjernobyl dram!

 

Høres interessant ut!

Hvordan lager du doc-dram?

 

 

For å svare på trådstarter.

Hos meg har det for det meste gått i noen pils først, for så å gå over til vodka og Cola/Sprite, men siden jeg uheldigvis har lavtoleranse for hukommelsestap så heller jeg mer og mer mot å drikke kun pils! :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg pleier alltid å starte med øl også går jeg over på rom og cola, når jeg føler for noe søtt.

rom og cola er undervurdert!

 

Men som sagt øl øl og øl, lett å kose seg med, lett å styrte, perfekt til drekkaleker.

 

Vin er ikke min ting, men drekker hvitvin om jeg har for lite øl eller har gått tom=)

Lenke til kommentar

Syns det er litt forskjellig fra hvilke øl man drikker. Corona syns jeg det er lett å drikke mange av, mens Tuborg blir for bittert etter 3-4 flasker.

Tuborg Classic eller Carlsberg pleier å være en slager, hvis man bare skal drikke øl for å bli wasted.

 

Skal man hygge seg med øl, skal det være noe tjekkisk. Nam nam.

hehe, drikker alt av øl jeg. tuborg går det mest av pga prisen og vane. corona er drit digg men for dyrt når man drikker ofte og mye hehe:P Turbo gjør susen sa folk!

 

Ja eller carlsberg eller samma hva det er, øl er godt uansett synes jeg:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøp et bryggesett og kjøp tomme glassflasker fra en dagligvarebutikk. Med bryggesettet kan du brygge mye forskjellige øl smaker, stort pluss er at du kan brygge sterk øl så slipper du å drikke 2 sixpack på vors. Med bryggesettet kan du også brygge hvitvin. Skal love deg at som student så sparer du mye penger på å brygge selv!

 

Så sterk øl med litt honning i er favoritten :)

Endret av JohnnyDepp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...