Uncle Scrooge Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 How I Met Your Mother er faktisk ikke severdig lengere. 2 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Litt rart ettersom den har dårligst rating av alle på IMDb Synes egentlig at alle episodene som har kommet ut til nå har vært decent. Ikke så mye mer enn det. Tar som regel litt tid før ratingene jevner seg ut på slike steder. Det er nok noen som rater dem ned mer eller mindre av prinsipp. 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 TBBT har faktisk høynet nivået sitt siden forrige sesong. HIMYM har jeg aldri fulgt med på, så kan ikke mene noe der. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 TBBT og HIMYM har blitt bedre og det skulle ikke mye til så fæl som de seriene var en stund. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 How I Met Your Mother er en disgrace ovenfor sit-coms. Forferdelig serie. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Ja, nei den er ikke bra nå heller. Jeg har sett verre. Enda har jeg ikke sett noen Community-episoder av den siste sesongen så jeg skal holde unna litt senere tror jeg så jeg får mange episoder på en gang. Lenke til kommentar
Winterstick Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Ja, nei den er ikke bra nå heller. Jeg har sett verre. Enda har jeg ikke sett noen Community-episoder av den siste sesongen så jeg skal holde unna litt senere tror jeg så jeg får mange episoder på en gang. Hadde planer om å gjøre det samme, men klarte det ikke. Heldigvis har jeg workaholics, slik at jeg ihvertfall får to community-episoder av gangen. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Eneste morsomme med How I Met Your Mother er i min oppfatning Barney aka. Neil Patrick Harris. Han bærer den serien fullstendig. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Begynner det å bli litt mye av det samme eller? Synes serien har tatt veldig av med syke, urealistiske scenarier. Var kanskje en del av det i de to første sesongene også, men så mye? Merker også at jeg er på kanten til å bli litt små lei av Abed og enkelte av greiene mellom han og Troy blir litt vell barnslige. Må få tatt en til gjennomgang av serien så jeg får litt bedre oversikt. *Fortsatt milllllllllvis foran HIMYM Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Artig den nyeste (episode 6). Syns Community holder et ålreit nivå, og denne synes jeg var god. Ken Jeong (Chang) er jo så snål at man bare må le Endret 19. mars 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Er det bare meg, eller var den "Welcome Archie" plakaten ferdig i forrige episode, men i dagens episode var den ikke ferdig. Og hvorfor hadde de den i den forrige? Jo, skjønner at de ikke sender episodene i samme rekkefølge som de blir laget, det var vel egentlig meningen å sende den andre først. Endret 22. mars 2013 av chairgame Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2013 Er det bare meg, eller var den "Welcome Archie" plakaten ferdig i forrige episode, men i dagens episode var den ikke ferdig. Og hvorfor hadde de den i den forrige? Jo, skjønner at de ikke sender episodene i samme rekkefølge som de blir laget, det var vel egentlig meningen å sende den andre først. Episodene er filmet ut av ordinær rekkefølge, og vil trolig noe bli sendt slik og denne sesongen. F. eks Chase som forlot serien før alle episodene var ferdigfilmet vil allikevel dukke opp i siste episode av sesong 4 fordi den ble filmet før noen andre episoder før, hvor vi ikke vil se Chase. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Lurte på hvorfor det sto "Welcome Archie" på banneret da jeg så episoden forrige uke, da de skulle appelere til de folkene som skulle gi penger til "Changnesia" forskning Endret 22. mars 2013 av chairgame Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Nå begynner serien å stinke Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Virkelig trist hvordan Community har gått fra å være min absolutte ynglingsserie til...dette. Sluttdelen der de viste skuespillerene ha det gøy med å lage episoden var helt klart det mest underholdende med hele episoden. Jeg er virkelig lei av hvordan alle ler av Britta og så er hun for dum til å skjønne det. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 1. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2013 RT @dpeanutbutter: @danharmon GIVE US A STRAIGHT ANSWER! ~ Yes yes yes! I'm back I'm back I'm back. You can thank @joelmchale. Hmm. Det er vel teknisk umulig at det blir dårligere, så thumbs up fra meg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2013 Det spørs. Husk nå at mye av grunnen til at sesong 4 sugde var på grunn av at Moses Port og David Guarascio fikk streng beskjed om å gjøre sesongen "bredere". Kan hende Harmon må gjøre det også. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg har uansett større tro på at Dan Harmon kan gjøre Community bra selv om det må være bredere. Community var jo tross alt bra før det ble så enormt smalt med alle gimmick episodene også, selv om det på mange måter var de som gjorde det så spesielt. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 1. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg tviler på at han gidder å la seg bølle slik. Han har jo nok av prosjekter gående, både film og serier. Dessuten ønsker vel bare NBC å nå syndication? Dermed er de kanskje litt mer careface. Håper jeg anyways. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Hadde NBC ønsket å nå syndikering med Community hadde de ikke bestilt 13 episoder i år. Etter sesong 5 er det nå 97 episoder, mangler fremdeles 3 episoder for å nå muligheten til syndikering. Uansett hvis NBC mener Harmon ikke gjør som de vil kan de fjerne Harmon ganske kjapt. Endret 1. juni 2013 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå