Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!

212 stemmer

1. 1. Server spiller du på?

• Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter en pause siden 4 uker etter release, så tenkte jeg at jeg skulle starte og prøve å like dette en gang til. Men kommer da alene. Noen som er gira på å starte en ny char ett eller annet sted, evt. En guild der folk er sosiale og er mulig å få til litt spill? Er på gandara btw :w00t:

Endret av krisi-stoffer
Skrevet

Etter en pause siden 4 uker etter release, så tenkte jeg at jeg skulle starte og prøve å like dette en gang til. Men kommer da alene. Noen som er gira på å starte en ny char ett eller annet sted, evt. En guild der folk er sosiale og er mulig å få til litt spill? Er på gandara btw :w00t:

Jeg er med!

Skrevet

Hallo! Jeg har nå vært i 80 et par uker med warr..men jeg sliter litt med å logge inn om dagen. Går bare 1 CoF run så logger jeg som regel av :p.. Tips til hva jeg kan gjøre? Hehe..

Skrevet

Finne et annet mmo, mange bedre der ute uten subs ;)

eksempler? jeg har lyst til å prøve noe nytt har sittet med guild wars noen dager igjenn nå men er ikke det samme å starte en ny character igjen

Skrevet (endret)

Når det kommer til end game er det pay 2 win ja. Men du kan også bruke uhorvelig med tid og bli like god som de som bruker penger :) Du kan kjøpe tier 2 gear med ekte penger - etter en liten konvertering av kurs så klart. Men er et helt greit spill.

Ellers har du TSW, og kanskje Rift men da foretrekker jeg GW 2 helt til end game hvertfall.

Uansett aldri feil og ha 2 mmo du spiller heller ;) Kan du spille det andre når ting er på CD eller du blir litt lei.

Endret av GnilreG
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Er det noen her som fremdeles spiller Guild Wars 2? Jeg spiller for øyeblikket på Far Shiverpeaks, og har gått lei av guilden jeg er i. Vil finne meg en guild hvor jeg kan snakke norsk.

Skrevet

Jeg spiller fortsatt på Far Shiverpeaks. Du kan godt adde meg IGN: Skulsta . Er også i en guild som heter ODIN uten at jeg er alt for mye aktiv der. Var i NoX da det startet opp, men ble visst kicket etter et par måneder uten spilling. Dette skjer ikke i ODIN samtidig som folk er aktive. Er ikke helnorsk guild, men det liker jeg egentlig litt.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...