Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg, som sikkert mange andre også, mottatt russe utstyret mitt. Buksa var vel helt grei den, litt lang og vid (kjøpte medium), men tror ikke jeg kunne hatt noe mindre egentlig. Har gått på en liten smell da; Ingen av skjortene mine eller noe passer jo med buksa, og jeg har ikke kjøpt sånn russe genser :hmm: Kjører dere bare hood/zip når dere går i buksa eller? Er jo greit å pynte seg litt synes nå jeg, men ser jo helt idiotisk ut med skjorte til den buksa. Tror nesten jeg trenger noe litt "baggy" på overkroppen også. Har bare så og si ingen sånn "gangster" klær.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg kommer til å tenke så mye på hva jeg har på meg med russebuksa. Tror jeg kommer til å bruke litt hettegensere etc til fordel for skjorter og v-halsgensere osv. Synes det ser velig tryhard ut hvis du prøver å kle deg pent med russebuksa på. Jeg kjører heller laid back klessil i russetiden.

 

Fikk klæra mine i dag. Buksa passa heldigvis. Glad jeg sendte dem en mail og fikk bytta til en større strl for litt siden :p Den fleece-genseren jeg kjøpte var sykt deilig.

Lenke til kommentar

Flo Rida til Tryvann :)

 

Vi har ikke fått klærne enda på skolen vår. Det står esker på esker fra russeservice og russedress inne på et låst rom, men det skal deles ut puljevis.

De delte ut fra Russeservice her i dag, men har enda ikke sett noe til pakkene fra Russedress -_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...