Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva som skjer dersom man designer et nytt russekoert nå og bestiller det? Får man tilsendt et blankt, et med basic kontaktinformasjon eller det man designet? Jeg glemte å designe innen fristen, men føler at jeg trenger noe å gi ut til kidsa. Er fra Russe Service btw.

Lenke til kommentar

Fikk også mitt idag! Veldig fornøyd! Likte baggen jeg fikk med gratis! Samt buksa, mye bedre kvalitet enn den driten broren min hadde ifjor fra Russedress.no! Russelua passet også (såvidt)

Er baggen stor? Hater små bagger hvor det såvidt er plass til noe...

 

Russebil, check.

Billetter til alle Tryvanns-festene, Lillehammer og Hellerudsletta (skal ikke dit). Check.

Eneste som mangler nå er billetter til Vrengefesten og russeklær, som jeg får i morgen. :)

Lenke til kommentar

Fikk også mitt idag! Veldig fornøyd! Likte baggen jeg fikk med gratis! Samt buksa, mye bedre kvalitet enn den driten broren min hadde ifjor fra Russedress.no! Russelua passet også (såvidt)

Er baggen stor? Hater små bagger hvor det såvidt er plass til noe...

 

Russebil, check.

Billetter til alle Tryvanns-festene, Lillehammer og Hellerudsletta (skal ikke dit). Check.

Eneste som mangler nå er billetter til Vrengefesten og russeklær, som jeg får i morgen. :)

Jeg fikk plass til alt jeg bestilte, så ja den er nokså stor :)

Lenke til kommentar

Zomg, enda ikke fått klærne mine ._.

Det er fordi Russedress er balletreg når det gjelder pakkinga!

Det har vel sikkert litt med at skolen er langt bak i køen. Blir sendt bokstavvis. Jeg vet om noen som går på skole som begynner på D, og bestilte fra Russedress, de fikk pakken sin tidlig i mars.

 

Jeg derimot, har bestilt fra Russeservice og går på skole som begynner på S. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Er jo ingen som flyr rundt med russebuksa enda. Er det noen offisiell dato for når det er "lov" å begynne med russebuksa? Jeg ser for meg at en dag bestemmer noen seg for at nå er det på tide å begynne med russebuksa. Dagen etter går alle med den.

Lenke til kommentar

Dette varierer fra sted til sted. Her hvor jeg bor, så kan man gå med det fra vrengefesten 15. april til 17. mai.

 

Egentlig litt merkelig, da jeg lenge har hatt inntrykket av at det SKAL være fra 1. til 17. mai.

 

Er selv veldig spent på russeklærne. Har også bestilt joggebukse og gensere som man kan gå med uten at det nødvendigvis trenger å være russetid. :)

 

Etter vrengefesten hos oss :) DVS. 15. April

Hvor skal du på vrengefest? Satser på Lillestrøm, Nebbursvollen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...