Gå til innhold

Den store skreddertråden

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Av ren nysgjerrighet, hvor mye måtte du ut med for dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke. Dette blir min første MTM-noesomhelst, så får huske å spørre om sånt neste gang. Jeg ser for meg at dette blir et stort "lære av mine egne feil"-prosjekt og hvis det ikke blir bra nå, så går det sikkert bedre neste gang.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hentet en Barbour Bedale på posten nå som viste seg å være en størrelse for stor. Fordi det blir fryktelig mye styr å bytte den tenker jeg heller å ta den med til en skredder for å se hva de kan gjøre, regner med det skal holde å legge opp armene og muligens sy den litt inn i skulderene. Ser at Oslo Skredderstue er anbefalt, men det hadde vært greit å slippe å betale en formue. Noen alternativer?

Skrevet (endret)

Jo, jeg tenkte på å sprette opp sømmene som går over ryggen og få sydd dem inn litt. Dårlig formulering fra min side. Det lar seg vel gjøre?

Edit: Sy inn ryggen, altså.

Endret av Pernille M
Skrevet

Hentet en Barbour Bedale på posten nå som viste seg å være en størrelse for stor. Fordi det blir fryktelig mye styr å bytte den tenker jeg heller å ta den med til en skredder for å se hva de kan gjøre, regner med det skal holde å legge opp armene og muligens sy den litt inn i skulderene. Ser at Oslo Skredderstue er anbefalt, men det hadde vært greit å slippe å betale en formue. Noen alternativer?

Nå forventer jeg (og sikkert mange andre også) bilder i bildetråden. Jenter med Barbourjakker er vanskelig å ikke like.

Skrevet

Hehe, det er nok ikke umulig. Leverte den til Oslo Skredderstue i stad. Det holdt visst å legge den opp i ermene, men bare det tok de 770(!) kr for. Regner med at arbeidet blir deretter også, det virket i alle fall som om fyren hadde veldig peiling.

Skrevet

Du har blitt rana. Har også blitt fortalt av diverse folk at Oslo Skredderstue er ganske dyre, og her er jo beviset. Tror ikke jeg hadde giddet å betale mer enn 4-500kr for opplegg av ermer.

• 2 uker senere...
Skrevet

Tenker å finne en skredder imorgen for å justere på losjakken min fra Hackett, ermene og livet for å være nøyaktig, samt litt småfiks (har ødelagt den lille tøybiten man henger på knaggen). Har aldri fått klær behandlet hos skreddere før. Noen tanker om hvor mye det koster? Bor i England.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...