Gå til innhold

Tråden om vekteryrket.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjære fjell0ter, dette beviser ditt endelige nederlag! :)

 

Du trodde du kunne komme her og skrive en novelle som skulle eie meg Ultimat på en slik måte at jeg ikke engang ville klare å skrive et ord tilbake, og dermed forlate tråden. Men der tok du feil.

 

Du fikk en massiv gjengjeldelse der jeg svertet svært mye om deg, og avviste dine krav. Nå klarte du ikke engang å besvare mitt gigantiske innlegg, og velger heller å svare med personangrep. Det er du som har sunket så jævla lavt at jeg gidder ikke å bade i dritten med deg.

 

Du skal få skryt for at du er like flink til å harke opp dritt som du er til å harke opp snue. Ja jeg vet om dine helseproblemer.

 

Meg og deg har ingenting til felles, vi er diametralt uenig!

Nå er du som regel ute på bærtur i diskusjoner rundt vektere. Det er da ikke lenge siden du slengte rundt deg med påstander som viste seg å være så grundig feil at du forsvant uten å svare for deg.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt noe informasjon rundt Tv serien som blir produsert eller er i gang fra Rubicon Tv, som skal hete "Vekteren" eller "Vekterene"? Lurer litt på hva som skal vises her, dokumentar, parodi eller hva.

 

Serien skal vist komme i løp av neste år og produsent har fått låne biler og uniformer av NVC Security, som har vært ute i nyheter for sine politi kopi biler. Bilde:

2myoyuh.jpg

 

Men det er da nye bilene som skal bli brukt / lånt bort(ikke at disse er MYE bedre):

jv5eeo.jpg

 

Høres jo ikke helt positivt ut at man skal fremvise vektere på deres måte på tv da;)

Er av de få selskapene som prøver å få seg autoritet slikt.

 

Blir spenneded uansett.

 

Kilde: En papir utgave Avis artikkel ( husker ikke navnet på stående fot)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Kjære fjell0ter, dette beviser ditt endelige nederlag! :)

 

Du trodde du kunne komme her og skrive en novelle som skulle eie meg Ultimat på en slik måte at jeg ikke engang ville klare å skrive et ord tilbake, og dermed forlate tråden. Men der tok du feil.

 

Du fikk en massiv gjengjeldelse der jeg svertet svært mye om deg, og avviste dine krav. Nå klarte du ikke engang å besvare mitt gigantiske innlegg, og velger heller å svare med personangrep. Det er du som har sunket så jævla lavt at jeg gidder ikke å bade i dritten med deg.

 

Du skal få skryt for at du er like flink til å harke opp dritt som du er til å harke opp snue. Ja jeg vet om dine helseproblemer.

 

Meg og deg har ingenting til felles, vi er diametralt uenig!

Nå er du som regel ute på bærtur i diskusjoner rundt vektere. Det er da ikke lenge siden du slengte rundt deg med påstander som viste seg å være så grundig feil at du forsvant uten å svare for deg.

 

Jeg har hatt en karantene på 1 måned. Kan du vennligst henvise til hvilke påstander jeg evt skulle ha kommentert?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en karantene på 1 måned. Kan du vennligst henvise til hvilke påstander jeg evt skulle ha kommentert?

Det er vel ikke rart du får karantene? Jeg har fått en advarsel på forumet siden 2005. Ironisk at det er jeg harker opp dritt, mens du viser til mine helt urelevante helseproblemer og vil spille mynt på dette. Haha, du er type da, du vet godt hva han snakker om.

 

(du er fortsatt ignorert men det er ikke alltid lett å la gallen din flyte fritt rundt uten å kommentere det)

Lenke til kommentar

Så bildet av bilen deres engang tidligere jeg også. Trudde ikke at det var mulig! Rart at det også er lovelig! Bilen der kan man raskt feiltolke med en politibil. Til og med midt på lyseste dagen!

 

Hadde vært flau av å kjøre den bilen som vekter!

Ja det var en nyhetssak om det rett før sommer tror jeg. Jeg er enig med deg, det er fort gjort å tro dette er en politibil, spesielt den eldre modellen de har der. Ser ut som de har endret det en del, men fortsatt en tullete kopi. Flaut er ikke overtramp å si her nei.

 

Ta en titt på hjemmesiden deres også :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har hatt en karantene på 1 måned. Kan du vennligst henvise til hvilke påstander jeg evt skulle ha kommentert?

Det er vel ikke rart du får karantene? Jeg har fått en advarsel på forumet siden 2005. Ironisk at det er jeg harker opp dritt, mens du viser til mine helt urelevante helseproblemer og vil spille mynt på dette. Haha, du er type da, du vet godt hva han snakker om.

 

(du er fortsatt ignorert men det er ikke alltid lett å la gallen din flyte fritt rundt uten å kommentere det)

 

Det var enda en søppelspekulasjon.

 

Moderator kan bekrefte at det var en frivillig karantene etter ønske, og ikke pga brudd på retningslinjene.

 

Ja du harker opp masse dritt, som eksempelvis er sitert.

Lenke til kommentar

Jeg ser at Tricell har kastet bort tiden sin i denne tråden siden august 2010.

 

 

 

Jeg har forlatt denne diskusjonen flere ganger slik at TS kan få beholde tråden i topic men en eller annen må hele tiden fremkalle meg, bare les i innleggene så ser dere at det kommer pauser men så er jeg tilbake fordi noen fremkalte meg.

 

:whistle:

Endret av kalden
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...