Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bytte taktikk bare for den kampen. Han har jo vunnet ellers?

 

Jeg har også et problem med å vinne CS, men jeg vant denne sesongen.

 

Det som irriterer meg er at jeg ikke greier å slå Arsenals 14 seire på rad i serien. To sesonger på rad har jeg vunnet den 14. kampen, men når jeg kommer til den 15. kamper har jeg to år på rad tapt 0-1. Jævla irriterende ettersom det er en rekord jeg virkelig sikter etter å slå. I år tapte jeg den 15. kampen i antall seire på rad samtidig som jeg tapte den 49. kampen uten tap. Begge har Arsenal og tror dere faen ikke tapte 0-1 mot det drittlaget? Fehn ass!

Lenke til kommentar

Bytt taktikk, funket for meg.. brukte samme taktikk hele sesongen, skorte færre mål og ble skort mange flere mål på...

Taktikken jeg bruker kicker ass resten av sesongen og nå vant jeg nettopp første serierunde 4-0 borte mot Fulham og 6-0 hjemme mot Liverpool i andre.. Det er nok ikke det som er problemet. Men har jo trent opp laget i to andre taktikker, så kan vurdere det til neste sesong om jeg vinner ligaen igjen (eller FA Cupen). :)

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Har en sterk mistanke om juks.

 

Jeg har spiller A. Han er ikke god. Han spiller dårlig. Jeg selger han til Rosenborg. Så spiller laget mitt mot Rosenborg. Spiller A spiller som en gud plutselig.

 

Mitt lag spiller mot lag B. Dette laget har dårligere spillere, man for man. Alikevel spiler deres spillere ganske så bra... mistenkelig ofte bare mot meg..

Lenke til kommentar

Hjelp! Jeg prøver å registrere troppen min til CL gruppespillet men en av mine nyinnkjøpte spillere kan ikke registeres? Hvorfor?

se her:

post-89714-0-25208000-1291649927_thumb.png

Kan hende han har spilt CL hos en annen klubb før han kom til deg vettu.

 

Aha! Selvfølgelig... Tenkte ikke på det i det heletatt jeg. Jaja takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Ja, da skal Dartford ut i sin tredje sesong, nå i Blue Square premier. Spiller for spiller er nok dette laget sterkere enn de andre lagene, men siden det har gått hemskt godt på vennskapskampene kommer de nok til å slite.

 

Jeg har kjøpt en 6-7 nye spillere til laget, men jeg har jo hatt mange flere på gjestespill hos meg. Så jeg må jo si jeg var sjokkert når jeg på en av mine sjeldne pressekonferanser får spørsmålet "Utrolig nok. Dette er din 58'ende signering i overgangsvinduet..."

Lenke til kommentar

Ser litt dårlig ut det ja.

 

Dette må være det sykeste på lenge. Var klar med banhammer på laget mitt. Alle skulle virkelig få svi for en bedriten innsats. Ligger under 3-1 borte mot Everton og er på tilten. Så skjer det utrolige.

 

post-61155-0-08586900-1291775413_thumb.png

 

Følte meg egentlig happy på 3-3 ettersom jeg unngikk tapet. 3-4 var bare sykt!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

ENDELIG fikk jeg hentet hjem pokaler med mitt kjære Liverpool, og det i tredje sesongen. Hadde ikke vunnet noe som helst før denne sesongen, men nå tok det virkelig av.

 

Klinket til med gull i FA-cupen, ligacupen OG Champions League. I serien ble det en noe kjip 2. plass, men sesongen sett under ett kunne jeg ikke vært mer fornøyd! MORO :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...