Gå til innhold

Erfaringer fra Pick Up Point hos Komplett.no


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Da jeg skulle prøve Pick up Point som fraktmetode hos Komplett nå på fredag så lette jeg etter erfaringer på dette, men fant desverre lite.

 

Tenkte derfor det var lurt om folk kunne legge ut sine erfaringer.

 

Min erfaring med Pick up Point Tiller:

 

Kjøpte en mobiltelefon på fredag, varen ble sendt kl 14:00 samme dag.

Lørdag ventet jeg på melding fra Komplett.no slik jeg kunne hente varen på Tiller, etter å ha ventet lenge dro jeg oppover rett før stengetid.

De kunne fortelle meg at de får kun varer mandag til fredag, slik at man må bestille varer før kl 14:00 mellom mandag og torsdag for å få varen dagen etter.

 

På hjemmesiden til Komplett står det under Pick up Point Tiller: "Ordre som legges før kl 14:00 man-fre kan normalt hentes dagen etter kl 12:00"

 

Dette stemmer da ikke, håper Komplett våkner og får denne informasjonen mer presis, evt endre på avtalen med transportør slik at de får levering på lørdager.

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

jeg er i allefall veldig fornøyd med pick up point i sandefjord, det er ikke mange steder de har bedre service.

husk at de som jobber der har en del andre hendvendelser enn bare 1 kunde hver dag... og sikkert samme spørsmål hver eneste dag. man skal ha tolmodighet jobber man på sånn plass. Mange kunder er ganske vanskelige, og det er ikke de som jobber på disse plassene sin skyld hvis noe går galt.

Lenke til kommentar

jeg er i allefall veldig fornøyd med pick up point i sandefjord, det er ikke mange steder de har bedre service.

husk at de som jobber der har en del andre hendvendelser enn bare 1 kunde hver dag... og sikkert samme spørsmål hver eneste dag. man skal ha tolmodighet jobber man på sånn plass. Mange kunder er ganske vanskelige, og det er ikke de som jobber på disse plassene sin skyld hvis noe går galt.

 

De som jobber i Sandefjord har jo tilgang på lageret lettere for dem å fikse feil, dette gjelder ikke for Oslo/Trondheim.

Lenke til kommentar

jeg er i allefall veldig fornøyd med pick up point i sandefjord, det er ikke mange steder de har bedre service.

husk at de som jobber der har en del andre hendvendelser enn bare 1 kunde hver dag... og sikkert samme spørsmål hver eneste dag. man skal ha tolmodighet jobber man på sånn plass. Mange kunder er ganske vanskelige, og det er ikke de som jobber på disse plassene sin skyld hvis noe går galt.

 

De som jobber i Sandefjord har jo tilgang på lageret lettere for dem å fikse feil, dette gjelder ikke for \ Oslo/Trondheim.

ja sant det, men de har vell lager i oslo også, eller bare virker det sånn siden de satser mer og mer i oslo

Lenke til kommentar

enig der, klarer aldri å skrive enkelte bokstaver med løkkeskrift der, blir bare tull.

de skulle hatt komplett.no butikker rundt om i landet enda. Men pengene er vell på nett, det koster vell en del mer å ha mange utsalgsbtuikker.

Er kanskje litt rimeligere å ha PuP forskjellige steder uten noe annet enn vareutlevering slik som i sandefjord. Varene er bestilt og betalt før de kommer ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...