Gå til innhold

Diveren Espen Hoff


Step_up

Anbefalte innlegg

Meier faktisk? Nå er jeg redd du ser på dette med Start-briller.

Om Opdal faktisk er borti Hoff, så er det Hoff som oppsøker situasjonen og overspiller til tusen. Om Opdal i det hele tatt er borti er det ikke nok til å stupe...

 

Nå må du gi deg....

Det er _ingen_ her inne som har vært enige med deg hittil.

Det var straffe, enkelt å greit...

Syt hva du vil, men gjør det på fotballpuben og ikke her på forumet.

 

For min del... steng tråden, kommer ikke noe nytt ut av dette enn kverulering.

 

Nå har det klikket for multisitatknappen.

 

de som har sagt noe her inne er to RBK-supportere som nødvendigvis vil stå på andre siden av en Brann-supporter og to Start-supportere...De to sistnevnte vil selvfølgelig ta Hoff sin side.

Du kan godt gå ned på fotballpuben og syte hvis du vil det. jeg vil ikke. enkelt og greit for en Start-supporter ja. Jeg og Erik Mjelde ser det ikke slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier jo HVIS selv jo. Det er jo det han skal frem til.

 

 

Og ja, Rosenborg har vært i kvarten i CL. Det var det han snakket om, ikke nå.

 

 

var ikke jeg som laget sak over streaken våres, o.l...

 

stitch_it:Selvfølgelig vil Hoff si at det var straffe. Mjelde og jeg er ikke enig. fortsetter Hoff videre der, så løper han rett forbi. Dog, hvis han kaster seg inn i duellen(samtidig med mye overspilling), da kan han få dommer til å tro at det er straffe.

Som Opdal sier så løper han inn i han. På 00:11 så ser man at høyrebeinet er helt fritt, mens han oppsøker Opdal med det andre beinet...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Blir det bedre om en Hønefoss-supporter også kommer inn i tråden å deler sin mening?Klar straffe og bare tykke, tykke brannbriller som kan se noe annet.

 

ser ikke helt hvordan du får det til å bli straffe. se på videoen etter 11 sekunder så ser du at Hoff sparker inn i Opdal med venstrebeinet, slik at det ser ut som at han blir felt.

 

stich_it:Du er jo fra Søgne. Selvfølgelig ser jeg deg som Start-supporter. Partisk om ikke annet...

Lenke til kommentar

ser ikke helt hvordan du får det til å bli straffe. se på videoen etter 11 sekunder så ser du at Hoff sparker inn i Opdal med venstrebeinet, slik at det ser ut som at han blir felt.

 

stich_it:Du er jo fra Søgne. Selvfølgelig ser jeg deg som Start-supporter. Partisk om ikke annet...

vil du heller at han skal short-steppe og trø din kjøre keeper i ansiktet? eller hadde du foretrekt en sklitakling av hoff som thadde trufet i brystregionen?

det er nå engang sånn at når man løper så kan man ikke bare plutselig stå helt stille, men trenger å deakselerere.

 

jeg vil ha meg frabedt å bli satt i (fotball)bås, eneste grunnen til at jeg er i denne diskusjonen er for å se hvordan du klarer å forsvare deg, jeg har personlig null interesse av fotball nasjonalt eller internasjonalt.

men selvfølgelig vis du føler jeg bruker en dårlig argumentasjon som er tung vektet med å snakke om hvordan start er best og brann suger. samtidig som jeg gjerne trekker frem hvor bra start hadde vært om, atte, bare, hvis...

Lenke til kommentar

Hoff bare løper for å rekke ballen. Som han selv sier kan han stoppe opp før duellen, men vil da ikke ha sjans på ballen. Hvor mange spillere tror du hadde gitt seg uten å prøve å rekke ballen i den duellen? Ingen.

 

Og du: Nilsen ødela kanskje en halv sesong, men hvem ansatte han? BRANN! Så dere har all skylda selv.

Lenke til kommentar
stich_it:Du er jo fra Søgne. Selvfølgelig ser jeg deg som Start-supporter. Partisk om ikke annet...
:!:Bra du bestemmer over andre da. :!:Step_up, enten tar du av deg brillene ellers så er det på tide med en ny synstest og skifte av brillestyrke.

 

jeg bestemmer ikke over andre, men akkurat lokasjon Søgne synes jeg lyser Start over hele seg...

 

vil du heller at han skal short-steppe og trø din kjøre keeper i ansiktet? eller hadde du foretrekt en sklitakling av hoff som thadde trufet i brystregionen?det er nå engang sånn at når man løper så kan man ikke bare plutselig stå helt stille, men trenger å deakselerere.jeg vil ha meg frabedt å bli satt i (fotball)bås, eneste grunnen til at jeg er i denne diskusjonen er for å se hvordan du klarer å forsvare deg, jeg har personlig null interesse av fotball nasjonalt eller internasjonalt.men selvfølgelig vis du føler jeg bruker en dårlig argumentasjon som er tung vektet med å snakke om hvordan start er best og brann suger. samtidig som jeg gjerne trekker frem hvor bra start hadde vært om, atte, bare, hvis...

 

Hadde han fortsatt rett frem der så blir han kanskje felt av hendene til Opdal. Her så oppsøker han situasjonen ved å sparke beinet inn i Opdal slik at det ser ut som at han blir felt...Hvis han hadde fortsatt etter ballen så er det tvilsomt at han hadde truffet Opdal...Hvis det er den eneste grunnen til at du er her, hvorfor i H...... er du her da? Nå har vi vel ikke snakket om hvor bra start er som jeg har fått med meg...

 

 

Hoff bare løper for å rekke ballen. Som han selv sier kan han stoppe opp før duellen, men vil da ikke ha sjans på ballen. Hvor mange spillere tror du hadde gitt seg uten å prøve å rekke ballen i den duellen? Ingen.Og du: Nilsen ødela kanskje en halv sesong, men hvem ansatte han? BRANN! Så dere har all skylda selv.

 

Og han kan fremdeles rekke ballen i situasjonen ved å løpe etter den istedenfor å sparke inn i Opdal for å konstruere en felling.

 

Det var vel ikke så mye som tilsa at han plutselig skulle prestere så rævva med laget. Jeg bare påpeker at streaken ganske sannsynlig ville blitt større med en bedre trener enn Nilsen. Man kan ikke diskutere det som opprinnelig ble diskutert om lagets prestasjoner, uten å ta det forbeholdet med!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
stich_it:Du er jo fra Søgne. Selvfølgelig ser jeg deg som Start-supporter. Partisk om ikke annet...
:!:Bra du bestemmer over andre da. :!:Step_up, enten tar du av deg brillene ellers så er det på tide med en ny synstest og skifte av brillestyrke.

jeg bestemmer ikke over andre, men akkurat lokasjon Søgne synes jeg lyser Start over hele seg...

Nå har jo han allerede før du skrev det at han IKKE var Start-fan. Likevel sier du det.

Lenke til kommentar

nå skrev han jo at han ikke var interessert i fotball og ville bare se hvordan jeg "forsvarer" meg. Da ser jeg ikke hvorfor han er inne her og diskuterer i det hele tatt. Men når han først velger å være med i diskusjonen, da setter jeg ikke lit til at han ikke deltar i diskusjonen som Start-tilhenger...Han er tross alt fra Søgne.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Ja. Men akkurat det har jeg vanskelig for å tro at en person fra Søgne er i diskusjoner som omhandler Start. Det blir det samme som at en person fra Steinkjer tar RBK sin side i en diskusjon. Og når Søgne i tillegg er nabokommunen til Kristiansand, da synes jeg det blir som at en tyv nekter for å ha stjålet noe når han har tyvegodset i hånden...

Lenke til kommentar

han åpnet med å snakke om situasjonen, så det fester jeg ikke lit til. Dessuten var det ikke jeg som absolutt skulle dra inn Branns prestasjoner her.

 

Selv om han sier at han er nøytral, så trenger han ikke være det for det...Solskjær kunne sagt at han var nøytral i en kamp mellom Clausenengen og Molde. Trenger ikke å bety at han er det...

Lenke til kommentar

Ja. Men akkurat det har jeg vanskelig for å tro at en person fra Søgne er i diskusjoner som omhandler Start. Det blir det samme som at en person fra Steinkjer tar RBK sin side i en diskusjon. Og når Søgne i tillegg er nabokommunen til Kristiansand, da synes jeg det blir som at en tyv nekter for å ha stjålet noe når han har tyvegodset i hånden...

du har lov å mene hva du vil og synse hva du vil, som jeg antar er basisen for hele denne tråden.

å fremlegge dine synspunkter som det eneste rette er derimot rett og slett feil.

på samme måte som du ikke er intressert i en diskusjon her virker det som, mer at alle skal samtykke i din mening. når det ikke skjer begynner du med det som nå har begynt å komme farlig nære grensen til personangrep.

 

ja jeg vil se hvordan du forsvarer deg ikke "forsvarer" deg i denne diskusjoenen(eller burde jeg skrive "diskusjon"?), da det for meg(og tydeligvis endel andre er klart hva som skjedde i situasjonen du ikke liker.

 

ja Hoff løp mot keeper uten å trekke seg, ja keeper la seg ned for å stoppe ballen som dermed gjorde at Hoff fikk en hindring som ikke var til å unngå.

det at du fokuserer på at Hoff har gjort noe galt i dine øyne er nå bare sånn det er men at du skal begynne å slenge med leppa når folk ikke er enig med deg vil jeg latt vær vis jeg var deg.

du påstår bastant at Hoff gjorde sitt beste for å få straffen, og bare kunne hopet over løpt rundt latt vær(den siste der er jo mulig men da hadde sikkert ikke Hoff spilt neste kamp).

problemet med det er at Hoff hadde et mål og det var å nå ballen når du løper full spurt for å ta ballen så er det ikke bare å skifte retning eller hoppe eller stoppe. de fysiske lovene og kroppen begrenser sterkt mulighetene du har spesielt når du løper full fart og har fult fokus på å ta den ballen.

 

hadde jeg vært startfan slik som du påstår hadde jeg nok heller argumentert med at det var keeper som prøvde å konstruere en situasjon der Hoff skulle få gult/rødt kort.

men det blir for dumt da jeg ikke bryr meg om fotball og heller ikke var i hodet til keeperen når han løp ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...